![]() |
||
Citaat:
Ik probeer mezelf niet te spiegelen aan anderen zoals jij zegt, maar mijn eigen gevoel is zo tegenstrijdig. Hoewel ik seks waarbij dwang meespeelt verafschuw in mijn "dagelijks leven", winden die dingen mij op tijdens de seks. De vraag of mijn fantasiën voorkomen uit mijn verleden of dat het iets is dat in mijn aard ligt... die kan ik voor mijzelf echt nog niet beantwoorden. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb er gewoon slechte ervaringen mee. Bedankt dat je me er aan herinnert dat een fantasie inderdaad maar een fantasie is. Ik vergeet nogal eens dat wat ik fantaseer helemaal niet hoef uit te willen voeren in de realiteit. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk ook niet dat ik een positieve draai aan mijn verleden geef, ik weet heel goed hoe serieus het is geweest en welk gedrag het bij mij in mijn puberteit heeft bewerkstelligd. Dat ik niet alles verwerkt hebt, daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben, maar ik denk dat het ook een kwestie van tijd is. Tijd die wijzer maakt en die misschien oude wonden doet slijten. Ik weet wat ik aan mezelf heb, dat ik niet schuldig ben geweest en ik heb geleerd de misbruiker te vergeven. Ik denk dat ervaringen als seksueel misbruik nooit helemaal uit je systeem raken. Die draag je altijd met je mee. Het moet alleen zo zijn dat je de dingen in het juiste perspectief leert zien en dat de vervelende ervaringen niet de rest van je leven de overhand hebben op je beleving. |
![]() |
||
Citaat:
Voel je je beter als er een machtspel meespeelt in seks? Doe dat dan. Je moet in ieder geval niet gaan denken dat fantasiën of uitvoeren van wat je wil slecht is, je doet het immers om er gelukkiger van te worden, en als je vriend er in mee wil gaan, dan is het alleen maar iets goeds. Zoiets is alleen lastig om te vragen, maar neem die barrière gewoon, blijf er niet mee zitten. Achteraf valt het altijd mee. ![]()
||
![]() |
Citaat:
On topic: Je moet hier zeker niet meer aan denken. Het is beter om aan iets leuks te denken tijdens seks. En daarmee bedoel ik.. POSITIEF en niet negatief. Ik wens je sterkte en hopelijk komt het goed. P.S Gezien de positieve reacties stel ik voor om daaraan te denken ![]()
|
|