Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2005, 20:12
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Hallo,

Ik ben eigenlijk een beetje op zoek naar mensen die ook een vriend hebben die in het leger zit zodat we elkaar begrijpen en erover kunnen hebben.
Regelmatig is hij op oefening en de kans om uitgezonden te worden bestaat ook, door de week zit hij op de kazerne.

Zijn er meer mensen met een vriend in het leger?
Ik zou het leuk vinden om met deze mensen in contact te komen en ben heel erg benieuwd hoe jullie dit ervaren?

( Dit mag overigens ook hier gewoon neergeschreven worden! ).
Advertentie
Oud 09-10-2005, 20:26
I C U
I C U is offline
Is dit niet meer iets voor Contact Gezocht?

Ontopic: geen ervaring mee trouwens
Oud 09-10-2005, 20:31
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Ja daar dacht ik zelf ook al even aan, maar ik weet niet hoe ik dat moet veranderen dus het staat nu even hier.

......Maar het mag ook naar contact gezocht verplaatst worden hoor.
Oud 09-10-2005, 20:35
I C U
I C U is offline
Citaat:
xXxEvaxXx schreef op 09-10-2005 @ 21:31 :
Ja daar dacht ik zelf ook al even aan, maar ik weet niet hoe ik dat moet veranderen dus het staat nu even hier.

......Maar het mag ook naar contact gezocht verplaatst worden hoor.
Dat komt wel goed, denk ik
Oud 09-10-2005, 20:48
Verwijderd
mijn vriendje gaat 5 december in het leger, dus dan zit hij doordeweek ook intern. in oirschot zit hij, waar zit jouw vriendje?

ik heb geen idee wat ik me er bij voor moet stellen eigenlijk..
Oud 09-10-2005, 20:52
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Mijn vriend zit in Assen....
Tsja bij mij komt het er op neer dat hij zondagavond erheen gaat en vrijdag weer thuiskomt, meestal eind van de middag maar dit wisselt nog eens.
Oud 09-10-2005, 20:53
Verwijderd
en door de week magh ij daar helemaal niet weg ofwel?
Oud 09-10-2005, 20:58
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Ik geloof dat het wel mag, maar dat is wel heel onpraktisch.
De reisafstand zou dan echt niet te doen zijn dus in principe is die dan altijd doordeweeks weg en op de kazerne.
Oud 09-10-2005, 21:00
Verwijderd
ja maar 'de mijne' woont dan een half uurtje van me vandaan dus voor on zou het juist wel praktisch zijn
maar hij weet nog niet of hij daar doordeweek weg mocht dus ik dacht ik vraag he ff aan jou
Oud 09-10-2005, 21:06
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Het mag wel hoor volgens mij, weet ik wel zeker tenzij hij op oefening is of sávonds dingen moet doen.

Oud 09-10-2005, 22:32
Verwijderd
Waar wil je je topic liever hebben? Van mij mag het ook hier blijven staan, zolang er ervaringen in dit topic opgeschreven worden.. dus niet alleen uitwisseling contactgegevens.
Oud 09-10-2005, 23:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
De vriend van mijn zus zit in het leger, en reist vrijwel elke dag heen en weer van R'dam naar Oirschot. Hij is redelijk vaak ineens een week of 2 weg, op oefening. 2 keer is hij voor langere tijd weggeweest. Hij heeft bijvoorbeeld 6 maanden in bosnie gezeten.
Maar ze bellen en SMS'en elkaar dan natuurlijk vaak en sturen elkaar pakketjes op...
En ondanks (of juist dankzij?) het elkaar missen wonen m'n zus en haar vriend nu al 10 jaar samen.
Oud 10-10-2005, 07:49
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Ik denk dat ik het leuker vind ervaringen uit te wisselen als hoofd punt en eventueel als mensen contactgegevens uit willen wisselen dat dat ook mag.
Maar dan liever ervaringen als doel...
Oud 10-10-2005, 12:43
raarmeisje
raarmeisje is offline
ja mijn vriend zit bij de landmacht.. die is doordeweeks ook weg en komt vrijdagmiddag/avond thuis.. en moet zondagavond weer weg.. hij moet straks ook naar afganisthan.. maar dat duurt hoop ik nog wel een tijdje
Oud 10-10-2005, 13:42
Verwijderd
moet je vanaf het begin af aan al meteen een keer op oefening naar het buitenland of is dat pas na een bepaalde tijd?
Oud 10-10-2005, 13:55
raarmeisje
raarmeisje is offline
neeh dat is pas na bepaalde tijd.. ze moeten eerst worden opgeleid.. en dan pas worden ze er heen gestuurd..
Oud 10-10-2005, 15:44
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Ja...
Maar goed mijn vriend is nu ook op oefening en dan is die ook weer een weekend niet thuis en dan komt het er op neer dat ik hem pas daarna weer zie.

