Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind die aflevering in de put (De Kater?) leuk, de Eieren, het circus, het Land van Twee, (eigenlijk alles in de ruimte of met professor Paljas ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zijn er trouwens losse dvd's met afleveringen van Alfred J. Kwak? Waar kan ik die vinden? Ik was vroeger helemaal gek van Alfred. Ik herinner me, naast de tekenfilms op dat goeie ouwe Kindernet natuurlijk, nog levendig de Alfred J. Kwak-cassettebandjes die ik soms letterlijk kapot heb gedraaid. Herman van Veen kon zo prachtig die verhalen na vertellen. Ik vind hem nog steeds een geweldige artiest. Ik heb ook nog het Blokker/VARA-plakboek, waarin je iedere week een bladzijde uit de VARA-gids kon plakken, met daarin, op rijm, een samenvatting van een aflevering. Dat is prachtig om steeds weer in te kijken. Een paar afleveringen heb ik op videoband. Ik vind het nog steeds een boeiende serie, niet alleen vanwege het nostalgie-gehalte. Het is ook voor mensen van onze leeftijd heel onderhoudend, omdat het kwalitatief zo goed in elkaar zit. Bovendien haal je nu alle dubbele lagen eruit, wat het extra interessant maakt. ![]() Alfred J. Kwak theme song (Dutch) |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En ik heb trouwens ook nog een hele zooi cassettebandjes. Mooi is dat. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar staat tussen wat waarbij hoort. Helaas staan de afleveringen door elkaar op de dvd's. |
![]() |
||
Citaat:
Overigens staat er nergens dat het een dvd-box gaat worden. Misschien bedoelen ze wel deze losse dvd's. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Goed nieuws van die dvd-box. Die ga ik dus zeker wel kopen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Cult en retro topic. \m/ Metal | 500 | 15-07-2006 14:14 | |
Muziek |
mooie herinneringen professor2 | 43 | 16-03-2004 18:09 | |
Films, TV & Radio |
Alfred J. Kwak burningonsunday | 56 | 04-11-2003 11:40 | |
De Kantine |
Alfred J Kwak Series; Pure linkse indoctrinatie?! Prea|K | 101 | 23-09-2003 19:02 | |
Muziek |
kindernet van vroeger: dommel, alfred j kwak, boes... idontcare | 58 | 07-08-2003 22:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Ondergang van de mens kanariehenk | 1 | 01-02-2002 12:27 |