er zijn geen creme's die je er jong en gezond uit laten zien en al helemaal geen creme's die de vermoeidheid van je gezicht halen.
Dit komt omdat een creme slechts in de bovenlagen van je huid werkt.
Een creme kan je wel een zachtere en soepelere huid geven maar verwacht geen wonderen. Als je er moe uitziet moet je eerder naar bed.
Ik zou een creme voor vrouwen nemen.Volgens mij zijn die mannencremes veel te agressief. Trouwens:er zitten veel chemische stoffen in cremes waardoor je huid uit balans raakt. Je huid weet namelijk zelf hoeveel talg ie aan moet maken enzo. Als je teveel creme gebruikt denkt je huid dat dat talg is en maakt het zelf minder aan waardoor je huid dus -op den duur- droog kan worden. Niet teveel smeren dus.
Maar uhm..ik zou gewoon een creme van kruidvat eigen merk nemen, met aloe vera erin ofzo. Of van nivea, sensitive balance dagcreme.
Na het scheren kun je rozenwater gebruiken, dat is heel goedkoop, ruikt lekker en maakt goed schoon (dat groene spul dat je noemde).
Overgebleven haartjes zou ik weghalen met een washandje of een nat wattenschijfje.
Nog een laatste dingetje: het beste dat je voor je huid kan doen is genoeg vitaminen binnenkrijgen, genoeg slapen, en je huid schoon houden, dus 2x per dag met een zachte reiniger wassen en er verder niet aan prutsen