dus dat wordt nog wel even wennen voor degene die nog net geen vriend in het leger hebben maar wel bijna...
Oud 10-10-2005, 16:01
Verwijderd
Dat lijkt mij zó erg. Straks wordt hij uitgezonden en dan hoop je maar dat alles goed gaat. Lijkt me helemaal niets.
Oud 10-10-2005, 16:31
Verwijderd
Citaat:
xXxEvaxXx schreef op 10-10-2005 @ 16:44 :
Ja...
Maar goed mijn vriend is nu ook op oefening en dan is die ook weer een weekend niet thuis en dan komt het er op neer dat ik hem pas daarna weer zie.

dus dat wordt nog wel even wennen voor degene die nog net geen vriend in het leger hebben maar wel bijna...
zo iemand als ik dus

ja hij is op oefening, maar hoelang zit hij al in het leger? kan hij meteen op oefening moeten in het buitenland?
Oud 10-10-2005, 17:26
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Hij zit nu 2.5 jaar in het leger.
Ik weet niet precies hoe het zit maar hij heeft het OJKL gedaan
( Oriëntatie Jaar Koninklijke Landmacht ).
Ik weet wel dat hij uitgezonden is geweest naar Irak voor 4 maanden toen hij nog niet extreem lang in het leger zat.

Maargoed....Toen kende ik hem nog niet
Oud 10-10-2005, 18:13
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Een van mijn beste vrienden zit ook in het leger. Heeft nu ook 2 maanden een vriendin en voor hem is dat al lang. En ondanks dat hij door de week op de kazerne zit en in het weekend voornamelijk bij vrienden (ook wel bij zijn vriendin meer als je het in tijd meet denk ik meer bij zijn vrienden) gaat dat volgens mij best goed. Maar ik ken hem langer als vandaag, het is nog maar de vraag of hij het zo lang volhoudt...

Zijn broer zit bij de marine en heeft nu ook al een aantal jaar een relatie. Hij is zelfs nu al getrouwd met dat meisje en heeft een zoontje. Het kan dus allemaal wel wat relaties betreft.
Oud 11-10-2005, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 10-10-2005 @ 17:01 :
Dat lijkt mij zó erg. Straks wordt hij uitgezonden en dan hoop je maar dat alles goed gaat. Lijkt me helemaal niets.
Mij dus ook helemaal niets. Een vriendin van mij heeft ook haar vriend in het leger. Hij is al uitgezonden naar Bosnië en Afganistan. Vreselijk, ze hadden bijna geen contact, altijd maar de stress als je hoort dat ze aangevallen worden, afvragen of je hem terug krijgt, en als je hem terugkrijgt is het nog maar de vraag hoe hij er lichamelijk en psychisch aan toe is....

* denkt *

Dit is niet zo opbouwend hč?
Wel knap dat je het aan durft hoor! Ik zie het mezelf niet doen...
Oud 11-10-2005, 11:42
thegoodlife
thegoodlife is offline
Ik kan me er weinig bij voorstellen, een (lange) relatie met iemand die in het leger zit. Ik denk niet dat ik daar vrolijk van zou worden.
Oud 11-10-2005, 16:29
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Hmmhmmm..
Nee ik wordt er dus ook niet altijd vrolijk van, soms hoor je ook op oefeningen zomaar een paar dagen niets etc.
Aan de ene kant wordt je zelfstandigheid zo wel getoetst en raak je niet snel afhankelijk natuurlijk..Haha.

Maar goed, echt ideaal vind ik het ook niet en soms is het ronduit vreselijk, wanneer je eigenlijk gewoon even wilt bellen of door de week elkaar wilt zien, zeker wanneer er iets is waar je mee zit.

