Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2006, 20:58
Hanneke
Hanneke is offline
Passen ze bij elkaar, welke kleur(en) hebben ze, heb je er op gelet dat ze wel goed bij elkaar pasten toen je ze uitzocht?

Edit: En als het niet past vind je dit dan heel vervelend, en ga je dan ook nieuwe uitzoeken en waarom wel/niet?

Laatst gewijzigd op 09-10-2006 om 21:03.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2006, 21:01
ook hallo
ook hallo is offline
Ik heb rolgordijnen die zijn blauw, ze vloeken nog al bij mij lila en gele muren en eigenlijk ook bij de vloer en mijn kledingkast
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 21:03
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
ook hallo schreef op 09-10-2006 @ 22:01 :
Ik heb rolgordijnen die zijn blauw, ze vloeken nog al bij mij lila en gele muren en eigenlijk ook bij de vloer en mijn kledingkast
Zie edit.
Oud 09-10-2006, 21:06
Tink*
Tink* is offline
Thuis zijn de muren lila/blauwig en de gordijnen donkerpaars met bloemen en het is nog niet eens zo heel lelijk. Maar ze zijn gewoon oud en het boeit me vrij weinig.

Hier zijn de muren zachtgroen en heb ik een wit verduisteringsgordijn en de gordijnen zijn oudroze, het staat niet zo mooi, maar ik krijg nog wel een keer andere gordijnen, deze zijn eigenlijk voor nood. Maar eigenlijk boeit het me dan ook weer vrij weinig.
Oud 09-10-2006, 21:07
Verwijderd
Ik heb gele gordijnen en die zaten al bij het huis. Maar ik vind ze irritant want ze laten te veel licht door dus ik ga ze verven met textielverf.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 21:08
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 09-10-2006 @ 22:03 :
Zie edit.

Ik mag van m'n ouders m'n kamer verven maar daar ben ik te lui voor
Met citaat reageren
ook hallo
ook hallo is offline
En de rollijken mag ik niet vervangen helaas
Met citaat reageren
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
ook hallo schreef op 09-10-2006 @ 22:08 :

Ik mag van m'n ouders m'n kamer verven maar daar ben ik te lui voor
Verfmeet @ OH!
Oud 09-10-2006, 21:09
Hanneke
Hanneke is offline
Ik heb lichtpaars/blauwe muren, vorig jaar geverfd en toen had ik ook nieuwe gordijnen en die zijn zwart met witte tekens erop. En ik vind het best mooi nog
Oud 09-10-2006, 21:10
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Tink* schreef op 09-10-2006 @ 22:08 :
Verfmeet @ OH!
OMG ja! Kom maar hoor
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 21:12
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik hebwit behang en blauwe verf en bruine verduistergordijnen met blauwe overgordijnen. Alles was er al toen ik in mn kamer kwam en ik vond t vet dus niets aan veranderd
Oud 09-10-2006, 21:39
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gordijnen heb ik niet, wel lamellen. En die zijn wit, net als het behang, dus dat vloekt in ieder geval niet met elkaar.
Oud 09-10-2006, 21:40
maxwell
maxwell is offline
beide nvt. ik heb spagtelpoets ofzo op mn muur en ik heb een dakraam ..
Oud 09-10-2006, 21:49
zoemzoem
zoemzoem is offline
Heb donkerblauwe muren en een nog donkerderblauw rolgordijn. Past perfect bij elkaar, behalve dan de plintjes en de deur, die geel en apart soort groen zijn, uit het tijdperk dat mijn muren nog wit waren.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 21:50
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Ik heb heel mooi bruin streepjesmotief op mijn gordijnen en behang. Natuurlijk vertel ik er niet bij dat ik deze ook helemaal onderschijt.
Oud 09-10-2006, 21:54
TopDrop
TopDrop is offline
Mwah. Overheersend witte muren, gele luxaflex en rood rolgordijn.
Oud 09-10-2006, 23:13
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
M'n muur is oudroze en in m'n gordijnen zit ook oudroze en groen en nog wat kleuren.
Oud 10-10-2006, 15:50
Schranktür
Schranktür is offline
Mijn kamer: wit met gekleurde stippeltjes (heel licht) en bordeauxrode gordijnen.
Bij mijn vriend: witte muren met lichtgele gordijnen.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 16:12
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mijn jaloezien (ik heb geen gordijnen) zijn lichtblauw. Mijn behang is
Oud 10-10-2006, 16:26
Rodion
Rodion is offline
Terra cotta muur. Andere muren zandkleurig. Houten op-rol-matjes voor de ramen + witte gordijnen.

