Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2006, 11:21
Pufsnuivert
Pufsnuivert is offline
Hey ik zoek een creme die vermoeidheid van je gezicht weg haalt of vermindert, je weet wel. Ik zoek ook een creme die je gezicht smooth maakt en glad, waar je wat jonger lijkt. Zijn er mensen met een goede ervaring met cremes? (mannen & vrouwen)

Ook heb ik last van na het scheren wat er over blijft, meestal piepkleine haartjes en 'groen' overblijfsel. Is er ook een creme ervoor?

Btw, ik ben een man, hetero. Ik zoek iets bij de kruidvat of etos oid. Als jullie een goed product hebben, zeg het me dan en misschien ook een plaatje van dat product erbij, dan weet ik over wat het gaat.

Thnx, sorry als dit topic verkeerd is geplaats, ik zo god niet weten waar het anders moest.
Advertentie
Oud 25-09-2006, 12:03
Verwijderd
je hebt voor mannen toch een crème voor na het scheren? volgens mij van nivea? verder zweer ik bij zwitsal voor zachte wangen

en vraag het is bij je drogist!
Oud 25-09-2006, 12:03
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Pufsnuivert?
Oud 25-09-2006, 12:05
Verwijderd
Lekker makeuppie voor Pufsnuivert.
Oud 25-09-2006, 12:07
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Vanavond
Oud 25-09-2006, 12:09
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Trouwens, http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1402123
Oud 25-09-2006, 12:09
Verwijderd
Ik was gisteren van plan om een nacht wakker te blijven omdat ik niet kon slapen, maar dan zou ik vandaag na school omvallen en toen dacht ik 'ONEE DAN MIS IK SYLLLL' dus toen ging ik toch maar slapen.
Oud 25-09-2006, 12:11
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Ik dacht, ik neem gewoon lekker een roseetje
Oud 25-09-2006, 12:43
Verwijderd
cola
Oud 25-09-2006, 12:54
Pufsnuivert
Pufsnuivert is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 25-09-2006 @ 13:03 :
je hebt voor mannen toch een crème voor na het scheren? volgens mij van nivea? verder zweer ik bij zwitsal voor zachte wangen

en vraag het is bij je drogist! [afbeelding]
Ik zal het proberen, maar ik dacht of mensen hier ervaring hadden met een soort creme, vandaar. Weetje ook welke nivea? heb je een foto ervan?

Ik wil aub serieuze reacties plz, anders reageer aub niet! Let niet op me nick want i kkon geen andere verzinnen

Zijn er ook methoden om jonger uit te zien? goed gezond huid? Ik dacht aan veel water drinken en goed slapen, toch..? Maar zijn er ook anderen dingen? Waar ik op moet letten.

Ik hoop dat ik goed en serieus word geholpen!
Oud 25-09-2006, 14:54
reine claude
reine claude is offline
De Teatree-natuurcosmetica van het Kruidvat. Is ook nog een heel goedkoop en werkt goed.
Oud 25-09-2006, 15:52
DvoorA
DvoorA is offline
er zijn geen creme's die je er jong en gezond uit laten zien en al helemaal geen creme's die de vermoeidheid van je gezicht halen.
Dit komt omdat een creme slechts in de bovenlagen van je huid werkt.
Een creme kan je wel een zachtere en soepelere huid geven maar verwacht geen wonderen. Als je er moe uitziet moet je eerder naar bed.
Ik zou een creme voor vrouwen nemen.Volgens mij zijn die mannencremes veel te agressief. Trouwens:er zitten veel chemische stoffen in cremes waardoor je huid uit balans raakt. Je huid weet namelijk zelf hoeveel talg ie aan moet maken enzo. Als je teveel creme gebruikt denkt je huid dat dat talg is en maakt het zelf minder aan waardoor je huid dus -op den duur- droog kan worden. Niet teveel smeren dus.
Maar uhm..ik zou gewoon een creme van kruidvat eigen merk nemen, met aloe vera erin ofzo. Of van nivea, sensitive balance dagcreme.
Na het scheren kun je rozenwater gebruiken, dat is heel goedkoop, ruikt lekker en maakt goed schoon (dat groene spul dat je noemde).
Overgebleven haartjes zou ik weghalen met een washandje of een nat wattenschijfje.

Nog een laatste dingetje: het beste dat je voor je huid kan doen is genoeg vitaminen binnenkrijgen, genoeg slapen, en je huid schoon houden, dus 2x per dag met een zachte reiniger wassen en er verder niet aan prutsen
Oud 25-09-2006, 16:27
Carn
Carn is offline
bukkake in a bottle!
Oud 25-09-2006, 16:46
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
Pufsnuivert schreef op 25-09-2006 @ 12:21 :
Hey ik zoek een creme die vermoeidheid van je gezicht weg haalt of vermindert, je weet wel. Ik zoek ook een creme die je gezicht smooth maakt en glad, waar je wat jonger lijkt. Zijn er mensen met een goede ervaring met cremes? (mannen & vrouwen)

Ook heb ik last van na het scheren wat er over blijft, meestal piepkleine haartjes en 'groen' overblijfsel. Is er ook een creme ervoor?

Btw, ik ben een man, hetero. Ik zoek iets bij de kruidvat of etos oid. Als jullie een goed product hebben, zeg het me dan en misschien ook een plaatje van dat product erbij, dan weet ik over wat het gaat.

Thnx, sorry als dit topic verkeerd is geplaats, ik zo god niet weten waar het anders moest.
ja zoiets wil iedere pufsnuivert wel natuurlijk
Oud 25-09-2006, 17:01
]{ing
]{ing is offline
Oud 25-09-2006, 17:13
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 25-09-2006 @ 13:03 :
Pufsnuivert?
iew
Oud 25-09-2006, 17:56
Pufsnuivert
Pufsnuivert is offline
Citaat:
DNMB schreef op 25-09-2006 @ 16:52 :
er zijn geen creme's die je er jong en gezond uit laten zien en al helemaal geen creme's die de vermoeidheid van je gezicht halen.
Dit komt omdat een creme slechts in de bovenlagen van je huid werkt.
Een creme kan je wel een zachtere en soepelere huid geven maar verwacht geen wonderen. Als je er moe uitziet moet je eerder naar bed.
Ik zou een creme voor vrouwen nemen.Volgens mij zijn die mannencremes veel te agressief. Trouwens:er zitten veel chemische stoffen in cremes waardoor je huid uit balans raakt. Je huid weet namelijk zelf hoeveel talg ie aan moet maken enzo. Als je teveel creme gebruikt denkt je huid dat dat talg is en maakt het zelf minder aan waardoor je huid dus -op den duur- droog kan worden. Niet teveel smeren dus.
Maar uhm..ik zou gewoon een creme van kruidvat eigen merk nemen, met aloe vera erin ofzo. Of van nivea, sensitive balance dagcreme.
Na het scheren kun je rozenwater gebruiken, dat is heel goedkoop, ruikt lekker en maakt goed schoon (dat groene spul dat je noemde).
Overgebleven haartjes zou ik weghalen met een washandje of een nat wattenschijfje.

Nog een laatste dingetje: het beste dat je voor je huid kan doen is genoeg vitaminen binnenkrijgen, genoeg slapen, en je huid schoon houden, dus 2x per dag met een zachte reiniger wassen en er verder niet aan prutsen
Thnx voor je post, HIER heb ik wat aan! dan die offtopic gelul in mijn topic. Nogmaals bedankt (K)
Oud 25-09-2006, 17:56
*oma*
*oma* is offline

Regels voor berichten