Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij de verschillende rattenopvangen zitten genoeg ratjes die wat ouder zijn en jouw oude rat gezelschap zouden kunnen houden.
Vaak kun je met een opvang ook wel een afspraak maken, dat op het moment dat één van de twee doodgaat, je de ander mag komen brengen, omdat je wilt stoppen met het houden van ratten. Je krijgt een gezond ratje dat goed tam is en bovendien help je er de opvang enorm mee ![]() Je zou ook, als je nu al wilt stoppen met je ratten, de rat die je nu hebt naar de opvang kunnen brengen. Verkopen zou ik niet doen, je weet nooit precies waar hij/zij terecht komt en er worden al zoveel ratjes aangeboden. Voor opvangen en opvangratjes kun je kijken op www.tammeratten.nl |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het spijt me heel erg, maar dat vind ik echt niet kunnen. Ik hoop dat de ts en jij sowieso spelen met je huisdier en niet alleen 'af en toe eens' omdat het beestje alleen zit. Bovendien, het is gewoon niet goed voor ratten om alleen te zitten (tenzij ze door omstandigheden niet met andere ratten samen kunnen) Dus een tip van mij: houd je mond als je maar half weet waar je het over hebt. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je weet vast veel van dieren, maar dan moet je ook verantwoordelijkheid nemen voor wat je zegt. Ook als daar foute dingen in staan en iemand daar iets van zegt. En ik moet zeggen dat ik je niet echt serieus kan nemen met zo'n reply. Maar goed, je bent pas twaalf, dus vooruit. Laatst gewijzigd op 19-10-2006 om 19:21. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zeker als deze al gewend is aan gezelschap als je voor vervanging van de andere rat wil spelen kun je reken op zo'n 3-4 extra 'huiswerk' per dag. veel mensen hebben daar geen tijd voor (en beseffen dit uberhaupt niet, maargoed dat terzijde ![]() dus dan is de keuze toch makkelijk gemaakt? of zorgen voor een maatje of m naar een maatje brengen overigens vraag ik me nog wel af hoe jij huiswerk wil maken met een rat op je schoot?? ![]() die van mij scheten/zeken me onder en als ze dat niet deden dan gingen ze alles overhoop halen en zorgen dat ze met de hond konden spelen, denk maar niet dat je dan nog aan huiswerk toekomt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jij bent geen rat en ook geen geschikte vervanging voor een rat. Dus: als je denkt dat jouw rat het fijn heeft bij jou, weet je weinig van dieren.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
2 ratten aan elkaar laten wennen? aapje | 11 | 13-01-2007 10:59 | |
Flora & Fauna |
is mn ratje een watje? poetic_tragedy | 11 | 29-04-2005 19:09 | |
Flora & Fauna |