Advertentie | |
|
![]() |
|
En de Flash instructie-pagina van Sint Jozef is een uitstekende site om flash te leren.
||
Citaat:
![]() Zo moeilijk kan het niet zijn. ![]() ![]()
|
Heej ik maak al langer Flash filmpjes, het zijn niet de beste, maar wel ok.. Het programma Macromedia Flash Professional 8 is heel makkelijk te gebruiken (en cracken)
![]() ![]() Hier een filmpje/clip die ik heb gemaakt: Klik! Jaja WANG ![]() Alles is gemaakt in Flash... (behalve de muziek dan) Oja mijn naam is dus Tim, die je in de aftiteling zien Maar mocht je nog hulp nodig hebben met Flash of het programma downloaden/cracken etcetera, voeg me even toe op msn. Oja het kan zijn dat je na de intro met het logo een zwart scherm krijgt, dan moet je ff wachte.. hij laad dan... Duurt niet langer dan 1,5 minuut...
Laatst gewijzigd op 26-09-2006 om 21:12. |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() het enige wat ik zie, is een hoop zwart, een hoop wit, af en toe een uit een tutorial gehaald 'trucje', en nogal weinig wat Flash nou echt 'kan'
Laatst gewijzigd op 26-09-2006 om 21:42. |
![]() |
|
als je nog nooit met flash hebt gewerkt kan je beter niet met flash gaan werken, het kan knap lastig zijn om te beginnen. verder heb ik gewoon een boek uit de bieb gehaalt en heb het daar aardig mee geleert. verder is http://www.flashfocus.nl ook erg handig. ook vind ik het niet zo aardig dat je Crash zo afzeikt, iedereen moet leren
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|