Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hahaahahaha dat weet ik maar...... dat er iemand 4 jaar over doet.... sowwie maar soms moet je er over heen... ok ok het is moeilijk en dat weet ik ook uit ervaring maar het is wel 4 jaar geleden |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nou nee dat ook weer nie ik bedoel... ik doe mezelf nie echt pijn maar het is meer van dat ik dan nie weet wat ik ermee moet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De vader van mijn vriend vroeg aan mn vriend, is het nu niet moeilijk een meisje met psychische problemen als vriendin te hebben? MN vriend's antwoord: neej, eigenlijk niet, want dat alles hoort bij haar, maakt haar wie ze is. Ik krijg er zoveel moois voor terug, dat weegt helemaal op tegen het negatieve. Je moet ook bepaalde dingen van elkaar kunnen accepteren, en je moet ermee kunnen gaan ja. Als je dat niet kan, werkt het ook niet, maar wanneer je dit wel kan, krijg je echt wel heel veel terug van die ander hoor |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Ik zeg niet dat ik niets accepteer. Als een meisje erg onzeker is, dan hoeft dat nog geen probleem te zijn; mits tenminste mijn relatie met haar duidelijk is. Ze moet wel zeker weten dat ze met mij wil en niet om de haverklap anders erover denken, want dat gaat niet goed. |
![]() |
|
![]() |
Het leven is al zo kort en verneukt, waarom zou je de last op je schouders onnodig vergroten?
Ik moet met mijn vriendin lol kunnen hebben, met haar kunnen praten en ja, ze zal zeker en vast wel af en toe probleempjes hebben, net zoals elk ander mens. Daar kun je over praten en dan is er ook niks aan de hand. Maar het moet niet zo zijn dat het een heel karwei wordt; ik ben haar vriend, niet de psych. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense Simon | 16 | 10-02-2015 21:30 | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
De Kantine |
persoonlijke vragen ;) Fantôme | 27 | 07-10-2005 23:08 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Vragen bedenken bij thema 'moeders' Dolores | 5 | 19-04-2004 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Vragen WolterB | 1 | 19-01-2004 22:38 | |
Software & Hardware |
javascript vraagje ldv | 7 | 29-04-2002 11:37 |