Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2006, 13:42
i'mstronger
i'mstronger is offline
ik heb een tijdje geleden een afspraakje gehad met een mooie jongen die ik ken van mijn werk. we zijn met elkaar naar bed geweest, maar verder is het niets. hij heeft aangegeven geen relatie te willen. een week later hoorde ik dat hij met een ander meisje naar bed is geweest, wat ik niet leuk vond om te horen.

een maand na ons afspraakje smste hij dat als ik het wilde, we nog wel eens zouden kunnen afspreken; vond hij wel leuk de vorige keer. ik vertelde hem dat ik dat wel zou willen maar dat ik niet wil dat hij ook met anderen naar bed gaat. hier stuurde hij niets op. na 2 dagen kreeg ik een smsje met dat hij het ook wel de moeite waard vond en dat hij het nog wel eens wilde, als ik dat ook wilde. ik heb gezegd dat we wel zouden zien.

is dit redelijk? ik wil namelijk niet persé een relatie, maar ik vind het best wel klote, om te horen dat ik een van zijn 'sletjes' ben. ik wil hem best als scharrel, maar wel als enige. en dat ik ook zijn enige ben. ik vraag me af of dit een onrealistische 'wens' van mij is, omdat hij mijn 'punt' over anderen gewoon negeerde..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-09-2006, 14:00
Muchacha
Muchacha is offline
Goh, ik ben van hetzelfde principe, al kan jij/hij nog altijd doen wat je/wilt. Wat niet weet, niet deert. Maar als je het hem expliciet vraagt en hij gaat ermee akkoord, dan moet hij zich er wel aan houden. En ik vind het geen rare wens ofzo
Oud 30-09-2006, 14:13
Verwijderd
Is geen onrealistische wens.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 14:15
havana
havana is offline
Het is geen onrealistische wens denk ik maar als hij het vorige keer ook al deed zal de kans op herhaling groot zijn. Maar dat betekent voor jou ook wel een grote vrijheid het is maar net wat je wil.
Oud 30-09-2006, 14:20
Verwijderd
jullie willen geen relatie, maar hij moet zich wel aan jou binden mbt sex???

beetje moeilijk doen hoor...
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 14:32
i'mstronger
i'mstronger is offline
nee zo bedoel ik het niet. ik bedoel gewoon dat ik het niet leuk vind om te horen dat hij het ook met anderen doet. net als wat muchacha zegt: wat niet weet wat niet deert... zoiets?

ik wil het gewoon niet zien of horen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 14:33
Verwijderd
Citaat:
i'mstronger schreef op 30-09-2006 @ 15:32 :
nee zo bedoel ik het niet. ik bedoel gewoon dat ik het niet leuk vind om te horen dat hij het ook met anderen doet. net als wat muchacha zegt: wat niet weet wat niet deert... zoiets?

nou spreek dat dan af
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 14:52
Verwijderd
Ik vind het niet vreemd dat je dat zo wil, en ik zou zeggen: spreek dat met hem af en als hij dat niet wil, dan kun je zelf besluiten of je hem dan nog wel als scharrel wil.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 15:39
MB
MB is offline
Het is niet onrealistisch, maar je kan het hem van deze keer natuurlijk niet kwalijk nemen. Maar als je het de volgende keer met hem afspreekt, dan hebben jullie je daar al;lebei gewoon aan te houden natuurlijk...
Oud 30-09-2006, 15:57
Gadje
Gadje is offline
Ik snap je wel, je moet het aan hem voorleggen. Als hij er niet mee akkoord gaat dan weet je wat je aan hem hebt.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 16:11
Bloem
Bloem is offline
Ik zou ook niet de behoefte hebben om een van de zoveel te zijn, dus als hij ook met andere meisjes naar bed wil dan maar niet.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 17:02
Verwijderd
Als jullie allebei niet met anderen de koffer in duiken, wat is dan het verschil tussen een scharrel en een relatie?

Ik vind het geen onredelijke eis, maar ik geloof niet dat ik er zelf echt veel moeite mee zou hebben. Als ik verliefd ben, wil ik een relatie, en dan kan ik het inderdaad niet hebben als hij wat met anderen zou doen. Maar als ik 'm enkel aantrekkelijk vind maar op geen enkele manier méér voor 'm voel, boeit het me geen hol als hij met anderen zoent. Dus ik neem aan dat het me ook niet boeit als hij met anderen naar bed zou gaan, maar die situatie is nog nooit voorgekomen...
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 17:20
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Morgan schreef op 30-09-2006 @ 18:02 :
Als jullie allebei niet met anderen de koffer in duiken, wat is dan het verschil tussen een scharrel en een relatie?

Ik vind het geen onredelijke eis, maar ik geloof niet dat ik er zelf echt veel moeite mee zou hebben. Als ik verliefd ben, wil ik een relatie, en dan kan ik het inderdaad niet hebben als hij wat met anderen zou doen. Maar als ik 'm enkel aantrekkelijk vind maar op geen enkele manier méér voor 'm voel, boeit het me geen hol als hij met anderen zoent. Dus ik neem aan dat het me ook niet boeit als hij met anderen naar bed zou gaan, maar die situatie is nog nooit voorgekomen...
Wel als je weet dat hij met ongure types het bed in duikt. Lekker als je weet van die soa's/koortslip die jij daarna weer kunt krijgen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 17:25
juno
juno is offline
Als je geen relatie wilt, en het alleen maar bedoeld is als scharrel, is de eis wel degelijk onredelijk en ook onrealistisch.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 17:32
i'mstronger
i'mstronger is offline
hmmmmm nou ja hIJ heeft gezegd geen zin te hebben in een relatie. ik weet zelf ook niet echt of ik zelf wel zin heb in een relatie. maar ik vind het zelf gewoon een wat goor idee dat hij eerst met een of ander wijf het bed in duikt en daarna met mij..

dus dat is zeg maar de reden waarom ik er wat moeite mee heb. plus dat ik dus met hem werk.. ik vind het niet leuk op de werkvloer te horen dat hij met anderen het bed induikt..

denk ik nou zo moeilijk dan..? ik hoef heus niet een vaste relatie met allemaal verplichtingen enz. maar ik wil gewoon een beetje een vaste scharrel zeg maar..?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 17:33
i'mstronger
i'mstronger is offline
of maak ik hem hier dan weer bang mee, omdat hij het dan wel als een relatie ziet
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 17:44
Bloem
Bloem is offline
Ik vind het geen gekke 'voorwaarden', maar goed, ik ben ook geen ster in het scheiden van seks en gevoelens dus misschien dat dat er mee te maken heeft

Anyway, het is niet zo moeilijk toch? Leg het hem gewoon voor, vindt hij het oké dan kunnen jullie fijn aanrommelen, wil hij wel met andere meisjes naar bed, dan gebeurt er tussen jullie niks. Kun je toch gewoon aan hem uitleggen?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 19:35
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
i'mstronger schreef op 30-09-2006 @ 18:33 :
of maak ik hem hier dan weer bang mee, omdat hij het dan wel als een relatie ziet
Ik krijg het idee dat jij je iets te veel zorgen maakt over wat hij vindt
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 19:36
Shredder
Shredder is offline
Het is geen gekke voorwaarde, maar je kunt niets van hem eisen, hij is immers niet je vriend en dus vrij om te doen wat hij wil. Het is begrijpelijk dat je niet één van de zoveel wilt zijn voor hem. Je kunt hoogstens van hem vragen alleen met jou naar bed te gaan, maar meer niet.
Oud 30-09-2006, 19:38
smvs
smvs is offline
Citaat:
i'mstronger schreef op 30-09-2006 @ 15:32 :