Ik lijk wel een burger.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 16:27
Laura_89
Laura_89 is offline
ik heb witte rolgordijnen met zwarte stipjes (lees: dode beesten) bij lila en witte muren.. t zwart past niet naar mijn mening
Oud 10-10-2006, 16:55
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb geen gordijnen maar lamellen, die zijn wit. De muur is creme-kleurig. Past wel goed bij elkaar. Ik mag mijn kamer niet verven van de huisbaas, anders had ik het wel wat kleuriger gemaakt denk ik.

De muren op mijn kamer bij mijn moeder zijn geel en de lamellen zijn zilverkleurig, kleurt goed
Oud 11-10-2006, 20:56
Bell
Bell is offline
ik heb een donkerblauw rolgordijn... 2 lila muren en 2 lichtblauwe muren en het stamt uit mijn puberperiode...

ik wil het eigenlijk allemaal verven maar mijn ouders vinden dat geen goed idee omdat ik toch binnen nu en een jaar het ouderlijk huis verlaat
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 21:18
Azaelia
Azaelia is offline
3 muren zijn beige/geel, 1tje is blauw (waar het raam zit) over de gele loopt een blauwe band met chinese tekens en mijn gordijnen zijn dezelfde kleur beige/geel. Matching en puur toeval.
Oud 12-10-2006, 14:46
Mariekje*
Mariekje* is offline
2 wanden zijn donkerpaars, de 2 andere lila. Witte vitrage, met wit/creme gordijnen met paarse bloemen en een lila luxaflex.

En nee, het misstaat absoluut niet
Oud 12-10-2006, 15:14
Verwijderd
ik heb mijn muren geel geverfd en 1 muur heeft rode vlekken over het geel (van dat speciale vettige spul). Verder hangen hier gele gordijntjes die waarschijnlijk door lekkage wat bruine vlekken hebben, ze hingen er al voordat ik hier kwam wonen en ik ga ze niet vervangen want ik woon hier toch maar een jaar en het is een heel gedoe om ze te vervangen en het kost geld en blabla
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 15:35
Love & Peace
Love & Peace is offline
Op dit moment vies wit.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 18:36
Verwijderd
Mijn muren zijn wit, en mijn gordijnen ook een soort van wit (niet echt, meer creme of zo). Mijn rozijnen zijn dan weer rood.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 18:57
PV
PV is offline
Mijn behang is licht oranje-achtig, mijn gordijnen zijn licht grijs-achtig. Het past niet bij elkaar, maar ach boeiend
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 18:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

dat zijn mijn 2 behangetjes en mijn bordeelrode gordijnen. ze passen bij elkaar en ik ben er heel blij mee. lekker druk
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 15:17
flyaway
flyaway is offline
ik heb gordijnen met blaadjes en papegaaien erop.
mocht geen behang, veel posters dus opgehangen.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 15:18
Verwijderd
Mijn behang is heel slecht erop geplakt ooit vroeger door iemand, op sommige plekken zit het wel 20 cm over elkaar heen en omdat het structuurbehang is zie je dat nogal goed. Ik heb het 'abrikoos' geschilderd volgens het blikje verf. Mijn rolgordijn is donkerrood en dat past mooi bij de kleur van de muren, en ik heb het gordijn daar wel op uitgezocht, het moest niet-te-fel rood zijn.

Laatst gewijzigd op 14-10-2006 om 15:21.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 15:29
Roosje
Roosje is offline
Ik heb gele lamellen en witte muren en mijn balken aan het plafond en het kozijn van mijn raam en de deurposten zijn geel. Dus dat klopt met elkaar.
Oud 14-10-2006, 16:08
Giles
Giles is offline
Bij mijn ouders past heel mijn kamer bij elkaar (geel en blauw, blauwe luxaflex, gele gordijnen en geel en blauw behang )

Bij mijn thuis heb ik zware zwarte gordijnen, en zwart kan met alles dus dat zit wel goed
Oud 14-10-2006, 16:17
Balance
Balance is offline
Ik heb een knalrode muur en de andere drie muren zijn wit (of eigenlijk met een hele kleine geeltint erin). M'n gordijnen zijn rood met wat goude versiersels erin. Dat past allemaal mooi bij elkaar.
Oud 14-10-2006, 16:27
Verwijderd
De muren zijn een soort gebroken wit, m'n gordijnen zijn licht beige, net zoals de plinten en de kozijnen, de vloerbedekking is weer een stukje donkerder - maar ook beige. Dus het past prima bij elkaar

Muren en plinten zijn door de huisbaas geverfd, de vloerbedekking en de gordijnen hebben we er zelf op af laten stemmen Maar sowieso mochten de gordijnen alleen wit, gebroken wit of beige zijn, omdat ander het gebouw er van buiten niet uitzien met voor ieder raam weer andere gordijnen; 't moet een beetje één geheel blijven.

