![]() |
|
Nou, wie herinnert zich nog Numa Numa Yei van Ozone?
Hier komt het vervolg van Gary Brolsma: IK BEN ER WEG VAN. Jebbatalk verbonden met leuke muziek en GODDELIJKE beelden. Gary bewijst: Dik is stoer!! Lachen, mensen! Kijk, geniet en respond! Garu Brolsma in "NEW NUMA"
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Even serieus man, als je te laf bent om een duidelijk foto van jezelf in je fotopagina te zetten, wat geeft je het recht, mijn foto's een beetje belachelijk te maken? Ik ben er tenminste duidelijk op te zien. Misschien vindt je dat jammer, maar ik heb je om je mening daarover gevraagd, al helemaal niet op zo'n manier. Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 28-09-2006 om 19:50. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
je hoeft toch geen muziek te maken om muziek te bekritiseren, je hoeft geen kunst te maken om kunst te bekritiseren, dus ik hoef ook geen foto te laten zien om jou foto's te beoordelen. dat is wat ik deed, en vervolgens trok ik de conclussie dat het vast niet de moeite waard zou zijn die link te checken, omdat jou humor mij vast niet bevalt, je smaak daar begin ik niet eens over. maar he, mijn uitingen op dit forum hebben dan ook totaal geen psychologische waarde dus doe vooral geen moeite. x op je lekkere buikje |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar verder qft |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |