Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar een nieuwe profile zal misschien kunnen helpen. Zelf heb ik 12 extensies en vreet 30 mb weg. (windows) Mijn firefox in linux (6 extensies) vreet bij mij alleen veel alstie een flash-object afspeelt.
Laatst gewijzigd op 08-10-2006 om 20:53. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb overigens geen extensies in mijn Firefox, draai 1.5.0.7 (laatste van de 1.5 branch dus) en heb Firetune toegepast mét geheugenoptimalisatie. Volgens mij is het vooral die tweak die een hoop kan schelen. Tot slot zou ik je Fasterfox ten zeerste afraden, aangezien het bij mij geen snelheidswinst opleverde, en het geheugengebruik enorm toenam. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Je hebt wel een punt maar...komaan, 180Mb ![]() Firefox geeft het geheugen echt niet terug naar gelang de omstandigheid want enkel dan zou je bewering opgaan. Het is echt niet wenselijk dat je webbrowser alleen al zoveel voor zich neemt als je NetBeans, Photoshop en VirtualPC open hebt staan. edit: Misschien kan de TS de Opera overwegen afhankelijk van welke extensies hij belang aanhecht. Niet dat ik die nu nog gebruik maar sneller is Opera in elk geval wel.
Laatst gewijzigd op 14-10-2006 om 11:28. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Slechte extensies kunnen inderdaad ook problemen geven, gewoon niet te veel installeren.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
FireFox CPU Dark Phoenix | 8 | 21-05-2010 00:36 | |
Software & Hardware |
Pc kan kleine upgrade gebruiken (extra geheugen, windows 7?) Verwijderd | 25 | 08-05-2010 15:11 | |
Software & Hardware |
[Alg] Steun Firefox: gaan ze dat redden? J-roenn | 58 | 29-09-2005 20:54 | |
Software & Hardware |
[Software] Welke software installeren? Brammetje-88 | 53 | 30-04-2005 21:53 | |
Software & Hardware |
[Win XP] Service Pack 2, ja of nee? Verwijderd | 93 | 23-04-2005 20:45 | |
Software & Hardware |
[Browsers] Auto-aanvullen uit in MSN Explorer Verwijderd | 3 | 14-05-2004 14:49 |