![]() |
|
![]() |
Hallo Scholieren!
Ik ben nieuw hier. Als de topic titel verkeerd is of de plaats. Verplaats het dan ff voor me. ![]() Wat heb ik gemaakt? ![]() Een programma waarmee je kan spieken op school. Het is gratis en makkelijk mee te nemen. Groter dan 2 Mb zal het niet worden. Verdere info ![]() Bestands Grootte: Ongeveer 1.0 Mb Versie: Beta 0.8 Lees de 'Leesmijeerst.pdf' Klik hier om naar de website te gaan Klik hier om direct naar de download pagina te gaan Graag opbouwende kritiek ik ben pas 14 en nog niet zo goed in programmeren! Let op: Het is normaal dat je een error krijgt. Van scherm wisselen doe je met rechter muisknop. Het is bedoelt voor: - Techniek - Informatiekunde ? En andere vakken op school die je op de computer krijgt ? Vriendelijke Groeten! Laatst gewijzigd op 10-09-2006 om 15:32. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
- Hoe doe je.. - Ik snap .. niet - Kan je .. er in maken? En dergelijken. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb een mac en kan je programma niet runnen, misschien een idee voor een volgende versie? (Of schrijf het in bijv. java, zodat het ook kan draaien op andere platformen.) Ik zou een kleine handleiding erbij schrijven, het gemiddelde spiekende publiek zou zoiets vast op prijs stellen. ![]() En als 14-jarige mag je best programmeren! ![]() |
![]() |
|
Heb het programma nog niet kunnen draaien (draai nu ff linux en heb geen zin om ff te booten of hem met wine te draaien), maar wel ff naar de inhoud van je zipje gekeken.
Mijn tips zijn tot nu toe:
Laatst gewijzigd op 10-09-2006 om 11:38. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Nog ff een tip:
Citaat:
Het is handig om te weten dat je de gratis versie een lange tijd kan gebruiken, voordat er zo'n waarschuwingsvenster te voorschijn komt. Raad ze dan de interne zip uitpakker van windows xp of aan programma dat geen trail-versie heeft, bijvoorbeeld 7-zip. Verschillende talen op de startpagina van je site, is niet handig. Gebruik dan alleen de Nederlandse en de Engelse taal.
Laatst gewijzigd op 11-09-2006 om 08:55. |
![]() |
|||
Ja, dat bedoelde ik.
![]() Heb nog ff een aantal dingen: Ik raad je aan om je "regels" duidelijk in het beeld te laten verschijnen en niet in een textbox aan de zijkant van je pagina. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
Ok, ik heb geluisterd naar jullie mening.
1. Ik heb de download sectie overnieuw geordent. Deze is nu duidelijker. (Denk ik ![]() 2. Ik heb een handleiding online gezet (PDF). De F.A.Q. is verdwenen. Er staat nu 'Handleiding'. 3. De nieuwe versie komt Dinsdag(12Sep) of Woensdag(13Sep) uit. 4. Het is op de site te vinden, maar meldt het toch even. Je kan in de volgende versie (1.0!) de letterkleur aanpassen. Dit is ook al vermeldt in de PDF. Omdat morgen of overmorgen toch al de nieuwe versie uitkomt. ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb het programma nog niet kunnen downloaden (iets mis met de site), maar volgens mij is het gewoon handiger als je gewoon een .TXT-bestandje hebt met spiekbriefjes in dat je dan kan openen, desnoods met een alternatieve viewer die naar de systray verdwijnt in plaats van de taskbar, maar dat ben ik maar.
Heel leuk dat je leert programmeren wel, het is natuurlijk steeds gewoon een oefening die je heel wat leuke dingen kan leren.
|||
Citaat:
![]() Maar je bent nog ff vergeten om de winzip link, te verwijzen naar 7zip ![]() Citaat:
Ik zou graag liever een handleiding in pdf-formaat in het zip/installatie pakketje willen hebben en/of in de applicatie zelf.
||
![]() |
Citaat:
![]() De PDF komt in het programma, heus.. geloof me. Maar pas in de volgende versie. Het is veel werk om een nieuwe versie online te zetten. ![]() ![]() Ik ga nu even door met werken aan XS2S met verbeteren en dingen toevoegen. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Je kan het ook in een about-popupje gooien.
Laatst gewijzigd op 11-09-2006 om 18:22. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik kan het inderdaat in een about-popupje gooien. Maar ik doe het bij het .zip/install bestand ![]() Los van dit: Ik heb nu het 'kleurinstel'-gedeelte af. Dit komt in de volgende versie. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nieuwe versie (1.0) is uit
Klik hier om te downloaden Te veel update's om op te noemen ![]() ![]() |
![]() |
|
Zelf heb ik verschillende toetsen met de computer gemaakt.
Ideaal, want meteen na de toets weet je je cijfer. Het probleem met dit programma is dat je zit met de beveiliging van school.
|
Grappig hehe
![]() Besef dat je feestje niet lang duurt als je klasgenoten weet hebben van je spiekprogramma. Zoiets lekt heel snel door naar docenten enzo (als het nog niet zover is). Nu, het programma zelf vind ik echter niet zo goed in elkaar zitten om te kunen spieken zonder dat het opgemerkt wordt. Een unknown error kadertje (zelfs al krijg je die weg via alt+tab) is meer dan verdacht tijdens een test durf ik wedden. Wat als je leraar spontaan begint te helpen? ![]() Nu alsnog wel tof hoor, zoals reeds gevraagd, puur uit intresse, in welke taal is dit geschreven? Het heeft weinig nut om dat geheim te houden. ![]()
Laatst gewijzigd op 13-09-2006 om 15:31. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Oh, my guess? (zonder progje gezien te hebben overigens), vb ? ![]()
||
Citaat:
Er is ook helemaal geen kruisje/OK knop om af te sluiten dus iemand die een beetje Windows kan neemt gauw toevlucht tot het contextmenu of "waarschijnlijker" ALT+F4, maar in dat geval gebeurt niks verdachts. Oh well. ![]()
Laatst gewijzigd op 14-09-2006 om 00:47. |
![]() |
||
![]() |
Als ik naar de download pagina ga, zie ik niet duidelijk waar ik 'm nou kan downloaden
Links in de witte pagina staat dan: Citaat:
Een tip zou zijn om die dowloads gewoon in het witte stuk te zetten |
Advertentie |
|
![]() |
|
|