Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je kan in beroep gaan, maar weeg de voordelen af en of het haalbaar is. Ik ben verwikkeld in een zaak over een boete van 17,50 waarvoor ik tig redenen heb waarom hij verscheurd moet worden. Verlies ik dat alles dan kost het me minstens € 172 en mag ik bakkeleien met de ronduit onbekwame deurwaarders van Van Groenewegen die zoals ze zelf letterlijk zeiden "doorgaan om kosten te maken" of wat er nu precies terechte kosten waren of wat niet. Die boete stamde overigens van 21 januari, dus over twee dagen is die boete en de procedure 11 maanden oud. Bedenk waar je aan begint.
Laatst gewijzigd op 19-11-2006 om 22:31. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
maar vind niemand dit een domme wet ? stel je zit bij een dronken chauffeur in de auto, kan dan ook je rijbewijs ingevorderd worden omdat je er bij was ??? k heb sowieso rechtsbijstand, dus die betalen als het goed is toch de kosten als ik er tegenin ga ? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en wat moet ik eigen lijk doen om in beroep te gaan zonder dat gele papiertje ? gewoon de boete afwachten of alvast langs de rechtbank ? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Gewoon wachten tot de bekeuring op de mat valt en dan staat op de achterkant in lettertype -2 aangeven hoe de procedure werkt.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|