Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() namelijk: speler 1 en 2 hebben beiden een 10 in de hand, op tafel ligt een 10. Beiden hebben dus een pair tienen. Vervolgens ligt er ook op tafel een Aas. Beiden kunnen deze kiezen als kicker en dus wordt het een split-pot. Terwijl ergens anders staat vermeld dat de Kicker juist de hoogste andere kaart is in een spelers hand. Dus als er een koning in speler 1 zijn hand zit, en een 5 in speler 2 zijn hand, wint speler 1. Ondanks dat op tafel bijv. een Aas ligt die beide speler zouden kunnen gebruiken als kicker. Het tweede voorbeeld is volgens mij echt de normale kicker regel. Maar ik moet ergens na kunnen trekken als die regel die ik zo geleerd heb ( samen met vele anderen, en tevens zo beschreven staan in regelementboekjes ) niet veranderd is. Dit kan ik niet hupsakee vinden op google.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik zal het wel vragen aan iemand die met enkele regelmaat pokertoernooien speelt en er wel veel van af weet ![]()
|
|