Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2006, 19:15
funky_aapii
funky_aapii is offline
Kennen jullie dat? dat je een zwak hebt vooriemand? Ik heb dat dus met een jongen...en vandeweek kreeg ik opeens een smsje van hem! dus ik dacht HUH ..echt uit het niets we hebben elkaar 2 maanden niet gezien/gesproken....omdat hij toen niets wilde met mij.. maar nu smst hij opeens en hij vroeg of ik mee uit ging vanaaf (helaas kan ik niet)...dus kben benieuwd hoe die af gaat lopen... alleen hoop ik dus niet dat ik weer helemaal verliefd op hem wordt en dat het dan alsnog niets wordt..
Kmoest dit gwoon ff kwijt!
ThnQ
Xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-09-2006, 19:41
Perikles
Perikles is offline
Een zwak voor iemand, nou en of. Ook zonder dat het iets werd, wordt of worden zal, kan het. Denk ik.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 19:53
Verwijderd
Sommige mensen hebben gewoon iets die inwerken op je zwakke plek. Ik ken het hoor. Soms kom je gewoon iemand tegen waar je helemaal van ondersteboven bent. En dat is dan ook weer zo over, maar ik kan dan wel een zwak hebben voor iemand.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 20:18
Verwijderd
Sommige mensen hebben ooit eens veel voor je betekend. Dat wis je niet zomaar uit.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 20:21
Verwijderd
Hmmm, een zwak hebben voor iemand is bij mij toch anders. De jongen waar ik een zwak voor heb, zie ik zo door het jaar heen bijna niet. Een week in het jaar zie ik hem elke dag, en praat ik ook elke dag met hem. Als ik hem zie, begint alles te kriebelen, maar niet als in verliefd zijn op. Echt een zwak hebben voor, denk ik. Ik ben verliefd op alles wat hij zegt, maar binnen twee weken ben ik hem ook weer vergeten. Als ikh em weer zie, begint weer alles te kriebelen.

Ik kan het niet uitleggen, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 20:37
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Lilith schreef op 15-09-2006 @ 20:18 :
Sommige mensen hebben ooit eens veel voor je betekend. Dat wis je niet zomaar uit.
Zoiets ja
Oud 15-09-2006, 20:45
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Anneka schreef op 15-09-2006 @ 20:53 :
Sommige mensen hebben gewoon iets die inwerken op je zwakke plek. Ik ken het hoor. Soms kom je gewoon iemand tegen waar je helemaal van ondersteboven bent. En dat is dan ook weer zo over, maar ik kan dan wel een zwak hebben voor iemand.
Precies!
Als ik een zwak voor iemand heb ben ik vaak niet echt mezelf en kan ik nogal klunzen en ben ik echt een sukkel Bijvoorbeeld bij extreem knappe mannen.. Dan heb ik echt zoiets van: Nahh jij hebt al zoveel mooie vrouwen voor je gehad, ben ik wel goed genoeg? en verder wat Lilith zegt! ik zou ook een zwak hebben voor iemand waar ik ooit super verliefd op was maar door ben afgewezen. Vooral als ik vrijgezel zou zijn
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 21:21
gurl19
gurl19 is offline
Ja al twee keer gehad..

