Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2006, 12:03
vrancken_anke
vrancken_anke is offline
Hello iedereen

Aan alle mensen die in een weekendrelatie zitten.. een oproep

Hoe vaak spreken jullie je vriend(in) doordeweeks? Horen jullie elkaar elke dag. Zoja, in welke mate dan, enz..

Ik heb nl het idee dat ik doordeweeks wel wat meer contact wil. Iets meer betrokken wil worden met zijn leven doordeweeks.

Hoe doen jullie dat? Zijn jullie tevreden met weinig contact, of horen jullie elkaar wel elke dag als in: uurtje msn, belletje,.. ?

Verspreid het woord!

Met dank!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2006, 12:07
misch
misch is offline
Ik zie mijn vriend 1 keer per week in het weekend.
in de week hoor ik hem elke dag.
soms gewoon 1 smsj, soms een msn-gesprek, soms bellen we urenlang, dat verschilt maar ik hoor hem zeker wel elke dag.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2006, 12:08
Verwijderd
Ik zie mijn vriend elk weekend en we spreken elkaar elke dag.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2006, 12:29
remy476
remy476 is offline
mijn vriendin studeert in leuven en dus zien wij elkaar hoofdzakelijks in de weekenden.
Doordeweeks sturen we e-mails/smsjes
Oud 18-10-2006, 12:45
Verwijderd
Mja.. ik sprak mijn ex toen iedere dag.. als het niet aan de telefoon was, dan wel op msn.. op zijn minst een smsje of ik/hij lekker geslapen had enzo.

Achteraf gezien kon het misschien wel wat minder, maar toen was het leuk
Met citaat reageren
Oud 18-10-2006, 12:45
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
zie mijn vriend 1 keer door de week en elk weekend, soms iets meer of minder..

Maar wij hebben niet per se elke dag contact, sturen wel smsjes naar elkaar en spreken elkaar soms over msn/ telefoon maar het is niet elke dag een 'verplichting' om hem 7u te bellen of zo.. gewoon net hoe het uit komt.

Niet dagelijks dus nee.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2006, 12:46
Verwijderd
Toen we elkaar alleen in het weekend zagen, belden we daartussen iedere avond.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2006, 13:06
Thee Muts
Thee Muts is offline
Mijn vriend en ik wonen inmiddels alweer een tijdje samen, maar hebben daarvoor een aantal maanden een weekendrelatie gehad. We belden eigenlijk elke avond voordat we gingen slapen en smsten ook dagelijks. En soms mailden we tussendoor ook nog. Wij hadden allebei wel veel behoefte aan contact, dus dat was er ook wel veel
Oud 18-10-2006, 13:13
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
We sturen iedere dag wel een berichtje naar elkaar of praten via msn. Verder bellen we altijd heel even voor 't slapen gaan, wat overigens een dure gewoonte aan 't worden is aangezien we dan mobiel bellen. Maar het is wel erg leuk.

Af en toe bellen we ook gewoon na 't avond eten even een uurtje ofzo met elkaar, gewoon met de huistelefoon.

Volgens mij hebben we elkaar nog nooit een dag niet gesproken sinds we bij elkaar zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2006, 13:36
Gothic
Gothic is offline
M'n ex zag ik alleen in het weekend en door de weeks belde we ongeveer 2x en dan tussen de 5-30 min...
Oud 18-10-2006, 14:16
Crimson
Crimson is offline
We zien elkaar van vrijdagmiddag/avond t/mn zondagavond, een echte weekendrelatie dus. Doordeweek smsen we 2x per dag ongeveer en we bellen niet altijd, soms één keer per week.
Ik weet dat hij niet van msnen houdt, dus dat houdt op. Hij heeft niet zoveel met computers.
Bellen dus ook niet zo vaak, maar als we bellen, bellen we ook gelijk lang, haha. Komt ook doordat we allebei een mobiel abbo hebben en geen huistelefoon, dus teveel bellen wordt een beetje duur.
We zouden elkaar het liefst elke dag willen zien, maar dat gaat nou eenmaal niet. En deze mate van contact vind ik prima, ik weet dat hij niet zo'n prater is, dus smsen will do fine.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2006, 16:23
Sawna
Sawna is offline
Ik zie hem 1 of 2 avondjes in de week, we bellen niet, heel af en toe een sms en 2x in de week een e-mail ofzo
Oud 18-10-2006, 16:33
dead person
dead person is offline
ik zie mijn vriend vanaf vrijdag middag/avond tot maandag avond

Ik spreek mn vriend elke dag, we spelen samen in WoW bellen/smsen/beeldbellen ook leuk

