Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2001, 21:04
afeni
afeni is offline
hallo heeft er mischien een nokia 5110 voor mij ik wil er nog 40 gulden voor geven of 800 bfr wie mij kan helpen aan zoon gsm zal ik ewig dank baar zijn ik heb liefst dat iemand er een heeft uit belgie is want dan gaat de verkoop als volgd jij stuurt mij de gsm toe en ik kontroleer hem of alles nog in orde is en dan stort ik het geld op je rekening of ik stuur het geld op als ik de gsm heb gezien en gekontroleerd maar het zou nog makelijker zijn als je in mechelen woont want dan kan ik hem gewoon kommen hallen en dat zou het beste zijn denk je niet dus als iemand zoon gsm heeft mag altijd een beriecht op deze pachiena achter latten ok wel een nokia 5110 geen nokia 5130 want ik wil niet nog eens een kaartje gaan koppen van orang want ik heb wel een gsm maar daar kan ik geen logo op zetten snap je wat ik bedoel ik zal je dierekt kontacteren als je zoon gsm hebt ale al bedankt op voorant he daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

[Dit bericht is aangepast door ekki (15-02-2001).]
Oud 16-02-2001, 17:27
robin
robin is offline
denk je echt dat iemand hem zo goedkoop verkoopt en hem naar je opstuurd en dan hopen dat jij het geld stuurd

dom figuur
Oud 16-02-2001, 20:16
afeni
afeni is offline
Citaat:
robin schreef:
denk je echt dat iemand hem zo goedkoop verkoopt en hem naar je opstuurd en dan hopen dat jij het geld stuurd

dom figuur
weden dat ik het geld op stuur uki
Oud 17-02-2001, 16:44
ekki
ekki is offline
je had al een topic over dit onderwerp

topic=closed

------------------
wie anderen kent is geleerd, wie zichzelf kent is wijs.

Regels voor berichten