Ze willen niets en eigenlijk gebruiken ze je. Maar als je ze ziet en ze flirten dan ga ik er maar wat graag op in omdat ik 'een zwak' voor ze had. Maar achteraf vond ik het niet altijd slim omdat je er constant overheen moet zetten dat het nooit wat wordt en je gewoon lol met elkaar hebt.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 21:41
Verwijderd
Ik heb een zwak hebben voor eigenlijk altijd anders opgevat. Dat je juist niet ''verliefdachtig'' bent, maar gewoon nét wat meer geraakt wordt door iemand. Zelf nét wat leuker gevonden wil worden en zo, opleeft in de buurt van etc. Dat heb ik voor een aantal mensen, maar niet in de zin hoe jullie hier zeggen, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 22:20
Verwijderd
funky_aapii
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 22:37
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
Citaat:
Quis schreef op 15-09-2006 @ 22:41 :
Ik heb een zwak hebben voor eigenlijk altijd anders opgevat. Dat je juist niet ''verliefdachtig'' bent, maar gewoon nét wat meer geraakt wordt door iemand. Zelf nét wat leuker gevonden wil worden en zo, opleeft in de buurt van etc. Dat heb ik voor een aantal mensen, maar niet in de zin hoe jullie hier zeggen, denk ik.
precies..bij mijn weten is dat dan ook de definitie van "een zwak hebben", maar ik kan me vergissen.. binnen mijn definitie heb ik een zwak voor mn beste vriendin (maar ik zou dus bv nooit op dr kunnen vallen.)
Oud 15-09-2006, 22:39
Magican
Magican is offline
Nee nooit
Oud 15-09-2006, 22:52
Verwijderd
Hmm ja ik heb ook wel een zwak voor iemand vrees ik. Godzijdank weet ie het zelf niet, maar hij kan me echt totaal van stemming laten veranderen. Zo van dat ik ineens serieus en sentimenteel word
Met citaat reageren
Oud 16-09-2006, 08:26
Verwijderd
Citaat:
Lilith schreef op 15-09-2006 @ 21:18 :
Juist. Ik heb het ook, nog steeds. Ik heb al ruim een jaar een vriend, een jaar en drie maanden zelfs, maar nog steeds, als ik die andere jongen zie, dan is er iets. Ik ben niet meer verliefd op hem, maar hij doet nog iets met me. Voor ons is het beter dat we elkaar niet te veel zien, omdat de verliefdheid dan zeker terug komt, maar dat weten we.

Dus misschien is het handig als jij ook niet meteen in gaat op zijn smsjes enzo, aangezien je zegt dat je niet verliefd wilt worden op hem. Of gewoon even uitzoeken wat hij wil

Succes
Met citaat reageren
Oud 16-09-2006, 09:07
Verwijderd
Ik heb wel een zwak voor bepaalde mensen, maar dat betekent niet dat ik ook verliefd op ze ben. Wat Quis en At the Drive-in dus ook al zeggen.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2006, 10:48
Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 16-09-2006 @ 10:07 :
Ik heb wel een zwak voor bepaalde mensen, maar dat betekent niet dat ik ook verliefd op ze ben. Wat Quis en At the Drive-in dus ook al zeggen.
Oud 16-09-2006, 10:55
Ray
Ray is offline
Citaat:
Perikles schreef op 15-09-2006 @ 20:41 :
Een zwak voor iemand, nou en of. Ook zonder dat het iets werd, wordt of worden zal, kan het. Denk ik.
Oud 16-09-2006, 11:27
Verwijderd
Ik heb een zwak voor heel veel mensen. Vrienden waar ik alles wel voor wil doen, een zus, een leraar van wie ik meer aanneem dan van anderen, een cliënt die ik stiekem iets liever heb, mensen die een invloed op me hebben gehad, een klasgenoot voor wie ik respect heb, een meisje die meteen een 'ah-kom-hier-ik-help-je'-gevoel bij me naar boven haalt, enz enz...
Ik merk dat ik een zwak voor ze heb omdat zij meer bij me gedaan krijgen dan anderen, ik eerder opensta voor hun mening, dat soort dingen.

Net als Quis, At the Drive-in en Leonoor zeggen. Het heeft niets te maken met verliefdheid (die voorbij is gegaan) te maken maar met een uitstraling die die mensen hebben die ik fijn vind.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2006, 11:36
stout!
stout! is offline
Ja, ik heb een zwak voor iemand. Ik droom zelfs nog best vaak over hem, terwijl ik hem al bijna anderhalf jaar niet gesproken heb.
Het was even héél goed met hem en toen héél slecht en dat heeft blijkbaar indruk gemaakt. Ik vraag me nog regelmatig af hoe het zou zijn als ik hem weer zou zien en stiekem wil ik hem dan laten zien hoe goed het met me gaat .
Maar ik denk niet dat ik ooit nog iets met hem zou willen.
Oud 16-09-2006, 11:44
Verwijderd
Ik link dat 'een zwak hebben voor' eigenlijk wel aan verliefdheid, geloof ik. En ik vermoed dat ik het nog wel een beetje heb voor die twee mensen op wie ik echt verliefd ben geweest voor deze, maar omdat ik ze nooit meer zie, is het niet echt meer van toepassing.

