Citaat:
Joyceb schreef op 27-09-2006 @ 16:07 :
Ik ga met het programma van UCU naar Berkeley (dus met de EAP van California).
Veel maakt het geloof ik niet uit of je via de UU of UCU (Roosevelt valt hier denk ik toch ook onder?) gaat. De aanmeldingsprocedure is iets langer bij de UU en je moet dingen eerder afronden.
Je kan denk ik het beste info vragen bij de International Officer van RA.
Overigens moet je er op rekenen dat je de laagste prioriteit hebt wat betreft de vakindeling en dat je hoogstwaarschijnlijk dus lang niet alle vakken zou kunnen doen die je misschien zou willen. Handig is dus ook om hiermee rekening te houden bij het plannen van je vakken. Dus geen verplichte track-vakken maar vakken die interessant zijn maar eventueel ook vervangen kunnen worden door andere vakken.
|
Thnx voor de info! Gaaf dat je naar Berkeley gaat! Ik was inderdaad al van plan om vooral vakken te nemen die ik interessant vind, maar die niet op RA aangeboden worden (iets met communicatie, journalistiek of media bijvoorbeeld). Ik moet alleen nog wel 1 Arts&Humanities course nemen, die ik graag op exchange wilde gaan doen. Denk je dat dat verstandig is of is er dan ook weinig kans om "een A&H course" te krijgen?