Laatste tijd zit ik wel steeds meer te denken over dat ik hem het liefste elke dag wel om me heen wil hebben en dan vooral het samen naar bed gaan en samen wakker worden, lekker heel de dag in bed kroelen als het buiten zo een kut weer is enzo

maar soms is een dagje alleen ook wel ff lekker en zolang hij en ik studeren en niet werken zit het samenwonen er niet in
Oud 18-10-2006, 17:47
Nuck
Nuck is offline
Ik heb niet echt een weekendrelatie, maar ik zie m'n vriendje niet heel erg vaak (zeg 1/2 x per week). De dagen dat ik m niet zie bellen we sowieso en een sms-je hier en daar staat daar nog weer los van .
Oud 18-10-2006, 19:57
Crimson
Crimson is offline
Oja, ik zou er ook niet tegen kunnen om een dag niks te horen.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2006, 21:20
Verwijderd
Een vriendin van mij heeft ook een weekendrelatie, maar die smsen zelden, bellen ongeveer een keer in de week (soms vaker) en af en toe zien ze elkaar door de week, maar da's geen regel.

Ik zie m'n vriendje juist in het weekend niet, maar dan houden we niet per se contact... Ik sms wat vaker, hij belt wat vaker, soms komen we elkaar toevallig tegen op msn, maar 't hoeft niet.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2006, 21:36
Rob
Rob is offline
Ik zie d'r van vrijdagmiddag tot zondagavond. Af en toe wat langer, als geld het toelaat, enzo.

Doordeweeks praten we iig over MSN of telefoon (die laatste als MSN het niet doet) en we SMS'en meestal voor het slapen.

Het gaat eigenlijk prima zo. Meer contact hoeft eigenlijk niet aangezien ik haar de hele middag en avond meestal wel online spreek. ;p Alhoewel, meer telefooncontact en minder MSN contact zou ik fijn vinden. Ik vind telefoon gewoon leuker dan MSN.
Oud 18-10-2006, 21:55
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Toen ik nog een relatie had en ik 5 dagen in de week in een andere stad op kamers zat, MSN'de en SMS'te ik veel met mijn vriendin. Ze wist dat ik vooral in de avonduren vaak online was dus deden we dat zo. Natuurlijk ook bellen, maar dat deden we minder dan MSN'en, mailen en SMS'en.
En in de weekenden probeerden we elkaar zo veel mogelijk te zien.
Oud 19-10-2006, 01:06
Optima
Optima is offline
ik zie mijn vriend standaard op donderdag na 00:00 ( dan begint zijn weekend) en dan blijf ik bij hem slapen. Verder zien we elkaar doordeweeks een keer zeker, meestal 's avonds.

Soms zie ik hem vaker, ligt eraan of hij/ik iets in de planning heb in het weekend.

Verder bellen/msnnen we iedere dag, of sturen we elkaar lieve e-cards.

en ik ben er zeer tevreden mee we zitten niet op elkaars lip, blijven toch betrokken met elkaars leven, en zien elkaar vaak genoeg om nog knetter verliefd te zijn
Oud 19-10-2006, 07:03
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik zie mijn vriend van vrijdagavond t/m maandagochtend.

Doordeweeks spreken we elkaar niet echt Vaak sturen we korte emailtjes (hij vanaf zijn werk, ik vanaf school) of smsen we een of twee keer. Bellen is maar heel soms. Maar ik heb nu niet meer zo'n behoefte aan veel contact doordeweeks omdat ik het met mijn eigen leven al druk heb en ik hem in het weekend toch al zie
Oud 19-10-2006, 12:53
CoolJessy
CoolJessy is offline
Mijn vriend zag ik vorig (school)jaar nog elke dag maar nu loopt ie stage zo'n 1.5/2 uur verderop

We bellen bijna elke dag wel en soms smsen we ook nog. Soms op zijn (stage) werk heeft ie niets te doen en komt ie eventjes online op msn maar das nooit echt veel. Zelf houdt hij al helemaal niet van msn dus dat doen we dan ook bijna nooit.

Ik zie hem vaak in het weekend vrijdagavond, zaterdagavond en zondag de hele dag, maar soms komt ie niet naar huis en kan ik daar ook niet heen dan ga ik meestal maandag of dinsdag (omdat ik dinsdag en woensdag vrij laat begin op school) naar hem toe.
Oud 19-10-2006, 12:57
Verwijderd
Daar zit nou niet bepaald een ritme in.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2006, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 18-10-2006 @ 13:46 :
Toen we elkaar alleen in het weekend zagen, belden we daartussen iedere avond.
Oh, we mailden ook nog overdag, en stuurden af en toe sms'jes. Dus ja, we hadden véél contact. Nu we samen wonen is het eigenlijk minder geworden We zien elkaar wel iedere dag, maar overdag mailen of bellen we nauwelijks.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2006, 13:12
zeep007
zeep007 is offline
Vroeger voor het samenwonen waren we van vrijdag tot maandag bijelkaar. In het weekend op zaterdag en zondag moest hij wel werken, maar dan ging vanaf mij heen, en daarna terug naar mij, en de volgende dag net zo, of andersom, dat ik steeds naar hem toe ging.
Op maandag gingen we samen dan naar de stad en ieder naar z'n school.
Om vervolgens op woensdagmiddag of avond weer naar elkaar toe te gaan en donderdag weer samen richting de stad te vertrekken.
EN de dagen dat we elkaar niet zagen , spraken we elkaar sowieso altijd voor het slapen gaan...
Best veel dus, geen verrassing dat we snel zijn gaan samenwonen.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2006, 16:24
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zie mijn vriend twee weekenden in de maand en soms ook nog een avondje doordeweek maar dat ligt eraan of we tijd hebben. Hij woont in Amsterdam, ik in Rotterdam. Doordeweek spreek ik hem meestal elke avond wel op msn, dat verschilt van heel kort tot de hele avond (van na het eten tot we gaan slapen) en als dat niet kan dan bellen we soms even of iig een smsje. Het is bij ons toch een soort van traditie dat als we elkaar nog niet gesproken hebben die dag we elkaar een smsje sturen als we in bed liggen, als teken dat we weer veilig thuis zijn

Vind het wel prima zo al vind ik het wel fijn om hem doordeweek ook nog een avondje te zien maar dat komt er niet altijd van.
Oud 19-10-2006, 21:36
__
__ is offline
we horen elke dag wel iets van elkaar, de ene keer wat meer dan de andere keer. wat mij betreft spreek ik hem wel nog te weinig want 1 smsje per dag vertelt nou niet bepaald veel over je dag ofzo dus dat schiet niet op inderdaad. denk dat ik wel hetzelfde probleem heb als jij dus
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 11:08
Konijn
Konijn is offline
Voordat we gingen samenwonen zagen we elkaar ook alleen in de weekenden. Doordeweeks zaten we bijna elke avond wel op msn, en overdag vloog er ook meestal wel mail over en weer (ik zat toen ziek thuis van school, achter mn laptop me voor te bereiden op mn examens, en hij op zn werk, dus dat ging makkelijk). Bellen deden we nooit, smsen ook weinig.
Oud 20-10-2006, 13:55
Experiment
Experiment is offline
Ik zie mijn vriend alleen het weekend (wel meestal het hele weekend dus vrijdagmiddag-zondagavond) en we hebben eigenlijk niet veel contact door de weeks, een paar mailtjes en bellen om af te spreken hoe en waar we elkaar vrijdags weer gaan zien. We zijn allebei doordeweeks gewoon druk met onze eigen dingen en moet er ook echt niet aan denken om elke dag een uur aan de telefoon te zitten ofzo. Als er iets aan de hand is dan bellen we natuurlijk. Maar meestal gaat alles gewoon zn gangetje en dan heb je elkaar in het weekend weer wat te vertellen
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 13:58
IriiSz
IriiSz is offline
Citaat:
vrancken_anke schreef op 18-10-2006 @ 13:03 :
Hello iedereen

Aan alle mensen die in een weekendrelatie zitten.. een oproep

Hoe vaak spreken jullie je vriend(in) doordeweeks? Horen jullie elkaar elke dag. Zoja, in welke mate dan, enz..

Ik heb nl het idee dat ik doordeweeks wel wat meer contact wil. Iets meer betrokken wil worden met zijn leven doordeweeks.

Hoe doen jullie dat? Zijn jullie tevreden met weinig contact, of horen jullie elkaar wel elke dag als in: uurtje msn, belletje,.. ?

Verspreid het woord!

Met dank!
Ik zie mijn vriend ook alleen in het weekend, maar dat komt door de afstand, maar we spreken elkaar elke dag via de msn, hy belt mij ook heel veel 's Avonds... Ik vind het niet leuk, maar er is niets aan te doen.. Maar dan ben ik van vrydagavond-sondagavond daar, dan slaap ik ook bij hem, of hy bij mij..
Oud 20-10-2006, 16:27
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Experiment schreef op 20-10-2006 @ 14:55 :
We zijn allebei doordeweeks gewoon druk met onze eigen dingen en moet er ook echt niet aan denken om elke dag een uur aan de telefoon te zitten ofzo. Als er iets aan de hand is dan bellen we natuurlijk. Maar meestal gaat alles gewoon zn gangetje en dan heb je elkaar in het weekend weer wat te vertellen
Mja, ik merk nu ook wel dat ik geen tijd / zin heb om elke avond een uur te bellen. Vooral als je vriend niet zo'n enorme prater is is dat niet zo fijn. Tis alleen wel vervelend dat ik bij heel veel kleine dingetjes denk Oja dat moet hij echt weten! En dan als we elkaar weer zien op vrijdag heb ik echt zoveel te vertellen dat het bijna niet meer leuk is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten