Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2006, 16:13
kolosta
kolosta is offline
Mensen, ik krijg de setup van win 64bit niet aan de gang. De autorun werkt wel in windows maar dan geeft ie aan dat je de pc moet rebooten en dan met de reboot moet opstarten maar dat wil niet lukken. Ik heb de cd-rom als 1st boot device dus dat staat wel goed.

Iemand een idee waar het aan kan liggen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-09-2006, 16:17
freyk
freyk is offline
Computer herstarten met de installatie cd erin en dan kijken of het dan gestart word.
Oud 13-09-2006, 16:21
kolosta
kolosta is offline
Heb ik gedaan maar zoals ik al eerder zei, dat wil niet lukken. Hij leest als ware wel de cd maar doet er niets mee en start windows weer verder op
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 17:48
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
omdat je t waarschijnlijk niet goed hebt gebrand.
T is schijnbaar geen boot cd?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 18:52
kolosta
kolosta is offline
Als het geen boot cd is dan kan die ook niet de autorun draaien vanuit windows en de melding "This version of Wiindows must be installed by booting of the CD. Please reboot your computer with the CD in the drive" geven...toch?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 20:14
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
kolosta schreef op 13-09-2006 @ 19:52 :
Als het geen boot cd is dan kan die ook niet de autorun draaien vanuit windows en de melding "This version of Wiindows must be installed by booting of the CD. Please reboot your computer with the CD in the drive" geven...toch?
jahwel. Booten van cd heeft niks te maken met autorun. Haast iedere cd heeft autorun tegenwoordig. Maar dat wil niet zeggen dat je daarvan kan booten
Met citaat reageren
Oud 14-09-2006, 11:35
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Het zal inderdaad geen boot-CD zijn.
Reageren

Regels voor berichten