Hier zie je volgens mij iets over het hoofd. Als er niet over gesproken wordt is het (althans in mijn kleine wereldje) aannemelijker dat het exclusief is dan dat hij inderdaad in de rondte neukt. Als hij niks zegt en hij neukt in de rondte dan kan hij dus nogal snel naar zijn hoofd krijgen dat hij een bedrieger is. Hij wil eventueel gezeik dus voor zijn en duidelijkheid scheppen. Je mag je juist gelukkig prijzen met zo iemand denk ik dan.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 23:54
Kayleigh
Kayleigh is offline
het hele idee van n scharrel is toch juist dat je elkaar niks verplicht bent? dus ook geen trouw.. anders kun je het net zo goed n relatie noemen..
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Stefanie schreef op 30-09-2006 @ 18:20 :
Wel als je weet dat hij met ongure types het bed in duikt. Lekker als je weet van die soa's/koortslip die jij daarna weer kunt krijgen.
Kijk, daar zie je dat ik hier niks mee doe. Daar had ik dus helemaal niet aan gedacht (Maar in mijn hoofd doet iedereen het ook braaf met condooms. Ik iig wel, mocht ik one night stands willen doen).
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 10:12
Lorelei
Lorelei is offline
Je kan 'm toch gewoon zeggen dat hij helemaal zelf moet weten wat hij buiten jou om doet maar dat jij er niets over wilt weten?
Oud 01-10-2006, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Kayleigh schreef op 01-10-2006 @ 00:54 :
het hele idee van n scharrel is toch juist dat je elkaar niks verplicht bent? dus ook geen trouw.. anders kun je het net zo goed n relatie noemen..
Tussen scharrel en relatie zitten nog een paar stappen hoor.

Een scharrel waar je seks mee hebt en trouw van wenst is maar niet per definitie gelijk aan een relatie, daar komt wel iets meer bij kijken. Zoals verliefdheid, de wil om echt aan elkaar vast te zitten en daaraan te werken en andere 'regeltjes' naast het trouw zijn aan elkaar.

Een wederzijdse verstandshouding is zo slecht nog niet, dus als hij er geen problemen mee hebt dat hij het bij jou moet houden voorlopig is dat een prima afspraak. Niet het lood van een relatie, wel het onderling vertrouwen dat het netjes blijft.

Maar in het geval van de TS is het niet het probleem dat hij het doet maar dat ze erover te horen krijgt, tsja, dan zeg je dat toch
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 12:32
STP
STP is offline
Scharrelen is leuk, maar ik snap ook niet dat als je een prima scharrel hebt dat je er als jongens nog één of meer bij hebt...

Dat zou ik ook niet trekken!
Oud 02-10-2006, 13:30
nivava
nivava is offline
Ik kan me jouw situatie helemaal voorstellen, want eigenlijk zit ik ook zo goed als in jouw situatie.

In de tijd dat ik in Curacao heb gewoond, heb ik met een jongen gelopen daar. Ik 21, hij 30...
Ik ging terug naar Nederland en een paar weken later kwam hij ook. Hebben we weer afgesproken en natuurlijk gezoend.
Maar hij ging weer terug naar Curacao en ik bleef in Nederland..

Nu is hij sinds een maand ofzo weer terug en heb ik hem weer enkele malen gezien. Gezoend e.d. Ben ook bij hem blijven slapen, maar nu komt het..
Naar mijn mening houdt hij er op mij na, nog meer meisjes aan over. Hij zegt niet tegen mij dat hij met andere meisjes afspreekt. Als ik hem bel, dan lacht hij raar en krijg ik er moeite bij hem uit, dat hij bij een meisje is. "een-1-of andere-vriendin-van-jaren-geleden"..

Zelf durf ik hem niet te vragen wat hij met ze uitspookt..ben bang voor het antwoord.
Ik vind het dus moedig van jou, dat jij dat wel gedaan hebt.

Ik kan me jou heel goed voorstellen, want ook ik wil niet dat hij met andere meisjes rotzooit..en dan even later weer bij mij aanklopt.
Wat ik in mijn situatie gedaan heb (of eigenlijk ga doen)..is hem proberen te ontwijken..ik vertrouw hem niet..en ik wil niet dat hij mij gebruikt en ondertussen nog weet ik met wie wat doet...

