Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2006, 16:50
Klaasklever
Klaasklever is offline
Ik ga nu bijna drie jaar met een leuke meid om en al die tijd is ze een goede vriendin van me geweest. Sinds een tijdje heb ik het gevoel dat het voor mij meer is dan gewoon vriendschap. Onbewust denk ik vaak aan haar, niet zozaar omdat ik echt graag bij haar wil zijn, maar ik denk er gewoon aan. Ook denk ik onbewust dat we aan het zoenen zijn en verliefd tegen elkaar aan hangen oid. Ik betrap me er praktisch op dat ik het doe. Het ontbreekt er nog maar aan dat we met elkaar in bed liggen.

Het rare is dat als we samen wat doen, dat het dan gezellig is en ik helemaal niets raars voel. Ik heb dan gewoon het idee dat we vrienden zijn. Zij is niet verliefd op mij, dat weet ik zeker.

Ik vraag me af of ik nu verliefd ben (nooit eerder geweest) of dat dit puur iets van fantasie is... Het spookt af en toe door mijn hoofd heen. Ik wil eigenlijk ook niet verliefd zijn. We zijn nu vrienden en omdat zij ook niets voor mij voelt, zou het jammer zijn als het andersom wel zo was. Ben bang dat het vrienden zijn dat niet zo lekker meer loopt. Maar goed, helaas kan je zoiets niet zelf bepalen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2006, 17:01
stout!
stout! is offline
Zolang je de verliefdheid niet voelt als je met haar omgaat, zou ik me geen zorgen maken.
In een leuke vriendschap met iemand van de andere sekse stel je je altijd wel een keer voor hoe het zou zijn als... Maar dat betekent niet dat je verliefd bent. Dus niet te moeilijk over doen of doodanalyseren, gewoon vrienden blijven .
Met citaat reageren
Oud 20-09-2006, 19:39
Zwoek
Zwoek is offline
Het zou zonde zijn als je vriendschap daaraan 'kapot' zou gaan. En idd wat stout! zegt; als je iemand al zo lang kent, denk je daar altijd wel een keer aan. Je zegt wel dat het nu veel vaker gebeurt, maar zolang je twijfelt of je verliefd bent ben je dat ook niet lijkt me.
Oud 20-09-2006, 20:31
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Als je geen vlinders hebt als je samen met haar bent en samen dingen doet met haar, denk ik niet dat je verliefd bent.
Waarschijnlijk is het meer een wilde fantasie dan verliefdheid.
Reageren

Regels voor berichten