Vandaar ook dat ik erg benieuwd was hoe andere mensen hiermee omgingen etc. En dan mag ik nog van geluk spreken dat die nog niet uitgezonden is geweest in de tijd dat we samen zijn.
Oud 12-10-2005, 05:54
catootje
catootje is offline
Mijn vriend zit ook in het leger, maar inmiddels al in het derde jaar. Op oefening gaan ze nu voornamelijk doordeweeks en dus meestal in het weekend thuis. Wel zijn er weekenden dat hij niet thuis kan komen, maar dan komt hij of in de week er voor of de week erna doordeweeks een keer thuis. Het is wel 2 uur rijden, maar dat heeft hij er graag voor over.
Mijn vriend moet nu ook nog naar het Erasmus in Rotterdam. Dus elke vrijdag rijdt hij van Breda naar Rotterdam en vanaf daar weer naar huis, net als er file staat.. Soms komt hij pas om 8 uur 's avonds aan, erg vervelend, maar ja, kan er toch niks aan doen, hoe jammer ik het ook vind.

En tja, natuurlijk ben ik ook bang voor uitzending.. Maar je wordt dan wel geod ondersteunt, hebt sowieso goed contact met de landmacht, met speciale mensen die jou kunnen helpen. Dat begint al in de tijd voor je vriend op uitzending gaat.
Niet dat dat het missen minder maakt, maar je kunt er dan denk ik wel beter mee om gaan.
Oud 12-10-2005, 14:46
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Ja mijn vriend zit ook al een hele tijd in het leger maar we hebben pas sinds een half jaar een relatie.

Soms vind ik het wel erg lastig hoor en de afstand is zo groot dat het eigenlijk niet te doen is eens in de week als er een weekend afgaat langs te komen tenzij die onmogelijke uren gaat reizen.
(hij heeft z'n rijbewijs nog niet..)

Het is dus best lastig, soms zit die ook weer eens op 't veld ergens en dan als zijn batterij van mobiel op is hoor je gewoon 2,3 dagen niks.
Hoe ervaren mensen dit, of jullie? Geen moeite mee?
Om over uitzendingen nog maar te zwijgen...
Oud 12-10-2005, 15:04
catootje
catootje is offline
:-/ net heel stuk getypt, wordt het bericht niet geplaatst?

nouja.. overnieuw dan maar weer.

Natuurlijk is het vervelend als je je vriend 2 weken niet ziet of een tijd niks van hem hoort, omdat de batterij van zijn mobiel leeg is. Daar baal ik ook altijd van, als mn vriend op oefening is en dat gebeurt.
En ik vind het ook heel vervelend als hij een weekend niet thuis is, die weekenden zijn dan ineens erg saai. En ik baal er ook erg van dat wanneer hij wel gewoon in het weekend thuis is, we niet veel alleen kunnen zijn. En zo'n weekend komt er nu aan, maar ik kan dan weer denken aan aankomende maandag en dinsdag, dan ga ik naar hem toe. Blijf dan gewoon op de kazerne bij hem op zijn kamer slapen. Dit mag volgens mij wel gewoon (heb er al eerder geslapen), als anderen maar geen last van je hebben. Misschien een idee voor jou, als je een keer vrij bent?
Oud 12-10-2005, 15:10
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Ik heb niet echt vrij doordeweek.
Wel heb ik een keer met een groepje er geslapen op de kazerne toen het vakantie was en er ook niemand was die het controleerde. Maar slaapt jou vriend dan niet nog met anderen op de kamer?
Mijn vriend slaapt samen met 3 of 4 andere kamergenoten.

Ik heb trouwens ook gehoord dat het officieel niet geoorloofd is hoor, om te blijven slapen. Maar dat ter zijde hahaha.
( Want als het bij jou wel lukt, dan heb je mooi geluk ).
Officieel hoor je van alles aan te vragen en als je dit niet doet of geen toestemming hebt en ze komen erachter dan kan je vriend nog wel eens flink op z'n kop krijgen.

Oud 12-10-2005, 15:20
catootje
catootje is offline
Citaat:
xXxEvaxXx schreef op 12-10-2005 @ 16:10 :
Ik heb niet echt vrij doordeweek.
Wel heb ik een keer met een groepje er geslapen op de kazerne toen het vakantie was en er ook niemand was die het controleerde. Maar slaapt jou vriend dan niet nog met anderen op de kamer?
Mijn vriend slaapt samen met 3 of 4 andere kamergenoten.