Het heeft er trouwens niets mee te maken dat ik nog verliefd op ze zou zijn. Als ik niet beter zou weten nu (ben er ondertussen achter dat ze voor geen meter bij me passen), had ik dat echter misschien nog wel kunnen worden. Maar het is meer dat ik ze, in de zeldzame gevallen dát ik ze nog zie, ik nog steeds automatisch maar ze kijk en probeer leuk over te komen, net zoals ik deed toen ik nog wél verliefd op ze was.

Heb 't ook voor het huidige vriendje, trouwens, maar anders was het natuurlijk ook nooit weer aangegaan.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2006, 11:49
Verwijderd
Overigens heb ik ook een zwak voor boeken, zeker als ze erg oud zijn, Lush producten, de oudste dochter van mijn beste vriendin, oorbellen, glitters, goede films, mooie oude gebouwen enzovoorts
Met citaat reageren
Oud 16-09-2006, 11:53
Ray
Ray is offline
Ik heb een zwak voor Scrat. En dat meen ik serieus.
Oud 16-09-2006, 12:49
Muchacha
Muchacha is offline
Ik heb een zwak voor een vriend van vrienden me. Ik begin helemaal te dromen als ik hem zie, gelukkig kan ik nu een beetje normaal tegen hem doen, maar er meer van maken durf ik echt niet Of je kan het beter noemen "een boon hebben voor".

"Een zwak hebben voor" is miss idd net iets anders, zoals Nala hierboven ook aangaf.
Oud 16-09-2006, 18:17
Antubis
Antubis is offline
Jup dat ken ik zeker. Een zwak voor iemand.. ben een tijdje stapelverliefd op hem geweest, en dat is geminderd/overgegaan omdat ik hem bijna nooit meer zag. En toen ik hem weer zag van de week kwamen de kriebels toch wel weer naar boven. En dat heb ook voor een goede vriend van me.. ik weet niet waarom maar ik kan het supergoed met m vinden, maar als je me vraagt waarom nou precies hij, dan zou ik het niet goed weten.
Oud 16-09-2006, 18:54
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik ben vorig jaar verliefd op iemand geweest en toen we na een tijdje besloten hadden toch maar niets te beginnen ben ik toch maar de hele tijd aan haar blijven denken. Terwijl we toch minder contact hadden... maar toch bleef ze door mijn hoofd spoken. Niet meer op die manier dat ik er vlinders van kreeg (dus niet meer verliefd) maar inderdaad meer een zwak voor haar. Zij was namelijk iemand waar ik in de tijd dat ik gek op haar was terecht kon als me iets dwars zat en een goede raad kon geven. Bovendien hadden we superlange gesprekken. Dat had ik eigenlijk alleen met haar in die tijd.
Maar goed, omdat we elkaar na verloop van tijd minder zagen en spraken is het op dit moment meer een verwaterd contact geworden.
Oud 16-09-2006, 18:58
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Nala schreef op 16-09-2006 @ 11:49 :
Overigens heb ik ook een zwak voor boeken, zeker als ze erg oud zijn, Lush producten, de oudste dochter van mijn beste vriendin, oorbellen, glitters, goede films, mooie oude gebouwen enzovoorts
Chocolade

Maar dat is wel ope een andere manier 'een zwak hebben voor' Ik heb ook een enorm zwak voor het paardje waarop ik heb leren rijden. laatst was (leek) ze heel erg ziek (was gelukkig niet zo) Maar ik zat echt enorm in de rats daarover.
Oud 17-09-2006, 18:03
PrinCeSs Aarbei
PrinCeSs Aarbei is offline
Zeker wel !! ik dat nou zo ongeveer 2 jaar (A) wel beetje jammer natuurlijk want eerst wou hij ook helemaal niks van mij weten enzo maar nu gaat hij steeds meer naar me toe enzo best raar natuurlijk maar wel goed gevoel hoor. dus met die jongen, ik zou het maar even aankijken maar kijk uit he want voor je het weet is hij weer weg
Oud 17-09-2006, 18:06
I C U
I C U is offline
Yeah, een zwak voor iemand hebben... Ik ben twee jaar geleden smoorverliefd op een goser geweest, en ja, elke keer wanneer ik hem zie glimlachen, voel ik toch weer even zo'n trillinkje. Je zou kunnen zeggen dat ik een zwak voor hem heb ja. Maar ach, ik ben ondertussen wel zover dat ik weet dat hij echt niets voor mij is Neemt niet weg dat die zwak er nog steeds is.
Oud 17-09-2006, 18:24
fractuur
fractuur is offline
Ja. Soms verdwijnt het omdat ik mensen heel lang niet meer heb gezien, en sommigen zie ik nog steeds. Net zoals bij Nala kan het echt iedereen zijn, maar toevallig is het op het moment een jongen. Hij is geïnteresseerd, we hebben veel gemeenschappelijk en de weinige keren dat ik hem zie (en dan vooral met mijn vriend erbij) hebben we hele lange gesprekken over van alles en nog wat. Soms denk ik: als ik hem eerder was tegengekomen dan mijn vriend (het is een vriend van mij en mijn vriend apart) was het anders gelopen. Aan de andere kant zou ik nu nooit mijn relatie stoppen voor hem, en ook daarna ligt hij definitief buiten mijn bereik omdat het een hele goede vriend van mijn vriend is.
Oud 18-09-2006, 10:36
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Lilith schreef op 15-09-2006 @ 21:18 :
Idd
Oud 18-09-2006, 11:01
phoenix20
phoenix20 is offline
Ik herken het zelf ook wel. 5 Jaar geleden ontzettend verliefd geweest op een meisje. Niks geworden, te verlegen enz.

Nu kwam ik haar vorige week op het station tegen en smolt weer helemaal weg. Ik heb haar nr en gaan as. donderdag wat doen. Kijken wat het wordt.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2006, 11:45
Verwijderd
ik kan wel een zwak hebben voor mensen, wat bij mij overigens niet betekent dat ik verliefd ben op ze. maar sommige mensen (mannen) geven mij gewoon een..plezant gevoel
Met citaat reageren
Oud 18-09-2006, 15:14
Verwijderd
Jahoor, ik heb nog steeds een zwak voor mijn ex en zijn vriend En dat weten ze ook allebei.
Ik zou ze zo weer doen.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2006, 18:01
Verwijderd
Citaat:
DeltaOne schreef op 18-09-2006 @ 17:58 :
Dus als ze zin hebben, hoeven ze je alleen maar te bellen? Handig
Of teveel drinken Ha, nee, ik heb wel m'n grenzen, de kans dat ik dan verliefd word is te groot.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2006, 18:08
funky_aapii
funky_aapii is offline
sja volgens mij begin ik weer verliefd op mijn zwak te worden..want ze smsen nu heel de tijd mja kweet niet echt wat ik ervan moet verwachten..misg is het van zijn kant wel alleen vriendschappelijk;( en zit ik straks weer met een gebroken hart! mja kzie wel hoe het afloopt!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2006, 19:20
Aurora
Aurora is offline
Ik heb voor een aantal mensen een zwak, mensen waar ik ooit verliefd op ben geweest of die ik leuk heb gevonden. Gelukkig is het merendeel hier niet van op de hoogte. Hopen we dan maar.
Oud 18-09-2006, 19:47
Pluis
Pluis is offline
Ik heb een zwak voor de jongens waar ik een langere periode verliefd op ben geweest. En dat is niet altijd even handig, maar je leert ermee omgaan...
Oud 19-09-2006, 17:35
Verwijderd
ik heb een zwak voor mijn ex vriendinnetje.. en dat zit er ook als ik haar, zoals nu, al 5 maanden niet meer gezien heb..

