Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2006, 17:27
Kaater
Kaater is offline
The year is 2142
and the dawn of a new Ice age has thrown the world into a panic. The soil not covered by ice can only feed a fraction of the Earth's population. The math is simple and brutal: some will live, most will die.

In Battlefield 2142™, players choose to fight for one of two military superpowers - the European Union or the newly formed Pan Asian Coalition -in an epic battle for survival.

Armed with a devastating arsenal of hi-tech weaponry, including assault rifles, cloaking devices and sentry guns, players will also take control of the most lethal vehicles known to man. Massive Battle Walkers wage fierce combat on the ground, while futuristic aircraft rule the skies. When taking on this futuristic armor players will need to use their wits and an arsenal of new hi-tech countermeasures like EMP grenades and smart mines to level the playing field.

-------

Al mensen die dit gespeeld hebben? Wat is de mening?
Ik hoorde al wel iets over pissed off Amerikanen, omdat ze alleen tussen Europa en Azië kunnen kiezen, en niet voor the americans
Oud 04-11-2006, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Kaater schreef op 04-11-2006 @ 18:27 :
Armed with a devastating arsenal of hi-tech weaponry, including assault rifles (...)
Ik geef toe, assault rifles zijn inderdaad verschrikkelijk devastating en high-tech.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Kaater schreef op 04-11-2006 @ 18:27 :

Ik hoorde al wel iets over pissed off Amerikanen, omdat ze alleen tussen Europa en Azië kunnen kiezen, en niet voor the americans
Hm, dat vind ik wel een reden om het spel te kopen..
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 19:36
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 04-11-2006 @ 20:18 :
Hm, dat vind ik wel een reden om het spel te kopen..
Het blijven natuurlijk Amerikanen.
Oud 05-11-2006, 12:14
Verwijderd
Ja, toch jammer van de standaard mee geïnstalleerde spyware. Voor mij een reden om het niet te kopen, ook al kun je de spyware vrij simpel uitschakelen door je hosts file te editen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 12:35
Q
Q is offline
Citaat:
vlep`un schreef op 05-11-2006 @ 13:14 :
Ja, toch jammer van de standaard mee geïnstalleerde spyware. Voor mij een reden om het niet te kopen, ook al kun je de spyware vrij simpel uitschakelen door je hosts file te editen.
Da's niet waar.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Q schreef op 05-11-2006 @ 13:35 :
Da's niet waar.
Het staat zelfs op het officiële BF2142 forum.
Persoonlijk heb ik het niet zo op games die andere programma's installeren om ads gerichter te kunnen targeten.
Ff buiten beschouwing latend wat de neuk die ads in het spel doen als ik er toch al €60 voor neer moet tellen, nee, dan laat ik dit spel toch echt links liggen en ga wel verder met BF2 oid
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 12:46
lawallan
lawallan is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-11-2006 @ 19:22 :
Ik geef toe, assault rifles zijn inderdaad verschrikkelijk devastating en high-tech.
in de vorige ijstijd wel

ik denk dat als eindelijk een goede internetverbinding heb ik het wel ga proberen
Oud 05-11-2006, 13:27
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
vlep`un schreef op 05-11-2006 @ 13:39 :
Het staat zelfs op het officiële BF2142 forum.
Persoonlijk heb ik het niet zo op games die andere programma's installeren om ads gerichter te kunnen targeten.
Ff buiten beschouwing latend wat de neuk die ads in het spel doen als ik er toch al €60 voor neer moet tellen, nee, dan laat ik dit spel toch echt links liggen en ga wel verder met BF2 oid
€ 45,-

en

Citaat:
Battlefield 2142 bevat ingame ads die dynamisch kunnen veranderen met software van IGA Worldwide Inc. Er ontstond afgelopen week wat onrust nadat bekend werd wat de software doet. Nu heeft DICE hierop een reactie gegeven met wat de software precies doet.

-
The in- game advertisement is respectful of players´ privacy: it never accesses files not directly related to the game, and it does not capture personal data such as cookies, account login detail, gameplay behaviour or surfing history. As it is an integrated part of Battlefield 2142 and not a separate program, it only runs when the game is running.
Oud 05-11-2006, 17:45
Verwijderd
Het valt me vies tegen. Het stikt nog van de bugs en glitches, de vehicles zijn veel te gevoelig (9 van de 10 keer ontploft een chopper vanwege een iets te ruwe landing, een boom raken neemt al de helft van de damagepoints weg) en lastig bestuurbaar, battlewalkers zijn veel te overpowered, je krijgt vaak lag, ook al heb je een lage ping, infantry movement is verschrikkelik traag, zelfs als je er al 2 unlocks voor hebt, choppers tken vrijwel elke keer als iemand er uitspringt laag bij de grond. Het feit dat medic=assault doet een heleboel mensen gewoon vergeten dat ze moeten reageren op Medic! omdat ze aan het aanvallen zijn, je krijgt geen punten als je bij in een vehicle zit binnen een capping range. Bunnyhopping is nog steeds mogelijk.

Heel wat van onze clanmembers, waaronder ik, vinden het erg tegenvallen.

Heel vervelend zijn ook al die unlocks. Het is heel leuk en handig allemaal, maar in BF2 kon je tenminste nog van betekenis zijn zonder unlocks, in BF2142 ben je vrij hulpeloos als je niet snel wat unlocks binnenhaalt.

Het spel is naar mijn gevoel te vroeg uitgebracht, sommige dingen hadden ze echt kunnen voorkomen met fatsoenlijke testen. Paar dagen geleden glitchte ik nog langs de buitenkant in de vijandelijke titan in een stuk dat normaal ontoegankelijk is. Ik blijf steken in muren en gebouwen en meer van dat moois.
Maar goed, BF2 had ook een shitload aan patches nodig en het gaat nog steeds niet helemaal lekker.

Buiten dat vind ik het op zich wel leuk, maar niet zo geweldig als BF2.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 18:21
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Mutant schreef op 05-11-2006 @ 18:45 :
*
Oew choppers vliegen gaat na wat oefenen redelijk hoor . en tsjah bomen of torens zijn nou eenmaal hard

Ik word steeds nieuwsgieriger naar BF2, maar om nou weer 45 euro uit te geven....
Ik blijf wel patchen en glitchen. en wachtten op Frontlines: Fuel of War
Oud 05-11-2006, 20:21
Verwijderd
Het vliegen is het probleem niet. Het landen is zo onbetrouwbaar als de pest en niet alleen ik heb er problemen mee.

En het gaat nog niet eens zozeer om tegen een boom aan te rijden ofzo, maar vooral om het erlangs schuren als je draait of een bocht neemt of gewoon die kist niet in je gezichtsveld hebt.

BF2 is absoluut zijn geld waard overigens.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 20:46
Verwijderd
@bindmiddel:
Dat weet ik, maar zoals ik al gezegd heb, ben ik daar niet zo van gediend.
De volgende stap zal zeer waarschijnlijk nog net iets verder gaan. Neuh, ik hou het wel bij alles behalve bf2142
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten