Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2010, 10:48
s-theunisz18
s-theunisz18 is offline
Halloo,,

Ik heb net mn oren laten uitspuiten. Ik had nog last van druk en ruiss in mijn oor.
Toen ben ik even op mijn oor gaan liggen en er plopte meteen een beetje water uit. dus de druk is weg.
Nu hoor ik wel nog een beetje ruis.

Maar ik heb alleen mijn linkeroor laten uitspuiten, in mijn rechteroor was het schoon volgens hun.
Nu lijkt het net of ik half doof ben aan mijn rechteroor. Zo open is mijn linkeroorr.

Wie heeft dat ook gehad???

Groetjesss,

Stefanie.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2010, 10:49
Verwijderd
Je kan dat best een tijdje merken na het uitspuiten, dat is normaal. Dus geef het even rust
Met citaat reageren
Oud 09-02-2010, 10:50
Yukari-sensei
Yukari-sensei is offline
ik, en dat ging na een paar uur wel weg.. en andere keer ging het na 2 dagen weg. dus eventjes wachten denk ik gewoon.
Oud 09-02-2010, 11:01
s-theunisz18
s-theunisz18 is offline
okee bedankt voor de reacties!!!.
Ik hoop het. Is eindelijk mn oor open met veel geweld. Dat uitspuiten was egt een ramp met mij.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2010, 21:34
s-theunisz18
s-theunisz18 is offline
Ik heb nog een brandende vraag.

Ik kreeg net een krabbel van mijn zus, dat als je je oren heb uit laten spuiten, dat je die die dag niet zonder oorwatjes naar buiten mag, anders krijg je een trek erop.

Ik zei net al dat ik last van steken en pijn in me oor heb.

Is dit echt zo? Waarom hebben ze dat me niet bij de dokter verteld, ik ben de middag buiten geweest

Is het handig om nu met een watje in te slapen?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2010, 21:40
s-theunisz18
s-theunisz18 is offline
reageer aub. Ik wil naar bed gaan, mr ben nu wel bangg
Met citaat reageren
Oud 09-02-2010, 22:08
Martiño
Martiño is offline
Rustig aan, je hoeft er geen duizend topics voor te openen, en je gaat er zeker niet dood aan, dus je hoeft je niet op te winden.

Ik weet niet of je zus gelijk heeft of niet, ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord. Waarschijnlijk maak je je zo druk om dat krabbeltje van je zus dat je die onschuldige steekjes voor iets anders aanziet. Had je zus je niet "gewaarschuwd" (of eerder bang gemaakt), dan had je je er ook niet zo druk om gemaakt.

Als de huisarts of assistent er niks over gezegd heeft, hoef je het ook niet te doen. Wie geloof je, de huisarts en de assistent (die ervoor gestudeerd hebben en er écht iets vanaf weten) of je zus?

Slapen met watjes in lijkt me niet nodig. Kijk het even aan, blijf je lang klachten houden, bel dan even de huisarts op, maar het is waarschijnlijk niks.
Oud 09-02-2010, 22:15
Pluis
Pluis is offline
Hier had idd geen nieuw topic voor gehoeven.
Oud 09-02-2010, 22:17
Pluis
Pluis is offline
Ten eerste: van oren uitspuiten krijg je geen oorontsteking. No worries.

Wat wel belangrijk is, is dat je je oren niet mag uit laten spuiten als je een gat in je trommelvlies hebt maar ik gok dat dat bij jou niet het geval is want dan had je dat vast wel vermeld.

Watjes zijn dus nergens voor nodig, je gehoorgang is hoogstens een beetje geïrriteerd door het water, maar dat moet vanzelf beter gaan.
Oud 10-02-2010, 06:49
Yukari-sensei
Yukari-sensei is offline
Nou, ik heb mijn oren heel vaak uit laten spuiten, maar nog nooit met watjes o.i.d hoeven slapen : o het was alleen niet zo verstandig om met mijn hoofd onderwater te gaan of zo
Oud 10-02-2010, 10:00
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Het is wellicht beter om binnen te blijven oid met dit weer. Uitspuiten gebeurt namelijk met gewoon water en buiten vriest het de laatste tijd nogal.

Ik las dat je die ruis ook al had vóór je oren ging laten uitspuiten. Veel vormen van ruis, ook wel oorsuizen of tinnitus zijn blijvend. Deel gaat ook wel weer weg, maar dat kan wel aantal weken duren.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2010, 17:03
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Het is wellicht beter om binnen te blijven oid met dit weer. Uitspuiten gebeurt namelijk met gewoon water en buiten vriest het de laatste tijd nogal.

Ik las dat je die ruis ook al had vóór je oren ging laten uitspuiten. Veel vormen van ruis, ook wel oorsuizen of tinnitus zijn blijvend. Deel gaat ook wel weer weg, maar dat kan wel aantal weken duren.
het water in je oor bevriest echt niet hoor
Oud 10-02-2010, 17:08
Martiño
Martiño is offline
Lol, als het water in je oor bevriest heb je denk ik wel wat andere problemen aan je hoofd dan koude oortjes.
Oud 10-02-2010, 17:47
s-theunisz18
s-theunisz18 is offline
Bedankt voor de reactiessss.. Sorry voor de dubbele topics, zal het niet meer doen

Over dat gat in het trommelvlies.
Ik had zaterdagmiddag oordruppels gekocht en toen stond op het doosje; Deze oordruppels niet gebruiken als je geperforeerd trommelvlies hebt.
Ik op internet op zoeken wat dat betekende, stond er dat je dan een gat in je trommelvlies hebt en dat je dat merkt door vocht uit het oor met eventueel bloedt. Ik heb dit een paar weken geleden een tijdje gehad, maar ben hiervoor niet naar de dokter geweest. geen pijn betekend bij mij niet naar de dokter. Dus hoop niet dat ik een gat in me trommelvlies heb!.

Dat suizen heb ik nog wel in mijn oorrrrrrrr, hopelijk trekt dit weg..

Het gaat in ieder geval weer beter.

Groetjessss
Met citaat reageren
Oud 10-02-2010, 20:02
BORED
BORED is offline
Ik heb het ook gehad, mijn oren ruisen ook, maar als het net lijkt alsof je doof bent met je rechter oor dan is ie half verstopt ofzow.
moet je gwn mee teruggaan naar de arts XD.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten