Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2006, 10:52
Pufsnuivert
Pufsnuivert is offline
Ik heb dit ergens gelezen (bij inside gamer) ------ Want van de gameplay was misschien nog wel het minste bekend. Het eerste wat we te horen kregen is dat Alan Wake zich aansluit bij de groep nog te verschijnen games die het verhaal vertelt aan de hand van episodes. Net als bijvoorbeeld Alone in the Dark hoopt Remedy op deze manier het verhaal spannender en aantrekkelijker te houden dan de standaard missiestructuur. Denk hierbij aan een tv-serie als Lost, waar langzaam maar zeker duidelijk wordt wat er aan de hand is ------- Nou was me vraag? Speel je nou gewoon met een poppetje zoals in Doom 3/The Thing/ Splinter cell etc?waar je je poppetje voor je ziet of is het nou een verhaal wou je keuzes heb met ja/nee dit/dat etc en dat telkens een filmpje word gespeelt.??? zoals de spel "Midnight nowhere"? Kan iemand mij dit uitleggen?

Heeft iemand ingame screens/videos? Lijkt me een cool game als er een poppetje voor je staat waar je dingen zelf kan doen, ipv zo'n speelfilm spel. (als jullie weten wat ik bedoelt)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2006, 11:07
Ray
Ray is offline
http://www.alanwake.com/screenshots.html

Google is écht moeilijk hé?
Oud 10-10-2006, 11:11
Verwijderd
Citaat:
X-Ray™ schreef op 10-10-2006 @ 12:07 :
http://www.alanwake.com/screenshots.html

Google is écht moeilijk hé?
Lezen is ook écht moeilijk hé?

ontopic, wat ik ervan gehoord heb is dat het gewoon zo is dat je je ventje bestuurd, want in t donker bijvoorbeeld komen toch al die monsters tevoorschijn, en die moet je dan afmaken enzo, lijkt me sterk dat je dat alleen maar te zien krijgt, ik denk dat je dan ook wel gewoon mag matten
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 13:27
Pufsnuivert
Pufsnuivert is offline
Citaat:
Fishy schreef op 10-10-2006 @ 12:11 :
Lezen is ook écht moeilijk hé?

ontopic, wat ik ervan gehoord heb is dat het gewoon zo is dat je je ventje bestuurd, want in t donker bijvoorbeeld komen toch al die monsters tevoorschijn, en die moet je dan afmaken enzo, lijkt me sterk dat je dat alleen maar te zien krijgt, ik denk dat je dan ook wel gewoon mag matten
Ik hoop idd dat je je mannetje kan besturen, dan zou het echt een kei harde game worden!! Als dat niet zo is dan word het een flop. Koop ik liever een dvd film!

Weet iemand het hier met zeker? Kan je idd je mannetje besturen? etc

Ik hoop dat ik snel een antwoord op krijgt want kan haast niet wachten totdat dit game uti is voor de 360

Laatst gewijzigd op 10-10-2006 om 16:33.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten