Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ja hij is op oefening, maar hoelang zit hij al in het leger? kan hij meteen op oefening moeten in het buitenland? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
* denkt * Dit is niet zo opbouwend hč? Wel knap dat je het aan durft hoor! Ik zie het mezelf niet doen... |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Nouja, dat klopt ook wel, maar ach, het is nog niet fout gegaan ![]()
||
Citaat:
ah ![]()
||
Citaat:
ofzo het is toch fijn om een vriendin te hebben? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als het goed gaat zit ik vanaf augustus 2006 12 jaar in dienst, ik hoop niet zó lang vrijgezel te blijven nee. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Er is ook niks mis mee, een vriend in het leger, het is inderdaad alleen soms lastig. Maar al die jongens en meiden in dienst krijgen vast wel een vriendin of vriend, dus het kan best. ook 4 jaar opleiding en 8 jaar werk? Mijn vriend zit er 10 jaar 'aan vast' ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maargoed, hoe zti dat dus? je zit altijd intern zeg maar? die 3,5 jaar? en dan gwn de hele week en vrijdag mag je naar huis? |
![]() |
||
Citaat:
Op vrijdag verschilt t hoe laat ze vrij zijn, maar meestal tussen 5 en 6. Soms vroeger, soms later. Nog meer? ![]()
||
Citaat:
Ik zou je dus niet al te druk maken, alleen soms moeten ze als "straf" t weekend blijven, maarja dat is dus zn eigen verantwoordelijkheid! Mijn vriend heeft dat iig nog nooit gehad. Wel gaat hij geloof ik op eindoefening en dan is hij wel een weekend weg, maar daar kan ik wel mee leven. En in december tussen kerst en oud & nieuw issie lekker vrij en dan gaan we fijn op vakantie, op dat soort dingen kan ik me echt verheugen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 15-01-2010 13:41 | |
Liefde & Relatie |
Vriend(in) in het leger Arwyn | 55 | 06-03-2009 20:37 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Fabeltje voor school Verwijderd | 13 | 26-04-2006 15:57 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
nieuwe betoog [oorlog in irak] gemaakt :please nakijken halilo | 4 | 06-01-2006 14:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
EU wil boycot van ambassadeur Israël Gatara | 90 | 19-11-2003 17:21 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Kan iemand mij helpen aan een wereldliteratuurverslag | 3 | 08-06-2001 19:26 |