Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2006, 14:12
Lilmissy
Lilmissy is offline
Hallo! Ik heet Wing en ik woon in Goes nu, maar mijn ouders willen naar het buitenland verhuizen dus moet onze huis ook weg.. aangezien ik nu in havo 5 zit en ik was vorig jaar helaas net gezakt, zie ik het niet zo zitten om ongeveer vanaf januari naar een andere school te gaan waar familie woont. Ik zoek dus een kamer in Goes die ik kan huren. Dus ken jij iemand die mij kan helpen aub Help me! Hartstikke bedankt!
Groetjes Wing

Laatst gewijzigd op 12-09-2006 om 14:35.
Advertentie
Oud 14-09-2006, 19:48
Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
dat ze daar uberhaupt kamers te huur hebben, volgens mij kom je bij een plaatselijke organisatie voor huurhuizen/etages al een heel eind ver.
Oud 15-09-2006, 20:48
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij de woningbouwvereniging (RWS) maak je niet zoveel kans omdat de meeste huizen pas toegewezen worden vanaf 21 jaar, heel zelden eens een keer vanaf 18 jaar. Je moet wel redelijk lang ingeschreven staan om punten te verzamelen want die krijg je niet veel als je nog zo jong bent.
Oud 16-09-2006, 13:31
zoef de haas
zoef de haas is offline
Kun je niet gewoon rondvragen of je die laatste paar maanden niet bij een klasgenoot goede vriendin in huis gaan en dat je hun wel gewoon betaald voor je eten enzo
Volgens mij is dat veeeel makkelijker dan een kamer zoeken
Oud 17-09-2006, 10:59
Toet0r
Toet0r is offline
volgens mij is het makkelijker om een kamer in Vlissingen of Middelburg te vinden en das met de trein makkelijk te doen.
Oud 18-09-2006, 17:34
Kurogane
Kurogane is offline
Ik ken een paar mensen die in Goes wonen.
Oud 27-09-2006, 13:35
Gilbert
Gilbert is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 18-09-2006 @ 18:34 :
Ik ken een paar mensen die in Goes wonen.
Gaaf.
Oud 01-10-2006, 18:50
Pleister
Pleister is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 17-09-2006 @ 11:59 :
volgens mij is het makkelijker om een kamer in Vlissingen of Middelburg te vinden en das met de trein makkelijk te doen.
Ik weet nog een kamer in vlissingen. Hij is alleen klein.

9 m2, 170 per maand, komt er nog 5 euro internet bij. Studentenhuis met nog 5 mensen.

EDIT: Moest je dat interessant vinden, mail maar ofzo, want ik kom niet erg regelmatig op scholieren.
Oud 08-10-2006, 19:25
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
volgens mij staat de ruimte boven de Ritel (in de stad) nog steeds te huur.. moet je daar ff langsgaan om te kijken (kom er nou ook niet echt regel matig..)

goodddluck!!

xxx

Regels voor berichten