Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik mag van m'n ouders m'n kamer verven maar daar ben ik te lui voor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij mij zijn de muren in de woonkamer roomwit en beigebruin en in de slaapkamer roomwit en een muur met postbehang (bos) en de gordijnen zijn in allebei de kamers bruin. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
behang: 3 wanden zijn oranje en 1 wand is met allemaal blokjes (het wit valt eigenlijk niet op) met de kleuren: oranje, rood, roze, paard en geel.
Die wand met die blokjes lijkt heel fel als je zo mijn beschrijving leest maar het valt eigenlijk heel erg mee want het wordt afgebroken door mijn raam en door 2 stukken muur die eruit komen en die dus niet behangen zijn. Ik krijg de foto niet op scholieren.com maar hij staat op mijn picturetrail die ik eigenlijk niet gebruik ![]() link naar mijn picturetrail Het is de eerste foto als het goed is ![]() Daar kun je ook mijn gordijnen zien .. die zijn wit Ik vind het errrrug leuk staan en ben er nog steeds superblij mee ![]() ![]() ![]() ![]() -xxx- |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
TIJD voor een WEDSTRIJD-poll Porcelain | 123 | 25-10-2007 22:44 | |
De Kantine |
*plak plak plak* CTRL - V topic! Cherry Springs | 499 | 21-10-2006 15:50 | |