Ik heb trouwens ook gehoord dat het officieel niet geoorloofd is hoor, om te blijven slapen. Maar dat ter zijde hahaha.
( Want als het bij jou wel lukt, dan heb je mooi geluk ).
Officieel hoor je van alles aan te vragen en als je dit niet doet of geen toestemming hebt en ze komen erachter dan kan je vriend nog wel eens flink op z'n kop krijgen.

Nee, mijn vriend heeft een eigen kamertje in een flatappartementdinges naast de KMA (in Breda). Het eerste jaar sliep hij wel bij anderen op de kamer, maar al snel werd dat met 2 op 1 en nu dus alleen.

Nouja, dat klopt ook wel, maar ach, het is nog niet fout gegaan
Oud 12-10-2005, 15:41
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Haha ja dan zou ik het ook doen, maar ik voel me niet zo prettig als ik stiekem zou blijven slapen en er dan nog eens 3 a 4 andere mannen in dezelfde kamer zijn.
( Wat blijft er dán nog over qua privacey? )
Niks toch...Dan zou ik niet eens dingen durven vertellen die ik niet wil dat de hele wereld of hele kamer hoort

Lol...Hij zit trouwens in Assen.
Oud 12-10-2005, 15:44
catootje
catootje is offline
Citaat:
xXxEvaxXx schreef op 12-10-2005 @ 16:41 :
Haha ja dan zou ik het ook doen, maar ik voel me niet zo prettig als ik stiekem zou blijven slapen en er dan nog eens 3 a 4 andere mannen in dezelfde kamer zijn.
( Wat blijft er dán nog over qua privacey? )
Niks toch...Dan zou ik niet eens dingen durven vertellen die ik niet wil dat de hele wereld of hele kamer hoort

Lol...Hij zit trouwens in Assen.
Nee, inderdaad, als je dan ook nog met anderen zit, zou ik het ook niet doen. Is toch al een heel stuk minder leuk.

ah wat voor functie heeft je vriend? wordt hij opgeleid voor een speciale functie?
Oud 12-10-2005, 15:51
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Hij wilt medic ( geen idee hoe je het schrijft ) geen doen.
Maar daar is die nu nog niet helemaal mee bezig, moest eerst iemand weggaan...
Ik snap weinig van het leger hoor, al die regeltjes en dingen.
Oud 12-10-2005, 17:05
catootje
catootje is offline
hmz, ken het niet
nee, inderdaad, het is nogal een gedoe haha
Oud 12-10-2005, 17:25
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Waarom niet gewoon een vriend die studeerd ofzo, haha.
Maar goed, hoelang hebben jullie nu een relatie?

Oud 12-10-2005, 17:47
catootje
catootje is offline
Haha, ja inderdaad.
Antwoord: omdat ze nu een uniform dragen ♥ haha, nee, grapje, dat wist ik nog niet eens toen we elkaar leerden kennen.
We hebben nu 8 maanden en het gaat nog altijd erg goed! ondanks/dankzij (?) zijn afwezigheid doordeweeks
Oud 12-10-2005, 20:03
Verwijderd
Misschien is't maar goed dat ik geen vriendin heb.
Oud 12-10-2005, 20:31
catootje
catootje is offline
Citaat:
Olafant schreef op 12-10-2005 @ 21:03 :
Misschien is't maar goed dat ik geen vriendin heb.
nee hoor, zij kan jou steunen als je het zwaar hebt

ofzo

het is toch fijn om een vriendin te hebben?
Oud 12-10-2005, 21:23
Verwijderd
Citaat:
catoolyntje schreef op 12-10-2005 @ 21:31 :
nee hoor, zij kan jou steunen als je het zwaar hebt

ofzo

het is toch fijn om een vriendin te hebben?
Ja, dat wel.

Als het goed gaat zit ik vanaf augustus 2006 12 jaar in dienst, ik hoop niet zó lang vrijgezel te blijven nee.
Oud 13-10-2005, 10:12
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
12 jaar ?
Dat is een lange tijd.
Maar niet zo negatief, wij zeggen toch ook niet dat het niet kan?
Het is alleen soms een beetje moeilijk en lastiger dan een relatie waarin je elkaar regelmatiger kunt zien etc. en niet de angst is van eventuele uitzendingen e.d.
Oud 13-10-2005, 15:36
catootje
catootje is offline
Citaat:
Olafant schreef op 12-10-2005 @ 22:23 :
Ja, dat wel.