Misschien is het een beetje een krom verhaal...maar ik zou goed nadenken over wat jij wil..wil jij je zo laten "gebruiken"..kun je er tegen?
Oud 02-10-2006, 13:42
flanke
flanke is offline
Het probleem zit hem in het feit dat jij wil dat hij jou meer vindt dan elk ander meisje. Daarom wil je niet dat hij met anderen scharrelt. Zo wil je hem toch op een of andere manier binden met jou. Dat vind ik onrealistisch. Hij scharrelt net zo goed met andere meisjes. Hij zal dat niet loslaten.
Probeer jullie relatie als oppervlakkig te beschouwen, want dat is het ook.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 16:19
mara18
mara18 is offline
Citaat:
flanke schreef op 02-10-2006 @ 14:42 :
Het probleem zit hem in het feit dat jij wil dat hij jou meer vindt dan elk ander meisje. Daarom wil je niet dat hij met anderen scharrelt. Zo wil je hem toch op een of andere manier binden met jou. Dat vind ik onrealistisch. Hij scharrelt net zo goed met andere meisjes. Hij zal dat niet loslaten.
Probeer jullie relatie als oppervlakkig te beschouwen, want dat is het ook.
Hier ben ik het volledig mee eens.
Bedenk eens EERLIJK voor jezelf waarom je niet wil dat hij ook met andere meisjes scharrelt. Ik heb zo een voorgevoel dat het bitter weinig met soa's te maken heeft

En ik kan je gevoel best begrijpen hoor
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 16:24
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Morgan schreef op 01-10-2006 @ 11:07 :
Kijk, daar zie je dat ik hier niks mee doe. Daar had ik dus helemaal niet aan gedacht (Maar in mijn hoofd doet iedereen het ook braaf met condooms. Ik iig wel, mocht ik one night stands willen doen).
Oppassen dus
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 18:57
vedetje
vedetje is offline
het lijkt me dat jij wat meer gevoelens voor hem hebt dan hij voor jou...

Anders maakt het je niet zoveel uit dat hij niet 'trouw' is.

Dan denk ik aan mezelf die een eindje geleden een affaire heeft gehad met een jongen met een vriendin. Net omdat ik er niets voor voelde had ik er geen probleem mee dat hij een vriendin had. Als hij zo stom was zijn vriendin te bedriegen, zijn probleem, wij hadden een goede band en als je een klein jaar geen relatie meer gehad hebt (= missen van een knuffel, een zoen...) dan geef je gemakkelijk toe.
Echter, de gevoelens bij mij zijn na een maand ofzo wat veranderd, en ik kon er niet meer tegen dat hij een vriendin had en mij. Dus hebben we het zoenen etc. maar weer stop gezet... hij moet eerst maar weten wat ie wil!

Nuja, het komt er op neer, je begint pas problemen te maken van iets als je iets voelt, anders laat je het koud (tenzij je begint door te denken natuurlijk over SOA's)
Oud 02-10-2006, 22:02
i'mstronger
i'mstronger is offline
goh best fijn, al die reacties het laat je de toestand toch wat meer vanuit een vogelperspectief bekijken..

zit wel wat in.. dat je pas problemen maakt op het moment dat je wat voelt.. ik heb hem ook niet meer gesmst. ben de vorige keer heel duidelijk geweest zonder echt een reactie terug.

@nivava: grappig dat je dat zegt; dat je het moedig van me vindt.. dat smsje was ook maar een moment-opname hoor wilde daarna nog een héél ander smsje sturen, heb ik gelukkig niet gedaan. succes jij met jouw 'player' bah..
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 23:29
madelief21
madelief21 is offline
Hey,

