Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Allez, tot nu toe is dat toch altijd al gegaan zonder problemen... ![]() |
![]() |
|
Nou, je kan toch wel wat verzinnen? Is ze van dit forum? Dan kan je al zeggen: ja, het leek me wel leuk met jou te kletsen... Is ze van school: Ik heb je email van iemand gehad, hij zei dat je wel een leuke meid bent...
Of je bent gewoon eerlijk zoals iemand al eerder zei.
|
![]() |
Tsja het is wel lastig want ik ken
haar alleen van naam, ze zit bij mij op school. Ze heeft me wel gezien maar ik heb nog nooit met haar gesproken. De interesse kwam van gisteren, toen was er namelijk een schoolfeest. Volgns mij komt ze niet op dit forum. Ik ben nog niet echt verliefd op haar, ze ziet er gewoon lief uit. Het is een beetje lomp om dan eerlijk over msn te zeggen: Ik wil je beter leren kennen. Waarschijnlijk moet ze dan ![]() MASTerr
|
hehehe, dit herken ik heel erg. Ik heb mijn nu vriendje ook gewoon toegevoegd op msn, en toen had ik ook een heel vage reden bedacht, iets van: Lieke (vriendin van mij) wil een foto van jou, maar ze durfde het niet te vragen, en dus moest ik jou maar toevoegen zodat ik het kon vragen. (het heeft iig wel effect gehad
![]()
|
zeg iig niet: "oooohhh!! je stond *OPEENS* in mn msn"
dat heb ik laatste tijd vaak (jongetjes die me niet kennen maar die me wel in mn lijst hebben) *hate it* Zeg gewoon dat je gezellig wou prate ofzo. Ga geen vage smoesjes bedenken ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
help alsjeblieft met een smoes.... ;ss jultjeeeeeeH | 25 | 23-08-2012 17:12 | |
De Kantine |
Smoesjes Verwijderd | 50 | 16-03-2003 09:20 | |
Verhalen & Gedichten |