Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2002, 15:11
Nicebitch
Nicebitch is offline
Ik weet niet wat er met mij aan de hand is en ik wil et wel weten..

Ik heb vaak een vriendje, ben eigelijk nooit lang aleen maar het probleem is dat ik ze niet onder ogen durf tekomen

Ik bedoel, als hij iets wil afspreken, probeer ik smoesjes teverzinnen....en als ik er niet onderuit kan komen neem ik altijd een vriendin mee...

Ik wil dit wel veranderen, ik wil graag dingen met hem ook aleen doen, maar ik durf het gewoon niet, ik ben ook bang dat als die me ziet me ineens niet meer leuk vind...
En ik ben niet super lelijk ofso, al zeg ik het zelf dan...Ik heb als ik uitga altijd wel iemand, maar ik durf ze aleen tezien als Ik uitga naar me vaste discotheek, omdat er dan veel mensen bij zijn die ik ken...

ik wil dat dit probleem over is..ik wil net als andere leuke dingen met hem gaan doen (samen)
en ook door dit probleem, houden my relatie''s niet lang stand..

en omdat ik nu weer net een nieuw vriendje heb, waar ik echt evrliefd op ben, wil ik er van af...

kan iemand my helpen, of ben ik de enigste die hier last van heeft..

groetjes...Nice bitch
Oud 04-07-2002, 15:19
***JoYsTiCk***
***JoYsTiCk*** is offline
van niets of iemand aantrekken en er gewoon voor gaan!!!!!!!!

DOEN
DOEN
DOEN
DOEN
DOEN

common common rrrrrroulééééééééééé GO FOR IT!!!!

Hij zal je wel leuk vinden , weet ik zeker!

1tip:

Always be yourself, no less, no more!!!!!!!!!!!!!!

Oud 04-07-2002, 19:23
Verwijderd
Als je zo panisch erop reageert ben je dan wel klaar voor een relatie?
of wil je niet alleen zijn omdat je bang bent dat er iets gebeurd?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 19:27
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
je er gewoon overheen proberen te zetten en ....GO 4 IT!!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 00:09
ally mcbeal
ally mcbeal is offline
Beetje makkelijk, dat 'gewoon erover heen zetten', want zo gaat het natuurlijk niet. Ik denk idd dat je er gewoon nog niet aan toe bent, want anders zou je geen smoesjes meer verzinnen. Ik denk dat je een beetje beinvloed bent door mensen om je heen of op tv of whatever, dat je denkt dat je een relatie wil, maar dat dat eigenlijk helemaal niet het geval is. Dat kan natuurlijk. Dan moet je gewoon nog even wachten...
Oud 05-07-2002, 07:07
lake bodom
lake bodom is offline
je bent gewoon nog niet klaar voor een relatie, simpel toch..
dat moet je gewoon accepteren...
maarja is verder niks aan te doen, gewoon afwachten tot je echt de jongen vind waar je ECHT verliefd op bent, dan komt t vanzelf goed..
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 08:33
Verwijderd
Ik had er eerst ook last van, maar ik ben er zeg maar 'overheen gegroeid'. Dus ik heb (helaas) geen tips voor je. Heel veel succes iig.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 08:39
stout!
stout! is offline
Ook mijn eerste gedachte was dat je er gewoon nog niet klaar voor bent. Ik neem aan dat je nu zeg maar "hoi-doei"-relaties hebt, aangezien je hem niet alleen durft te zien?
Wacht gewoon even voordat je een relatie begint en zorg dat je beter bij jongens op je gemak voelt. Ik denk niet dat je hier actief iets aan kunt doen, maar als je ouder wordt verandert het vanzelf wel.
Oud 05-07-2002, 18:09
girl18
girl18 is offline
sorry maar je zegt dat je bang bent dat ze je lelijk vinden als ze zien..? doe je het via internet ofzo.?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 18:31
Aurora
Aurora is offline
Volgens mij ben je gewoon heel onzeker en bang dat je hem niet kan 'bezighouden' in je eentje? Bang zijn dat er stiltes vallen, dat hij je saai vindt oid? Tenminste, zo klinkt het.. en wat je er aan kan doen.. tsja.. heel moeilijk!! Ik denk dat als je iemand goed kent, je dit probleem niet hebt, duz je zou eerst iemand eens beter kunnen leren kennen voor je echt iets met hem begint? Ofzow? *weet het anders ook niet*
Oud 05-07-2002, 18:40
Vämpiria_Moon
Vämpiria_Moon is offline
Ik heb dat ook wel een beetje,... maar ik zet me er toch altijd maar een beetje overheen.. bij mij is het dan van "stel dat ik wat verkeerds doe" en "moeten we daar wel heen stel dat"...
Maar uit eindelijk valt het best mee
Oud 05-07-2002, 20:16
viekemieke
viekemieke is offline
hey
ga er gewoon voor zet die enge gedachten uit uw hoofdje. als je stopt met smoesjes te verzinnen en ga eens naar de cinema met hem.en neem geen vriendin mee. en als het meevalt, doe dat dan wat vaker.okay enjoy life.
greetz viekemieke
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 20:47
KaNeeL
KaNeeL is offline
tjeempy... ik zit met precies utzelfde... *wow* d'r zijn meer mensjes met dit probleem???? Kheb geen tips, maar ik kan je wel laten weten dat je echt niet de enigste bent hoor!! Eigenlijk heeft iedereen er wel een beetje last van alleen zijn wij weer de lul doordat het bij ons weer een tikje erger is!!

probeer gewoon zo veel mogelijk jezelf te zijn... ik 'probeer' het ook... en uiteindelijk moet het toch goed komen???

kusje...
Oud 06-07-2002, 08:24
french kiss
french kiss is offline
Citaat:
KaNeeL schreef:
tjeempy... ik zit met precies utzelfde... *wow* d'r zijn meer mensjes met dit probleem???? Kheb geen tips, maar ik kan je wel laten weten dat je echt niet de enigste bent hoor!! Eigenlijk heeft iedereen er wel een beetje last van alleen zijn wij weer de lul doordat het bij ons weer een tikje erger is!!

probeer gewoon zo veel mogelijk jezelf te zijn... ik 'probeer' het ook... en uiteindelijk moet het toch goed komen???

kusje...
Oud 06-07-2002, 09:13
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
het is soms 'een hele grote stap', soms moet je heel veel lef nemen, da's soms best eng, maar neem ook niet te veel lef, dee ik eerst en dan gaan ze je meer gebruiken....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten