![]() |
||
Citaat:
Ik heb geen oorklachten, maar het lijkt me wel zo vervelend dat ik me nog eens zou laten onderzoeken.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Kaakproblemen kunnen inderdaad oorklachten geven ja. Dit is gewoon een soort uitstralende pijn. Ik vind kloeg wel apart hoor ![]() ![]()
||
Citaat:
dit komt erg overeen met mijn klachtenbeeld, ik heb ook vaak ondefinieerbare oorpijn, vanochtend ook weer, terwijl ik geen kou had gevat ofzo. ik heb ook redelijk vaak last van mijn kaak, hij knalt meer dan eens ( dat het gewricht verkeerd schiet) en daar heb ik dan wel een dag of twee pijn van. nu ik zo aan de spieren bij mijn kaak voel, voel ik dat ze wel gespannen en ietwat pijnlijk zijn, ik weet niet of ik dat altijd heb. Maar bedankt voor de tip, ik zal het laten onderzoeken en ik wist helemaal niet dat het daardoor zou kunnen komen. nu ik erover nadenk, als mijn kaak zo raar is geklapt, heb ik de dag erna meestal rechts ( daar heb ik altijd de meeste oorpijn) ook oorpijn. ik hoor als ik mijn kaak beweeg ook altijd een soort klein tikje in mijn oren zelf, nu ik erover nadenk heb ik wel een hoop gekke dingen in de kaak/oorstreek ![]() Oh, vraag aan DD: zou dit ook te aken kunnen hebben met hoofdpijnen en migraine? want ik heb redelijk vaak migraine-aanvallen.
||
Citaat:
Nee dat staat helaas los van elkaar. Heeft niets met elkaar te maken helaas. Migraine sucks. Heb je wel medicijnen om aanvallen te voorkomen? ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|