Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar zullen ook genoeg katten zijn die dat niet in het hoofd halen. Onze buurman heeft zijn balkon dan ook afgespannen met gaas omdat het niet eens zozeer dat afspringen is wat een gevaar is hier, maar meer de drukke weg vlakbij.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Elkaar moeten is het, denk ik, niet, want eerst waren ze beste maatjes. Samen spelen doen ze niet: nr. 1 houdt niet van spelen en al helemaal niet van snoepjes (ze eten allebei ook ander voer ed). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ken het introductieprogramma, maar op dit moment lijkt dat niet nodig te zijn: ze kunnen weer redelijk tegen elkaar. Ze schrikken nog wel eens van elkaar, maar afleiding, wat extra aandacht (liefst tegelijk) of even uit elkaar is dan vaak voldoende. Onze kleine veelvraat is een stuk rustiger sinds ze vaker eten krijgt (al moet ze op dieet van de dierenarts...maar de dierenarts vond het wel goed als ze vaker minder eten kreeg). Die rommelkamer krijgen ze er niet bij voor ie opgeruimd is, dat had ik al gezegd. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Kat met een wond Diamera | 3 | 27-10-2011 19:22 | |
Flora & Fauna |
kat is allergisch voor vlooienmiddel Verwijderd | 4 | 12-03-2008 20:46 | |
De Kantine |
Geef me die plaatje Uice | 127 | 04-11-2007 12:32 | |
Flora & Fauna |
De wet over dier doden met tegenaanval Rerisen Phoenix | 68 | 18-10-2007 09:15 | |
Flora & Fauna |
help mijn poezen hebben ruzzie anne1985 | 10 | 02-07-2004 16:24 | |
Flora & Fauna |
Mijn katten Get pierced | 5 | 10-10-2003 17:15 |