Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2006, 15:21
Verwijderd
Aangezien ik er nooit iets mee gedaan heb en ook niet van plan ben er nog iets mee te doen, bied ik het volgende aan:

- Tarotkaarten met handboek:

Rider Waite Tarot 78 kaarten
Handboek 'Spiegel van het leven'

De tarotkaarten zijn compleet en ongebruikt, aangezien ik er nooit de tijd voor heb genomen me erin te verdiepen, handboek is dan ook ongelezen. Het handboek met kaarten zitten in een handige archiefdoos. Nieuwprijs was 19,95. Ik wil er ongeveer 10 euro voor.

- Wicca Handboek , auteur: Scott cunningham. ISBN: 9069635542
Boek is 1 keer gelezen, dus ziet er ook nog goed uit. Nieuwprijs was 14,90. Tegen elk aanemelijk bod.

Verder heb ik nog:
Boekje Boom Basics Goederenrecht
ISBN: 9054545321
Ik heb dit jaar per ongeluk weer dit boekje gekocht, terwijl ik er later achter kwam dat ik hem al had, kon hem niet meer ruilen. Nieuwprijs was 10,00. Tegen elk aannemelijk bod.

Als laatste heb ik nog 2 patches , die ik jaren geleden eens op mijn tas heb gehad.
Eentje van Papa roach. Zwart met gele letters.
Eentje van Linkin park. Rood met witte letters.
De staat is redelijk. Hier hoef ik niet veel voor. 1 euro per patch vind ik wel voldoende.

Het liefst verzend ik de spullen niet. Ik woon zelf in Woerden, maar ben regelmatig in Leiden en Utrecht, dus daar kan het worden afgehaald. Mocht de koper het echt het liefst laten verzenden, dan zijn de kosten uiteraard voor de koper.
Advertentie
Oud 06-11-2006, 17:28
RagNaa
RagNaa is offline
5 euro voor alles
Oud 07-11-2006, 07:38
flyaway
flyaway is offline
Ik ben geinteresseerd in de tarotkaarten met toebehoren en het wiccaboek.
15 voor beide?
Oud 07-11-2006, 15:13
nancy666
nancy666 is offline
die tien euro is dat inclusief verzending?
Oud 09-11-2006, 09:28
Verwijderd
@flyaway: Ik neem aan dat je bod excl verzendkosten is? Het geheel zal niet door de brievenbus passen, dus moet per pakketpost. Dit kost €6,20. Als je de verzendkosten voor jouw rekening neemt, dan hebben we een deal voor €21,20.

@nancy666: de 10 euro is excl verzendkosten. De tarotkaarten met toebehoren in archiefdoos gaan zonder het wiccaboek ook niet door de brievenbus, dus zal ook per pakketpost moeten. Dan komt het dus op €16,20 uit.
Oud 09-11-2006, 12:17
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
ik ben T@M@R@ schreef op 09-11-2006 @ 10:28 :
@flyaway: Ik neem aan dat je bod excl verzendkosten is? Het geheel zal niet door de brievenbus passen, dus moet per pakketpost. Dit kost €6,20. Als je de verzendkosten voor jouw rekening neemt, dan hebben we een deal voor €21,20.
Is goed
Oud 11-11-2006, 09:44
Verwijderd
Citaat:
flyaway schreef op 09-11-2006 @ 13:17 :
Is goed
Je hebt een PM.
Advertentie

Regels voor berichten