Je wil je niet binden aan hem en hij zich niet aan jou. Je wilt niet de enige zijn die met hem het bed deelt maar hoe realistisch is dit ? Jullie zijn niet verliefd. Wat betekent dat als een man en soms ook vrouwen. Sorry mannen dat ik generaliserend ben op dit moment. Voor hun mooie vrouwen tegenkomt die met hun naar bed willen zij daar denk ik niet zo heel erg moeilijk over gaan doen zeker als jullie geen relatie hebben maar alleen sex. Dit geldt ook voor de vrouw hoor. Als iemand mij dit zou opleggen dan zou ik zeggen dat ik hier niet mee accoord zou gaan want ik wil niet geclaimd worden als ik geen relatie met iemand heb. Maar goed, dit zal mij niet zo snel overkomen omdat ik niet van one-night stands houd namelijk. Maar goed, ik vind het niet reeel als je mijn mening wil horen.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 00:56
Verwijderd
Citaat:
STP schreef op 02-10-2006 @ 13:32 :
Scharrelen is leuk, maar ik snap ook niet dat als je een prima scharrel hebt dat je er als jongens nog één of meer bij hebt...

Dat zou ik ook niet trekken!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 21:29
Verwijderd
Citaat:
i'mstronger schreef op 30-09-2006 @ 14:42 :
maar ik vind het best wel klote, om te horen dat ik een van zijn 'sletjes' ben.
Dus waarom wil je dat bevestigen?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 21:30
Crimson
Crimson is offline
een scharrel lijkt me iets anders dan één keer met iemand naar bed gaan..
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 22:16
nivava
nivava is offline
Citaat:
i'mstronger schreef op 02-10-2006 @ 23:02 :

@nivava: grappig dat je dat zegt; dat je het moedig van me vindt.. dat smsje was ook maar een moment-opname hoor wilde daarna nog een héél ander smsje sturen, heb ik gelukkig niet gedaan. succes jij met jouw 'player' bah..
ik ben ook door al deze reacties eens gaan nadenken..
en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik het niet langer aankan. Misschien wel omdat ik onbewust "vastigheid" wil..ik kan hem gewoon niet vertrouwen..
Hij belde vanavond nog..hij was midden in een verhaal, toen de verbinding verbroken werd. Ik hem terug bellen (2x), maar toen kreeg ik direct voicemail. heb ik gesmst, maar helemaal geen reactie op gekregen. En dat was rond 7 uur vanavond.
Maar hoe is het met jou?
Al meer duidelijkheid?
Oud 03-10-2006, 23:05
Vice
Vice is offline
Waarom zou een vrijgezelle jongen maar met 1 meisje seks hebben, als hij ook meer kan krijgen.
Oud 04-10-2006, 08:44
i'mstronger
i'mstronger is offline
Citaat:
nivava schreef op 03-10-2006 @ 23:16 :

Maar hoe is het met jou?
Al meer duidelijkheid?
nee, ik had toen hij het laatste smsje stuurde met 'dat het nog wel es kon als ik dat wilde', teruggestuurd dat we wel zouden zien, dit is een week geleden. ik denk dat àls hij er ooit nog over begint, dat het beter maar niet kan. ik wil toch meer dan hij. in ieder geval wil ik niet dat hij ook met anderen naar bed gaat. dus zoals velen hier al zeggen: dat zal hij vast niet willen, omdat het principe van 'scharrelen' juist is dat je mag doen wat je wilt..
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 08:49
i'mstronger
i'mstronger is offline
@nivava

jeez.. hij behandelt je echt als oud vuil.. ik zou als ik jou was -de komende tijd- mijn mob helemaal niet meer opnemen voor hem! of nòg beter; helemaal niet opnemen voor hem..! ik hoop dat je nu voor jezelf kiest.. succes
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 10:15
*** is offline
Citaat:
i'mstronger schreef op 04-10-2006 @ 09:49 :
@nivava

jeez.. hij behandelt je echt als oud vuil.. ik zou als ik jou was -de komende tijd- mijn mob helemaal niet meer opnemen voor hem! of nòg beter; helemaal niet opnemen voor hem..! ik hoop dat je nu voor jezelf kiest.. succes
dat laatste klinkt anders gewoon alsof z'n accu leeg is en z'n mobiel uitgevallen
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 15:07
Ramble On
Ramble On is offline
Eigenlijk kun je niks van hem eisen, maar ik snap wel dat je het niet leuk vindt als hij met andere meisjes sex heeft.
Oud 04-10-2006, 17:10
Fides
Fides is offline
Als je niet een van zijn sletjes wilt zijn moet je geen seks hebben zonder relatie.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 17:13
STP
STP is offline
Citaat:
Fides schreef op 04-10-2006 @ 18:10 :
Als je niet een van zijn sletjes wilt zijn moet je geen seks hebben zonder relatie.
Dat is zulke bullshit! Dat heb ik ook nooit gesnapt! Waarom zouden jongens wel sex hebben buiten en relatie en meisje niet zonder een stempel te krijgen...

Een beetje genieten zonder dat relatie-gezeik moet iedereen toch mogen zonder rare consequenties?
Oud 04-10-2006, 17:17
Fides
Fides is offline
Citaat:
STP schreef op 04-10-2006 @ 18:13 :
Dat is zulke bullshit! Dat heb ik ook nooit gesnapt! Waarom zouden jongens wel sex hebben buiten en relatie en meisje niet zonder een stempel te krijgen...

Een beetje genieten zonder dat relatie-gezeik moet iedereen toch mogen zonder rare consequenties?
Ik zeg niet dat ik het geen bullshit vind, maar zij ziet zichzelf als 1 van zijn sletjes.

Ik vind het wel grappig, de TS is losbandig (dat defineer ik als seks hebben zonder relatie), maar als meneer X iets losbandiger (met 2 verschillende meisjes seks hebben zonder relatie) is dan is het een probleem.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 20:14
nivava
nivava is offline
Citaat:
i'mstronger schreef op 04-10-2006 @ 09:49 :
@nivava

dat vind ik moeilijk..
Hij belde vanmiddag weer. heb wel opgenomen. Hij was in Amsterdam bij een "vriendin" uit Tel Aviv, zij was hier met vakantie. oke..prima..

Hij vroeg wel wanneer hij mij weer kon zien...en dat vond ik lastig..maar ik kan dit weekend toch niet..want mijn moeder ligt in t ziekenhuis en als alles meezit, komt zij zondag thuis.
Dat begreep hij gelukkig. Maar goed..ik vind t wel moeilijk...ik kan geen nee zeggen wat dat betreft...
Oud 05-10-2006, 13:16
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nivava schreef op 04-10-2006 @ 21:14 :
Maar goed..ik vind t wel moeilijk...ik kan geen nee zeggen wat dat betreft...
Persoonlijk vind ik dat als je op een dergelijke manier afhankelijk bent van iemand, er sowieso iets mis is.

Als ik even wild mag theoretiseren zijn er 2 typen meiden. In de eerste plaats meiden die het niet pikken als een jongen zich echt misdraagt, en op een gegeven moment de knoop door hakken, het uitmaken en bij wijze van spreken z'n hele inboedel op straat sodemieteren.

Aan de andere kant heb je meiden die te afhankelijk raken (emotioneel/financieel) en het hoe dan ook niet uit willen maken. 'Slechte' types maken daar gewoon misbruik van, gaan vreemd terwijl je het eigenlijk wel doorhebt. In plaats van dat je hem er mee confronteert en meldt dat je het niet pikt dat deze dingen gebeuren, probeer je maar zo lief en netjes mogelijk te doen in de 'hoop' dat 'ie dan bij je blijft. Het enige wat 'ie hoeft te doen is af en toe met cadeautjes e.d. te komen, want dat geeft aan dat 'ie aan je denkt. Ja tuurlijk, terwijl hij een ander lag te neuken was hij ondertussen aan 't plannen hoe hij het bij z'n 'vriendin' goed kon maken.

Om een lang verhaal kort te maken; je hebt het zelf in je eigen handen. Ga niet op fora lopen klagen in de hoop symphatie te krijgen, want dat krijg je niet, het enige wat je krijgt is medelijden, en ik kan me niet voorstellen dat je de rest van je leven meelijwekkend wil zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten