Ik heb het ook denk ik wel een beetje....
Ik heb momenteel een relatie en de sex was goed in het begin, maar de laatste tijd klap ik steeds meer dicht zodra het ook maar enigzins de kant van 'sex gaan hebben' opneigt. Dan krijg ik automatisch het gevoel dat ik "moet" wat natuurlijk niet waar is, dat weet ik wel, maar toch voel ik dan op dat moment een hop weerzin.
Dit is voor mijn vriend ook niet leuk, hoewel hij het nog altijd toelaat en zegt dat het niet erg is.
Maar ik ben bang dat ik vroeg of laat nze relatie hiermee om zeep help en / of dat hij zn lol gaat zoeken bij een ander

wat mij alleen maar een logische reactie lijkt, sex moet je
als het ff kan niet onthouden van elkaar (uizonderderingen daar gelaten natuurlijk)
Ik zit eraan te denken om een sexuoloog te bezoeken en te praten over dit probleem, want ik vind het wel degelijk een probleem en ik wil er van af. Ik word ook gefrustreerd door mezelf hierdoor, en het is makkelijker gezegd dan gedaan wanneer iemand zegt van "gewoon doen & niet bij nadenken". Ik weet ookals ik het idd gewoon doe, dat ik het dan toch wel lekker vind bij nader inzien...
Shit, wat moet ik nou?!
Kan iemand me helpen? En kom plz alleen met serieuze reacties graag