Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een scharrel waar je seks mee hebt en trouw van wenst is maar niet per definitie gelijk aan een relatie, daar komt wel iets meer bij kijken. Zoals verliefdheid, de wil om echt aan elkaar vast te zitten en daaraan te werken en andere 'regeltjes' naast het trouw zijn aan elkaar. Een wederzijdse verstandshouding is zo slecht nog niet, dus als hij er geen problemen mee hebt dat hij het bij jou moet houden voorlopig is dat een prima afspraak. Niet het lood van een relatie, wel het onderling vertrouwen dat het netjes blijft. Maar in het geval van de TS is het niet het probleem dat hij het doet maar dat ze erover te horen krijgt, tsja, dan zeg je dat toch ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bedenk eens EERLIJK voor jezelf waarom je niet wil dat hij ook met andere meisjes scharrelt. Ik heb zo een voorgevoel dat het bitter weinig met soa's te maken heeft ![]() En ik kan je gevoel best begrijpen hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik het niet langer aankan. Misschien wel omdat ik onbewust "vastigheid" wil..ik kan hem gewoon niet vertrouwen.. Hij belde vanavond nog..hij was midden in een verhaal, toen de verbinding verbroken werd. Ik hem terug bellen (2x), maar toen kreeg ik direct voicemail. heb ik gesmst, maar helemaal geen reactie op gekregen. En dat was rond 7 uur vanavond. ![]() Maar hoe is het met jou? Al meer duidelijkheid?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Een beetje genieten zonder dat relatie-gezeik moet iedereen toch mogen zonder rare consequenties?
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het wel grappig, de TS is losbandig (dat defineer ik als seks hebben zonder relatie), maar als meneer X iets losbandiger (met 2 verschillende meisjes seks hebben zonder relatie) is dan is het een probleem. |
![]() |
||
Citaat:
Hij belde vanmiddag weer. heb wel opgenomen. Hij was in Amsterdam bij een "vriendin" uit Tel Aviv, zij was hier met vakantie. ![]() Hij vroeg wel wanneer hij mij weer kon zien...en dat vond ik lastig..maar ik kan dit weekend toch niet..want mijn moeder ligt in t ziekenhuis en als alles meezit, komt zij zondag thuis. Dat begreep hij gelukkig. Maar goed..ik vind t wel moeilijk...ik kan geen nee zeggen wat dat betreft...
||
Citaat:
Als ik even wild mag theoretiseren zijn er 2 typen meiden. In de eerste plaats meiden die het niet pikken als een jongen zich echt misdraagt, en op een gegeven moment de knoop door hakken, het uitmaken en bij wijze van spreken z'n hele inboedel op straat sodemieteren. Aan de andere kant heb je meiden die te afhankelijk raken (emotioneel/financieel) en het hoe dan ook niet uit willen maken. 'Slechte' types maken daar gewoon misbruik van, gaan vreemd terwijl je het eigenlijk wel doorhebt. In plaats van dat je hem er mee confronteert en meldt dat je het niet pikt dat deze dingen gebeuren, probeer je maar zo lief en netjes mogelijk te doen in de 'hoop' dat 'ie dan bij je blijft. Het enige wat 'ie hoeft te doen is af en toe met cadeautjes e.d. te komen, want dat geeft aan dat 'ie aan je denkt. Ja tuurlijk, terwijl hij een ander lag te neuken was hij ondertussen aan 't plannen hoe hij het bij z'n 'vriendin' goed kon maken. Om een lang verhaal kort te maken; je hebt het zelf in je eigen handen. Ga niet op fora lopen klagen in de hoop symphatie te krijgen, want dat krijg je niet, het enige wat je krijgt is medelijden, en ik kan me niet voorstellen dat je de rest van je leven meelijwekkend wil zijn. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik aan met mijn scharrel? Verwijderd | 17 | 23-11-2012 14:49 | |
Liefde & Relatie |
Scharrelen Scholiertjeee | 16 | 13-05-2011 09:03 | |