Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Overigens vind ik vrouwen met té losse kleding 'jammerder' dan mannen met té strakke kleding. Sloddertruien horen enkel 's avonds op de bank, maar NERGENS anders. Broeken waarvan het kruis 20 cm lager dan, euh, je kruis hangt: ![]() @ nps: http://www.lafilledo.be Eigenlijk vind ik ook wel dat vrouwen zo veel mogelijk in sexy lingerie rondlopen. Die dingen zijn best te vinden in de combinatie sexy/betaalbaar/onweerstaanbaar/gemakkelijk Niet specifiek voor in het geval anderen hun zullen zien, maar voor jezelf. Vrouwen die liever de hele dag in van die grote sloggi's rondlopen zijn geen echte vrouwen meer ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind mannen die hun benen scheren te erg. Behalve als ze professioneel wielrenner zijn ofzo, dan mag het wel.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar toch: mooie lingerie (en dat hoeven heus geen kant-festijnen te zijn, en kan ook zonder jarretellen àf zijn) maakt toch wel het verschil tussen op en top vrouw en gewoon gewoon. Net zoals je je met vuil sokken ook niet helemaal in je element kunt voelen.
||
![]() |
Citaat:
![]() EDIT: als ik het over comfort heb dan praat ik niet over oma-onderbroeken, laat dat duidelijk wezen. Maar synthetisch gaat op den duur behoorlijk irriteren. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
< "ONEE! NEE! IK HEB DE VERKEERDE ONDERBROEK AAN!" |
![]() |
||
Citaat:
![]() geen idee wie het is maar als dit de toekomst is van de man word ik pot ohja het is zoiezo not done voor kerels om aan zgn. rating community's mee te doen.
||
Citaat:
![]() maar eh, vrouwen moeten volgens jou geschoren armen hebben?! Oksels en benen ben ik het nog wel een beetje mee eens, maar je gaat je armen toch niet scheren. Zo erg is haar nou ook weer niet hoor, en moet je je indenken dat je je armen vol met stoppels hebt. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik vind dat mannen niet te verwijfd moeten doen en vrouwen niet te mannelijk. maar een beetje mag wel. androgyn is gaaf, maar eigenlijk alleen bij mooie mensen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ben jij een alien ofzo? ik vind shag onvrouwelijk maar stiekem rook ik zelf af en toe ook wel shag. maar alleen als iemand voor me draait want ik kan niet draaien, want ik rook natuurlijk gewoon sigaretten. en ohja ik boer weleens en ik scheld veel en ik maak puberale sexgrapjes en sowieso stomme grapjes. ik vind emojongens een beetje te vrouwelijk, ik heb ook het idee dat ze massaal aan de anorexia gaan om maar in die gekke wortelbroeken van ze te passen. nouja en eigenlijk vind ik androgene types wel mooi en gaaf dus het kan me, emo's uitgezonderd, niet heel erg veel boeien hoe mannelijk of vrouwelijk men zich kleed.
|
|