Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
www.herbalife.nl, is werken ''vanuit'' thuis.
geen verplichtingen, geen vaste uren, vrije tijd wanneer jij wilt etc. btw: als dit reclame is wis ik 't wel. |
![]() |
||
Citaat:
Dat was dus zwaar onderbetaald...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, er lijkt me geen drol aan, maar ik heb geld nodig. |
![]() |
||
Citaat:
Same Here ![]()
||
Citaat:
Kreten als "ontsla je baas" en "verdien geld vanuit thuis" kenmerken vaak oplichters. Je kunt ze dan wel altijd herkennen aan het feit dat je dan een 0900 nummer moet bellen, waar je vervolgens met procedures en wachtwoorden aan de lijn wordt gehouden om je zo geld uit de zak te kloppen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar daar kan ik niet zoveel uur werken als ik zou willen en tja de huur moet nog steeds betaald worden he, dus dan maar zoiets extra's erbij |
![]() |
|
Misschien moet je eens wat info vragen bij Tupperware. Klinkt misschien suf maar verdient behoorlijk goed en als je het toch niks vind kun je er ook zo weer weg.
Ik doe het al bijna een jaar en het bevalt me prima ![]() Je bepaald namelijk helemaal zelf wanneer je werkt en hoe veel! En een extra zakcentje is natuurlijk nooit weg! Kijk maar is op www.tupperware.nl
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Thuiswerk Verwijderd | 8 | 09-02-2005 13:09 |