Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik weet niet zeker of er kamers voor meerdere personen zijn, maar het hostel is mij in ieder geval goed bevallen:
www.generatorhostels.com en dan Berlijn aanklikken. Kijk anders op www.hostelz.com. In de buurt van het centrum? Berlijn is zo groot dat je er meerdere hebt, dus keuze zat.
|
![]() |
www.generatorhostels.com
das wel een fijne, daar kun je ook je ook voor kamers boeken, ik meen voor 1-. 2- en 4- persoonskamers |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
www.bookings.com (vnl. hotels) www.hostelworld.com Beide meerdere malen gebruikt en betrouwbaar gebleken. Overigens, waarom wordt bijna altijd Generator aangeraden als mensen tips zoeken voor hotels in Berlijn/London. Generator ![]() Talpa ![]() BERLIJN (L)(L)(L) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Omdat de kwaliteit en prijs goed zijn. + het grote hostels zijn en er dus relatief veel mensen in hebben geslapen. Dat was toch niet zo moeilijk om te raden?
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
D66-afdeling in Berlijn opgericht EuropaJa | 4 | 28-04-2009 13:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Één nacht in Berlijn Orpheus | 32 | 25-07-2006 14:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Één nacht in Berlijn Verwijderd | 0 | 09-06-2006 18:32 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
[GS] Kwestie Berlijn; Berlijnse Muur Flowerless | 6 | 19-04-2006 21:35 | |
Vrije tijd |
WK 2006 begint in Munchen, finale in Berlijn Verwijderd | 9 | 28-07-2003 12:41 | |
Lifestyle |
Ik ga naar Berlijn en neem mee... SexyLady | 10 | 16-05-2003 21:41 |