Laatst gewijzigd op 14-10-2006 om 16:29.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 16:43
Verwijderd
Mijn gordijnen zijn bruin met vlakken waarin dierenprint staat. Twee muren zijn wit, eentje heeft blauw behang en de ander is blauw gesponst.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 16:45
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Witte rolgordijnen in combinaite met een onbehanden rode muur. Of teniminste, anderhalve rode muur, het meeste is gewoon wit. Dat heb ik niet bedacht, dat was al zo. Mijn duur is goudkleurig, met in het midden een zwart vlak schoolbordverf.
Oud 14-10-2006, 17:10
Qimm
Qimm is offline
Behang? Ik heb geen behang in mijn huis Maar mijn muren kleuren prima bij mijn gordijnen
Oud 17-10-2006, 11:08
WolterB
WolterB is offline
Bruine gordijnen, gingen al in de kamer voordat ik er kwam wonen, behang heb ik niet.
Oud 17-10-2006, 14:03
Femic
Femic is offline
Heb lichtgele muren (geen behang) en lichte gordijnen met bloemen erop. Kleuren passen wel bij elkaar ja, maar heb 't er niet op uitgezocht. Toen ik deze kamer betrok hadden de muren deze kleuren al en de gordijnen had ik nog ergens op zolder liggen van heel lang geleden.
Oud 20-10-2006, 09:41
Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Wit behang en mijn gordijnen zijn blauw met witte streepjes
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 14:55
TommY_
TommY_ is offline
Ik heb geen behang...maar de muur is voornamelijk wit met zwart iets, mn gordijnen zijn donker blauw.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 15:44
annieaardbei
annieaardbei is offline
uehm geen gordijnen of behang.

mijn kamer is met creme marsmallow muren en bordeaux rode balken en de kast (inbouw) donker hout
Oud 20-10-2006, 17:14
mepsteen
mepsteen is offline
ik heb geen muren
Oud 20-10-2006, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 10-10-2006 @ 17:55 :
anders had ik het wel wat kleuriger gemaakt denk ik.
Flinke poster of een doek ofzo? Of behang/verf op platen en die er voor maken oid?

Bij mij zijn de muren in de woonkamer roomwit en beigebruin en in de slaapkamer roomwit en een muur met postbehang (bos) en de gordijnen zijn in allebei de kamers bruin.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 19:32
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-10-2006 @ 19:49 :
Flinke poster of een doek ofzo? Of behang/verf op platen en die er voor maken oid?
Ik heb er nu voor gekozen om de muren enzo dan maar zo te laten en kleurige inrichting te nemen zoals een dekbedovertrek en accesoires enzo en dat gaat ook heel goed
Oud 20-10-2006, 20:36
Mara
Mara is offline
Mijn gordijnen zijn eh, beige? Ofzo? Geen idee hoe dat heet.
2 muren zijn héél lichtpaars, 2 muren zijn dieprood.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 20:47
Verwijderd
Mijn gordijnen zijn doorzichtig met vierkanten er op met daar paarse bloemen in.
Mijn muren zijn wit geverft, ik heb geen behang
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 17:44
Graph
Graph is offline
behang: 3 wanden zijn oranje en 1 wand is met allemaal blokjes (het wit valt eigenlijk niet op) met de kleuren: oranje, rood, roze, paard en geel.
Die wand met die blokjes lijkt heel fel als je zo mijn beschrijving leest maar het valt eigenlijk heel erg mee want het wordt afgebroken door mijn raam en door 2 stukken muur die eruit komen en die dus niet behangen zijn.
Ik krijg de foto niet op scholieren.com maar hij staat op mijn picturetrail die ik eigenlijk niet gebruik
link naar mijn picturetrail
Het is de eerste foto als het goed is
Daar kun je ook mijn gordijnen zien .. die zijn wit
Ik vind het errrrug leuk staan en ben er nog steeds superblij mee mijn volgende kamer wordt appelgroen waarschijnlijk

-xxx-
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten