Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2002, 10:46
Janicha
Janicha is offline
Hallo mensen,
Ik heb een aantal jaar anorexia gehad en ben dus al een hele tijd niet ongesteld geweest (kan dus nog wel een half jaar duren voor het zover is) Maar dat wil niet zeggen dat ik niet vruchtbaar ben, ik kan dus wel gewoon zwanger worden...
Nu wil ik graag aan de pil, maar daar kan je pas mee beginnen op de eeste dag van je menstruatie toch? word dus heel lastig...
Heeft iemand hetzelfde meegemaakt ofzo, ik zou het graag horen! want ik weet niet echt wat ik moet doen nu.
Oud 04-07-2002, 11:05
Chica Roja
Chica Roja is offline
Ik heb geen idee wat je dan zou moeten doen, maar
kun je dat niet aan een dokter vragen, want daar moet je sowieso heen als je aan de pil wilt toch?
Het is toch geen rare vraag en die zal er wel antwoord op weten, het zou stom zijn omhet zelf maar uit te zoeken en dan over een tijd toch zwanger blijken te zijn..
Oud 04-07-2002, 11:26
Verwijderd
Ik weet niet wat je dokter ervan zegt, maar het lijkt mij echt niet goed.....
Gewoon voor je lichaam niet....
Ik zou ermee wachten totdat je een paar keer ongesteld bent geweest, maarjah....wie ben ik...
Oud 04-07-2002, 11:32
Verwijderd
Als je echt aan de pil wil (misschien idd eerst wachten tot je lichaam weer wat is bij gekomen) dan kan je gewoon elke dag wel beginnen, alleen moet je er dan rekening mee houden dat hij de eerste maand dat je hem slikt nog niet veilig is. Dus slik hem eerst een maand, vrij dan nog gewoon met condoom ofzo, en in de tweede maand ben je goed beschermd door de pil.
Oud 04-07-2002, 16:29
Janicha
Janicha is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Als je echt aan de pil wil (misschien idd eerst wachten tot je lichaam weer wat is bij gekomen) dan kan je gewoon elke dag wel beginnen, alleen moet je er dan rekening mee houden dat hij de eerste maand dat je hem slikt nog niet veilig is. Dus slik hem eerst een maand, vrij dan nog gewoon met condoom ofzo, en in de tweede maand ben je goed beschermd door de pil.
Tanx, heb ook met de dokter gebeld en zij zei dat ook

xxx Janicha
Oud 04-07-2002, 19:25
Snufje
Snufje is offline
Hier is 't grote piltopic voor
Oud 05-07-2002, 09:03
DarkCat
DarkCat is offline
Ow bah, is er tegenwoordig een hier-stoppen-we-alle-vragen-over-de-pil-in-topic?

En ontopic: ik heb ook anorexia gehad en slikte al die tijd de pil waardoor ik gewoon ongesteld werd (zonder pil vast niet gezien mijn gewicht en eetgedrag).
Dus als je nu nog niet ongesteld bent, dan word je dat waarschijnlijk wel als je met de pil begint.

Goed dat je met je dokter overlegd hebt..

Cat

Regels voor berichten