Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Uit jullie dingen begrijpen jullie het nog niet helemaal ....
Ja, je mag het goed vinden, maar als je verkondigd tegenover je vrienden en mensen die je kent dat alles van die groep of persoon gewoon soweiso klote is, en toch opeens een lekker nummertje heeft, dan ga je dat dus niet vertellen, of wel (kijk we zouden er wel om kunnen lachen, maar als jij je md/mp3 spelertje op hebt en je leent hem even uit en dat nummer staat erop . nou dan .......) Die moet toch iets bekends zijn !??? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Waarom zou ik het voor mezelf houden? Ik luister niet alleen naar foute muziek, maar ik stuur het ook naar ze op alleen om ze te pesten.
![]()
|
![]() |
je mag alle muziek goed vinden
![]() alles van DJ Paul Elstak (nostalgie!) Charlie Lownoise & Mental Theo (nostalgie!) heleboel andere happy hardcore ![]() 2 Unlimited (met Anita en Ray; nostalgie!) Take That (oe geile jongens ![]() Britney Spears (leuke, goed doordachte liedjes) och, er is zoveel leuks te vinden in de muziek als je niet al te kritisch bent ![]() misschien kun je het meest van muziek genieten, ook al is het maar simpele muziek, als je gewoon met een leeg hoofd luistert... |
![]() |
||
Citaat:
die is toch al 40? nee ik vind kylie nix aan... britney vind ik wel koel! vooral I'm a Slave hahaha ik vond dat best een koel nummer... de klip kon wel wat minder maarja goed... ieder zijn mening... ![]()
|
mwah.. wat ik ook wel goed vind en wat buiten m'n genres valt zijn Simon & Garfunkel.. maar zo'n foute muziek is dat ook weer niet.
en die van kate ryan.. Desenchantee ofzo (trance?), is wel lollig voor tussendoor.. als je de gitaren beu bent ![]()
|
![]() |
Hmm van die foto van Kylie beginnen mijn anti-hormonen op te spelen, aldus kleine jeroen krimpt tot het minimum en begint op te krullen
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Eerste stap Verwijderd | 25 | 30-03-2003 21:22 | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |