Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2006, 17:25
Yos
Yos is offline
Ook ik zoek een kamer in Amsterdam, en agh als extra redmiddel kan ik ook hier best een berichtje plaatsen.

Ben met vrij veel tevreden, en heb ook wel wat te besteden. (Overigens wil ik op het moment niet meer dan 500 e. betalen)

Verder gebruikelijke praatjes natuurlijk. Ruime kamer, geen muizen, gewoon midden in het centrum, en ja ik droom verder.

De gouden tipper wordt goed beloond

Groeten!

Ps. Voor een uitgebreide karakterbeschrijving kun je altijd mailen
Oud 19-10-2006, 17:33
jet
jet is offline
hoe kan je nog moeite hebben met vinden als je 500 e per maand kan besteden

succes...
Offtopic: hoe gaat het met leren?
Oud 19-10-2006, 17:40
Yos
Yos is offline
Haha, ik zeg niet dat ik 500 wil besteden, maar het is het eventueel waard. Dan moet de kamer daar wel naar zijn. Zon 25 vierkante meters op de overtoom bijvoorbeeld

Ik vind het echt moeilijk om wat te vinden hoor. Zit nog prima waar ik zit, maar 2 uur reizen per dag komt me af en toe de keel uit... Aangezien ik nu ook vrij centraal in Rotterdam woon, zoek ik uit gewoonte iets wat dat ook is in Amsterdam. 20 minuten naar het Leidseplein fietsen vind ik niet erg, maar eerst nog de trein pakken ofzo vind ik vervelend.

Gr!

Offtopic: ps. Het leren gaat slecht. Kan me er amper toe zetten, geen zin in, vind het veel, en mn werkgroep ben ik ook al uitgezet omdat ik niet kwam en bonje kreeg... Maar goed, ik had dan ook een onwijs lomp wijf als docent Misschien had ik gewoon een jaartje moeten gaan reizen

Eigenlijk weet k nog steeds niet wie je bent... Zet nou eens een foto in je fotoboek man
Oud 19-10-2006, 18:41
jet
jet is offline
ik stel het leren ook uit.. heloooo scholieren.com
maar ik geniet van mijn anonimiteit. jij hebt trouwens ook geen foto!
welke wergroep zit/zat je?
Oud 22-10-2006, 15:26
Yos
Yos is offline
Citaat:
jet schreef op 19-10-2006 @ 19:41 :
ik stel het leren ook uit.. heloooo scholieren.com
maar ik geniet van mijn anonimiteit. jij hebt trouwens ook geen foto!
welke wergroep zit/zat je?
Offtopic: jet.. ik heb een vraagje over de stof, en kan op t moment niemand anders bereiken... mag ik je pm-en of iets in die richting? (A)

Overigens om weer ontopic te gaan: Je wordt er toch ziek van. Alle leuke kamers die ik zie zijn of tijdelijk, of alleen voor vrouwen. Ik word hier gewoon zwaar gediscrimineerd... Ik kijk ook op dinsdagavond OOK net5 hoor!
Oud 22-10-2006, 15:46
jet
jet is offline
pm me maar, ik garandeer niet dat ik het wel snap.. ben pas bij H8 in film art

Regels voor berichten