Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2006, 21:24
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Dag!

een vraag, aangezien ik volgend jaar 21 word en ik tegen die tijd een studie ga beginnen. ( heb zo m;n redenen. )

vcroeg ik me af, ik heb al wat op het oog etc. echter hbe ik geen vwo diploma maar een havo diploma met gemiddeld een 8.5 en zal dus toelatings testen moeten doen, wellicht Nederlands, Engels en wiskunde.

Zijn er nog instituten aan te raden waar ik me door middel van cursussen hier goed op kan voor bereiden of dat ik een diploma oid in zo'n vak kan halen?

heeft hier iemand ervaring mee, of een tip ? !
Oud 24-10-2006, 22:52
fractuur
fractuur is offline
Het James Boswell in Utrecht? Ik geloof dat zij ook complete vakken aanbieden, mocht je dat willen. http://www.jbi.uu.nl/index.php
Oud 25-10-2006, 07:17
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Thnx Fractuur, dat is precies wat ik zoek inderdaad. . liefst nog zoiets voor de UvA maar dit is ook al super !
Oud 25-10-2006, 10:08
Verwijderd
Ik heb twee vwo-vakken op het volwassenenonderwijs gedaan, Nederlands en wiskunde A1,2 en dat was voor een letterenstudie aan de Radboud Universiteit genoeg.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2006, 16:24
Barry K
Barry K is offline
De UvA had een betabrugtraject maar daar ben je al te laat voor. Je kan proberen nog contact op te nemen om eventueel nog in te stromen in het tweede semester voor enkele vakken.
http://www.studeren.uva.nl/beta-bach...0615C9552B5CC8

Ik weet sowieso dat er wiskunde cursussen gegeven worden aan de UvA, daarvoor kun je denk ik het beste contact opnemen met een studieadviseur van de opleiding die je wilt doen of iemand van het Korteweg de Vries instituut.
Reageren

Regels voor berichten