Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2006, 13:33
misch
misch is offline
Sinds een week kan ik niet meer in mijn documenten
vanaf dat ik daarop klik of op mijn afbeeldingen of mijn ontvangen documenten krijg ik een error: en wordt alles afgesloten

als ik mijn displayfoto op msn wil veranderen en ik ga via deze weg in mijn afbeeldingen, dan kan ik er wel in

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2006, 14:12
ILUsion
ILUsion is offline
Dat is een vrij algemene foutmelding waar we niet zo veel mee kunnen aanvangen, maar ik zal toch wat gokjes doen.

1: vermits het over je ontvangen bestanden gaat, ben je zeker dat je geen virus op je computer hebt binnengekregen via MSN? Heb je een virusscanner die recent is?

2: als dat niet het geval is, zou ik eens proberen om de mappen te verwijderen nadat je de inhoud hebt gekopiëerd naar een andere map (je kan gewoon kopiëren via dat bestandsvenster in Word,MSN,...) en dan die mappen opnieuw aanmaken. Met "Mijn Afbeeldingen"moet je echter opletten: dit is een speciale map, als je dus problemen wilt voorkomen, download je best ook TweakUI van Microsoft en kies je daarmee de optie om die map "My Pictures" aan te passen en stel je die in op de nieuwe locatie (je zal eventjes moeten zoeken naar die optie, die zit ofwel daar in het onderdeel My Computer ofwel Explorer, als ik me niet vergis.
Oud 11-10-2006, 15:03
misch
misch is offline
Citaat:
ILUsion schreef op 11-10-2006 @ 15:12 :
Dat is een vrij algemene foutmelding waar we niet zo veel mee kunnen aanvangen, maar ik zal toch wat gokjes doen.

1: vermits het over je ontvangen bestanden gaat, ben je zeker dat je geen virus op je computer hebt binnengekregen via MSN? Heb je een virusscanner die recent is?

2: als dat niet het geval is, zou ik eens proberen om de mappen te verwijderen nadat je de inhoud hebt gekopiëerd naar een andere map (je kan gewoon kopiëren via dat bestandsvenster in Word,MSN,...) en dan die mappen opnieuw aanmaken. Met "Mijn Afbeeldingen"moet je echter opletten: dit is een speciale map, als je dus problemen wilt voorkomen, download je best ook TweakUI van Microsoft en kies je daarmee de optie om die map "My Pictures" aan te passen en stel je die in op de nieuwe locatie (je zal eventjes moeten zoeken naar die optie, die zit ofwel daar in het onderdeel My Computer ofwel Explorer, als ik me niet vergis.
ik zal het direct eens proberen, dankuwel!
en ik weet niet als het iets verandert aan je uitleg maar ik krijg ook nog deze foutmelding :
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 19:41
ILUsion
ILUsion is offline
Zijn alletwee te algemene foutmeldingen (de ene geeft enkel aan dat er een fout is opgetreden tijdens de uitvoer en dan op welke plaats (maar die plaats is specifiek voor jouw computer), de tweede geeft aan dat het progamma door Windows beëindigd geweest is (er valt wel wat meer informatie uit te halen, maar ikzelf kan die informatie niet interpreteren en dat interpreteren is volgens mij niet iets dat makkelijk via internet verloopt).
Reageren

Regels voor berichten