Ik neem aan dat ik hier wel even mag reageren met de reden? Laat anders even weten dark red.
De reden is namelijk niet zo dat ze zich niet aan de regels houdt of zich misdraagt of iets wat er op lijkt, maar dat een andere huurder een nieuw paard (erbij denk ik?) koopt, en de verkoop van het paard van de eigenaresse van de stallen nog wel even kan duren.
Het lijkt mij dus heel onterecht dat ze weg moet, het lijkt mij eerlijker dat diegene die een nieuw paard koopt, een andere stalling zoekt voor dat paard, tot het paard van de eigenaresse van de stallen verkocht is (en er dus weer plaats is). Misschien kun je dit overleggen? Ze heeft hier immers niks over gezegd toen jij je paard ging stallen daar, en zoiets als dit had wel even vermeld mogen worden, ik vind het absoluut niet netjes
Aan de andere kant weet ik niet of ik mijn paard daar uberhaupt nog zou willen hebben, stel je voor dat iemand anders ook besluit nog een paard erbij te kopen, kan je weer weg

Maar de termijn van twee weken die ze je gaf is erg kort. Ik zou met haar proberen te overleggen, want je wordt niet netjes behandelt. In mijn ogen hoef jij geen plaats te maken voor een ander, jij was misschien de laatste die bij die stal kwam, maar je was nog altijd wél eerder dan dat nieuwe paard waar je plaats voor moet maken.
Hoe het zit met de wet weet ik niet, dat ligt aan wat er in je contract staat.