Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2005, 18:01
ikkuh15
ikkuh15 is offline
Hej,
Is er ook al een keer iemand als Au Pair naar het buitenland geweest? Lijkt me echt super leuk!! Ben nu pas 16 en je moet 18 zijn, maar ben van plan dat na mijn examen te gaan doen
Iemand ervaring met au pair zijn?
Advertentie
Oud 28-06-2005, 22:20
Verwijderd
Zelf geen ervaring mee, maar ik hoor en lees dat er ontzettend veel levenservaring mee doet. Daarbij schijnt het ontzettend leerzaam en leuk te zijn.

probeer de zoekfunctie eens, want er zijn al veel topics over geweest:
http://forum.scholieren.com/search.p...der=descending
Oud 04-07-2005, 23:23
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Er is mij aangeboden om begin September naar Florida te komen en daar tot Juni daar te blijven als au pair....

Ik vind het alleen een beetje eng!

Ik was heel erg op zoek naar een au pair gezin maar het lukte niet echt en toen heb ik het opgegeven en voor een studie gekozen.... maar deze mensen bieden me wel iets heel ergs tofs aan....

wat zal ik doen? Beginnen met een studie of toch op naar de USA
Oud 25-07-2005, 12:51
Anoukjuh
Anoukjuh is offline
Een vriendin van mij heeft dat 2 jaar geleden gedaan ze was er heel erg enthousiast over hele leuke mensen ontmoet waar ze nog steeds contact mee heeft het is wel aan te raden je leert er veel van. Maar ikzelf heb nog nooit zoiets meegemaakt.
Oud 25-07-2005, 16:50
Verwijderd
(ik zou naar de USA gaan)

maar eh, ik ben niet zo heel geweldig met kinderen en mij lijkt dat al gauw vervelen, echter het bezig zijn met een andere taal, ander land en nieuwe mensen is dan wel voor mij heel erg leuk
Oud 26-07-2005, 00:09
Verwijderd
Mijn moeder is in haar jonge jaren au-pair in Malta geweest.Ze zegt dat het de mooiste tijd in haar leven is geweest. Malta is een klein eiland . Ze heeft daar een advertentie in de krant laten zetten en kreeg daar 37 reacties op. Ze had het dus voor het uitkiezen. Zelf adverteren geeft dus meer kans op een leuke familie. Ze heeft alles geselecteerd is uiteindelijk bij 10 families langs gegaan En heeft daar het leukste gezin bij uitgezocht. Maar wees vooral heel selectief. Zorg dat je niet uitgebuit wordt. Maak goeie afspraken over en weer.
Oud 26-07-2005, 09:19
Verwijderd
Een vriendin van m'n zusje is deze zomer voor twee maanden naar Ierland als au pair, zij is via via aan dat gezin gekomen (kennissen van haar docent Engels oid). Ik zou zelf geloof ik wel naar een land gaan waar ze bv. Engels spreken (al is het Engels in Amerika, Canada, Ierland ed natuurlijk toch wel anders, maar goed), dat is en makkelijker omdat je dat vaak al een beetje kunt en je hebt er ook nog wat aan als je dat beter leert ed. (Natuurlijk kan het ook met andere talen, maar Engels is het makkelijkste voorbeeld. )
Oud 04-11-2006, 21:30
dafzzz
dafzzz is offline
en omdat ik misschien ook als au pair wil gaan werken, en ik ook wel benieuwd ben, graag meer reacties!
Oud 05-11-2006, 09:33
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Je hebt er niets aan maar ik ga waarschijnlijk van de zomer een jaar naar amerika.

ervaringen van anderen:
www.travelactive.nl
www.aupair.nl

en dan de forums checken!
Oud 15-11-2006, 17:05
DomoBig
DomoBig is offline
Hai,

Hier een berichtje uit de U.S.A ik ben hier als Au pair aan het werk...
Het is een hele goede ervaring, je leert jezelf en je vrienden beter kennen..
Heb je vragen.. stuur me een pb'tje!!

Greetz Do
Advertentie

Regels voor berichten