Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2006, 19:41
Amsterdam84
Amsterdam84 is offline
Voor mijn opleiding moet ik onderzoek doen naar het gebruik van zogenaamde 'buurtsites', dit zijn websites die als bedoeling hebben een bepaalde buurt of wijk ook online vindbaar te maken en de onderlinge band op deze manier te versterken. Bijvoorbeeld door buurtnieuws online te publiceren, buurtfora, buurtfoto's, buurtmarktplaats, etc. etc.

Wat ik onder andere graag zou willen weten, is of er hier mensen zijn die lid zijn van zulke sites en wat de ervaringen hiermee zijn. Heeft het werkelijk resultaat, of is het een kansloos initiatief?

Daarom wil ik de mensen hier vragen om even 5 minuten de tijd te nemen om deze enquete in te vullen, zodat wij over een week de uitslag kunnen presenteren.

Alvast bedankt voor de medewerking en ik hoop dat dit topic even mag blijven staan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2006, 20:03
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Wat een ontzettend slechte enquete.. er staan dubbele vragen in, hoe kan ik die met een enkele 'ja' of 'nee' beantwoorden?
Daarnaast, er is geen optie om aan te geven dat je nooit buurtsites bezoekt
Oud 06-10-2006, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Bellenblaas schreef op 06-10-2006 @ 21:03 :
Wat een ontzettend slechte enquete.. er staan dubbele vragen in, hoe kan ik die met een enkele 'ja' of 'nee' beantwoorden?
Daarnaast, er is geen optie om aan te geven dat je nooit buurtsites bezoekt
mee eens
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 15:20
Amsterdam84
Amsterdam84 is offline
Het is dan ook alleen bedoelt voor mensen die al buurtsites gebruiken, sorry als dat niet duidelijk was. Dat was een eis van de opdrachtgever, kan ik ook niet helpen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten