Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als ik een zwak voor iemand heb ben ik vaak niet echt mezelf en kan ik nogal klunzen en ben ik echt een sukkel ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus misschien is het handig als jij ook niet meteen in gaat op zijn smsjes enzo, aangezien je zegt dat je niet verliefd wilt worden op hem. Of gewoon even uitzoeken wat hij wil ![]() Succes |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar dat is wel ope een andere manier 'een zwak hebben voor' Ik heb ook een enorm zwak voor het paardje waarop ik heb leren rijden. laatst was (leek) ze heel erg ziek (was gelukkig niet zo) Maar ik zat echt enorm in de rats daarover.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(beide meisjes weten het en vinden het geen probleem gelukkig, ze zijn nog steeds beste vriendinnen) |
![]() |
||
Citaat:
een zwak hebben voor mensen, ja dat heb ik voor een paar. Mijn beste vriendin, een paar andere vrienden, de kerel die ik net heb afgewezen (dat gaat hopelijk over), een heel knappe en aardige vriend van mn vader.. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een kijk op de westerse wereld Toerkoe | 372 | 25-10-2012 23:51 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #167 kroot | 499 | 09-02-2012 20:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Één nacht in Berlijn Orpheus | 32 | 25-07-2006 14:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Één nacht in Berlijn Verwijderd | 0 | 09-06-2006 18:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Vader vertelt een briefverhaal Ieke | 0 | 11-04-2005 17:48 | |
Liefde & Relatie |
Een zwak hebben voor iemand ... LittleLucille | 33 | 30-04-2002 21:10 |