Als het goed gaat zit ik vanaf augustus 2006 12 jaar in dienst, ik hoop niet zó lang vrijgezel te blijven nee.
haha, dat zal vast niet.
Er is ook niks mis mee, een vriend in het leger, het is inderdaad alleen soms lastig. Maar al die jongens en meiden in dienst krijgen vast wel een vriendin of vriend, dus het kan best.
ook 4 jaar opleiding en 8 jaar werk?
Mijn vriend zit er 10 jaar 'aan vast'
Oud 13-10-2005, 16:59
Mariekje*
Mariekje* is offline
Een kennisje van mij heeft al 2,5 jaar een relatie met een militair. Maar het valt volgens haar soms niet mee, zeker niet toen hij vorig jaar voor het eerst daadwerkelijk werd uitgezonden (Irak). De spanning en toch ook de stress voor hoelang en dergelijke. Daarbij hebben zij elkaar toen iets van 6 maanden niet gezien, persoonlijk zou ik dat dus echt niet trekken. Ik geloof ook dat zijn dienst er binnen nu en een jaar opzit, iets wat ze geen van beide erg vinden. Ze willen graag samenwonen, denk al na over trouwen en hij is zelf van mening dat hij nu dus gewoon toe is aan iets 'veiligers'. Maar hij is dan ook al een héle lange tijd in dienst.
Oud 17-10-2005, 22:41
Aelin
Aelin is offline
Mijn vriend zit ook in t leger, in Oirschot, en ik heb er verder vrij weinig problemen mee. Tis wel vervelend als ie op bivak is ofsow.. dat ie me niet kan bellen, maar dat moet ik dr maar bij nemen. Hij gaat er wrs over 3 jaar er alweer uit, dus 3 jaar meot ik wel vol kunnen houden, als t uberhaupt zo lang aanblijft.. je weet maar nooit natuurlijk. T weekend is gewoon vooral voor elkaar en gelukkig kan ik goed met zn vrienden opschieten dus hoeftiej zn tijd niet heel erg te verdelen maar kan hij met iedereen afspreken. Eerlijk gezegd vind ik het wel fijn dat ik m niet heeeel vaak zie, en dat als ik m zie t oowk specialer is dan in het begin toen we elkaar nog elke dag zagen. Tis toch elke week weer uitkijken naar vrijdagavond, en op de een of andere manier is dat wel fijn...
Oud 17-10-2005, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Aelin schreef op 17-10-2005 @ 23:41 :
Mijn vriend zit ook in t leger, in Oirschot, en ik heb er verder vrij weinig problemen mee. Tis wel vervelend als ie op bivak is ofsow.. dat ie me niet kan bellen, maar dat moet ik dr maar bij nemen. Hij gaat er wrs over 3 jaar er alweer uit, dus 3 jaar meot ik wel vol kunnen houden, als t uberhaupt zo lang aanblijft.. je weet maar nooit natuurlijk. T weekend is gewoon vooral voor elkaar en gelukkig kan ik goed met zn vrienden opschieten dus hoeftiej zn tijd niet heel erg te verdelen maar kan hij met iedereen afspreken. Eerlijk gezegd vind ik het wel fijn dat ik m niet heeeel vaak zie, en dat als ik m zie t oowk specialer is dan in het begin toen we elkaar nog elke dag zagen. Tis toch elke week weer uitkijken naar vrijdagavond, en op de een of andere manier is dat wel fijn...
oke hier heb ik wat aan! mijn vriendje gaat over anderhalve maand ook naar oirschot toe...
maargoed, hoe zti dat dus?
je zit altijd intern zeg maar? die 3,5 jaar? en dan gwn de hele week en vrijdag mag je naar huis?
Oud 17-10-2005, 23:09
Aelin
Aelin is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 18-10-2005 @ 00:02 :
oke hier heb ik wat aan! mijn vriendje gaat over anderhalve maand ook naar oirschot toe...
maargoed, hoe zti dat dus?
je zit altijd intern zeg maar? die 3,5 jaar? en dan gwn de hele week en vrijdag mag je naar huis?
Jah, hij wel, maar hij moet ook 2,5 uur reizen voordat hij thuis is dus dat is vrij onpraktisch. Ik geloof dat tijdens je AMO (de eerste 3 mnd) je sowieso de hele week op de kazerne zit, en daarna hoef je geloof ik niet verplicht daar constant te zitten, maar als het goed is weet je vriendje dat zelf ook wel!
Op vrijdag verschilt t hoe laat ze vrij zijn, maar meestal tussen 5 en 6. Soms vroeger, soms later.
Nog meer? haha
Oud 17-10-2005, 23:10
Verwijderd
Ja maar die brief komt nog binnen maar ik ben ZO benieuwd dat ik het nu wil weten
er zijn oko allemaal geruchten dat je 1 hele maand CONTINU intern zit, ook het weekend, is dat zo?

[kga nu slapen, lees je berichtje morgen]
Oud 17-10-2005, 23:15
Aelin
Aelin is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 18-10-2005 @ 00:10 :
Ja maar die brief komt nog binnen maar ik ben ZO benieuwd dat ik het nu wil weten
er zijn oko allemaal geruchten dat je 1 hele maand CONTINU intern zit, ook het weekend, is dat zo?

[kga nu slapen, lees je berichtje morgen]
Nou mijn vriend dacht in het begin ook dat hij de eerste paar weekenden niet weg zou mogen, maar tot nu toe is hij alle weekenden thuis geweest, en hij zit nu ong 2 mnd in t leger, dus hij moet nog 1 maand van zn AMO en daarna gaat hij als het goed een half jaar naar Seedorf (Duitsland) tot dat gesloten wordt, en dan weer terug naar Oirschot.
Ik zou je dus niet al te druk maken, alleen soms moeten ze als "straf" t weekend blijven, maarja dat is dus zn eigen verantwoordelijkheid! Mijn vriend heeft dat iig nog nooit gehad. Wel gaat hij geloof ik op eindoefening en dan is hij wel een weekend weg, maar daar kan ik wel mee leven. En in december tussen kerst en oud & nieuw issie lekker vrij en dan gaan we fijn op vakantie, op dat soort dingen kan ik me echt verheugen
Oud 18-10-2005, 14:59
Aelin
Aelin is offline
Hij is vanaf vandaag tot donderdagnacht op bivak... en ik mis m... nu al Niet dat ik m normaal niet mis natuurlijk, maar nu spreek ik m ook helemaal niet tot vrijdag... en das heel naar...
Komt ook omdat die vanmorgen zo lief om 6 uur smste omdat ik t gister een beetje moeilijk had.. en ik me nu weer ff herinner hoe veel ik van m hou
Maar das maar af en toe hoor.. wil je nu niet bang maken ofsow.. tis niet zo erg als t lijkt, soms heb je gewoon een dipje. Maar als hij niet in t leger zou zitten zou dat ook zo zijn... denk ik dan...

Laatst gewijzigd op 18-10-2005 om 15:01.
Oud 18-10-2005, 16:02
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Ja ik ervaar dat ook zo, dat het vooral naar is als je door omstandigheden van het leger elkaar helemaal niet kunt spreken, gewoonweg omdat een telefoon dan niet toegestaan is of zijn batterij is snel op etc.

Het zijn niet de ' normale ' weken die het hem soms doen, er zijn zat stelletjes die elkaar alleen in het weekend ( kunnen ) zien.
Maar het is meer de oefeningen, de kans op uitzending voor langere periode in een toch verhoudingsgewijs gevaarlijk gebied en de oefeningsdagen/weken.

Bah...nee dan mis ik hem ook, helemaal als die dan nog zo lief doet voor hij weggaat etc.
Oud 22-10-2005, 22:05
All Out Of Love
All Out Of Love is offline
ik zit zelf in het leger en me vriendin zit hier ook op het forum (bikinie-meisje) mischien dat jullie elkaar iets te melden hebben ;--)
Oud 03-11-2005, 17:18
basje-basje
basje-basje is offline
ik GA het leger in... 5 dec wel te vertstaann en mijn vriendinnetje zit hier ook! hopen dat ze het nniet beu word dat ze me doordeweeks niet ziet!!!

Regels voor berichten