Maar zoals iemand anders al zei, sommige mensen hebben in het verleden een boel voor je betekend, dat gaat niet zomaar weg...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 22:15
Hinsbeck
Hinsbeck is offline
Ik heb al meer dan 2 jaar een zwak voor iemand. Heb hem nooit kunnen krijgen maar een paar weken geleden hebben we plotseling gezoend (op zijn initiatief). Ik ben nu volgensmij weer verliefdop hem geworden en voel me rot dat het toch niks geworden is verder en ws ook niks wordt . Ik heb echt een enorme zwak voor die, terwijl ik zijn zwakke kanten wel heb gezien, maar ja, dat dringt niet tot me door . Ik denk ook veel te veel na over hem, en het kost me juist teveel energie om niet na te denken . Damn, ik voel me echt zo vaag vandaag, enige waar ik alleen maar aan kan denken is hem, en ik hoop maar steeds dat hij me niet belazert. . Het probleem is dat ik zo'n grote zwak voor hem heb, waardoor ik te snel weer verliefdop hem kan worden, en misschien weet hij dat ook en heeft me daarom gezoend... Wat moet ik hiermee?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 22:22
Emperor
Emperor is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 15-09-2006 @ 20:24 :
Je bent dus nog gewoon een beetje verliefd

Ik heb ook een zwak nog een zwak voor een meisje waar ik 3 jaar geleden wat mee had....dat is nooit helemaal weggegaan.
Dat is nog wat anders dan met iemand waar je niets mee hebt gehad, maar het verliefde gevoel zal wel ongeveer hetzelfde wezen.
dat heb ik ook.. alleen raar dat ik nu met haar beste vriendin ga! daar ben ik ook stapel verliefd op hoor, maar ik zal altijd dat ene meisje leuk blijven vinden.
(beide meisjes weten het en vinden het geen probleem gelukkig, ze zijn nog steeds beste vriendinnen)
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 23:12
Mandoline
Mandoline is offline
Ik heb het best vaak, maar dan niet op een verliefde manier. Hoeft ook niet per se voor iemand van het andere geslacht te zijn (was vooral toen ik nog geen relatie had wel vaker zo dan nu, overigens). Ik zie iemand dan graag, vind alles aan diegene leuk, maar gewoon op 'bijzonder'-vinden-manier, niet dat ik iets van diegene wil. Het kan ook heel goed op afstand. En zodra ik minder van diegene zie gaat het simpelweg weer over en richt ik het op iemand anders of zo.
Oud 20-09-2006, 09:33
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Nala schreef op 16-09-2006 @ 12:49 :
Lush producten <333 geweldig...

een zwak hebben voor mensen, ja dat heb ik voor een paar. Mijn beste vriendin, een paar andere vrienden, de kerel die ik net heb afgewezen (dat gaat hopelijk over), een heel knappe en aardige vriend van mn vader..
Oud 20-09-2006, 15:43
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
oeh, een vreselijke zwak van mij kwam vandaag weer bovendrijven....ik had hem al tijden niet gesproken omdat ik dat niet meer wilde. Ik ging hem altijd weer zo leuk vinden en hij maakte dan van die vage opmerkingen van 'jij kunt vast iedereen krijgen met dat koppie van je',maar verder niets ondernemen...
En toen was hij eindelijk weer eens online en sprak ik hem met mijn stomme onzekere kop weer aan. Was ie uit zn band gezet, zo zielig En ik alles vertellen over mn liefdesperikelen. Echt weer een goed gesprek zoals ik altijd met hem heb. Ik zit echt aan die kerel vast....hopeloos
Reageren

Regels voor berichten