Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2006, 16:02
Pufsnuivert
Pufsnuivert is offline
Lees atrikel: Binnen twee maanden DivX en XviD support Xbox 360 op gamer.nl

Als we Microsoft moeten geloven kunnen we binnen twee maanden DivX en XviD ondersteuning verwachten voor de Xbox 360. De wens om de beide videoformaten speelbaar te krijgen op de console gaat met de volgende firmware-update eindelijk in vervulling. Een redacteur van website Xlife kreeg het smakelijke nieuwtje te horen bij Mission 360, een training-event voor winkelpersoneel. Nu zijn we alleen benieuwd wat voor verrassingen we nog meer kunnen verwachten met de update. Wat wil jij graag zien?

Mijn vraag:

Komt er een software update of een splinter nieuwe xbox360 met dat ondersteuning? Of komt er een aparte apparaat ervoor? Lijtk me wel cool btw!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2006, 16:15
Reynaert
Reynaert is offline
firmware=software toch?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 16:39
Pufsnuivert
Pufsnuivert is offline
Citaat:
Reynaert schreef op 11-10-2006 @ 17:15 :
firmware=software toch?
Dat weet ik nou niet zeker vandaar mijn vraag
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 19:23
iRoy
iRoy is offline
Ja, je zult waarschijnlijk (net als de vorige update) via Xbox Live binnen moeten halen. Lijkt me wel een leuke toevoeging Lekker Lost kijken op mijn 360.
Oud 11-10-2006, 20:07
Pufsnuivert
Pufsnuivert is offline
Citaat:
iRoy schreef op 11-10-2006 @ 20:23 :
Ja, je zult waarschijnlijk (net als de vorige update) via Xbox Live binnen moeten halen. Lijkt me wel een leuke toevoeging Lekker Lost kijken op mijn 360.
Wat was dat vorige update dan? Want ik ga ook binnenkort een XBox 360 halen, die van 400 euro en i kwil weten hoe je ook update? gaat dta automatisch of krijg je een venster (popup) met de vraag of je de updates wilt installeren
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 21:52
Fingon
Fingon is offline
Zoiets is er nog nooit geweest, maar ik dnek dat je een venster krijgt zodra je je aanmeld bij Xbox Live!
Oud 11-10-2006, 23:14
CrazY G
CrazY G is offline
www.runtime360.com
Oud 12-10-2006, 19:24
iRoy
iRoy is offline
Citaat:
Pufsnuivert schreef op 11-10-2006 @ 21:07 :
Wat was dat vorige update dan? Want ik ga ook binnenkort een XBox 360 halen, die van 400 euro en i kwil weten hoe je ook update? gaat dta automatisch of krijg je een venster (popup) met de vraag of je de updates wilt installeren
Het zijscherm opent en daar staat in dat er een update te downloaden is. De vorige update was een grote Dashboard update. Onder andere toevoeging van door- en terugspoelen van gedownloade filmpjes. Dit wordt dan gedownload en meteen geinstalleerd. Na het downloaden start de Xbox opnieuw op en kun je meteen weer aan de slag. Sommige games krijgen ook een kleine update, dit merk je zodra je de game opstart en na het downloaden start de game opnieuw op. Echt het werkt ontzettend goed en makkelijk.
Reageren

Regels voor berichten