Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2006, 14:24
El Kim
El Kim is offline
Ik weet dat het vrij onmogelijk is, maar toch probeer ik het

Ik zoek:

- studio/appartement in Amsterdam
- wijken: alles muv Geuzenveld, Osdorp, Zuid-Oost.
- oppervlakte min. 20m2
- liefs eigen keuken en badkamer, eventueel badkamer delen is geen probleem.
- Liefst een eigen opgang
- Huisdieren moeten toegestaan zijn (ik heb 2 katten)
- tot €350,- incl. per maand, voor excl. €310,- (dat valt nog binnen de huursibsidiegrens)

Ik ben verder rustig, draai geen harde muziek, rook niet en ben een sociale huurder.

Tips ed zijn welkom
Oud 16-10-2006, 20:53
fractuur
fractuur is offline
Hoort Amsterdam-Noord ook tot je 'zoekgrens'? Dan moet je eens kijken op directwonen.nl of misschien nog op kamernet.nl. Noord is groot & goedkoop. Waarschijnlijk heb je daar het meeste kans, ook omdat je huisdieren hebt en omdat je een eigen keuken wil enzo.
Oud 16-10-2006, 21:13
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zijn die containers niets (Spaklerweg, NDSM-werd, ed)? Of zoek je echt een appartement?
Oud 16-10-2006, 22:13
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 16-10-2006 @ 22:13 :
Zijn die containers niets (Spaklerweg, NDSM-werd, ed)? Of zoek je echt een appartement?
Spaklerweg is nog redelijk nieuw, dus daar is een behoorlijk lange wachtlijst voor. Duurt wel even voordat de eerste er weer uit gaan.
Oud 19-10-2006, 15:17
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 16-10-2006 @ 22:13 :
Daar woon ik al Dus ja, het gaat om een appartement- 1-kamer woning is ook goed. Noord behoort wel tot mijn zoekterrein maar niet alle gedeeltes.

Spaklerweg wil ik sowieso niet, die zijn te onhandig ingedeeld (je kan er geen grote kast in kwijt)
Oud 19-10-2006, 15:44
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Tsja, een vriendin van mij heeft pas een hele eengezinswoning 'gekregen' via Ymere. Staat op de lijst om gesloopt te worden maar zij mag er nog minstens een jaar in wonen. Is dan wel een jaar maar als je studeert is dat best lang omdat je situatie zo snel kan veranderen. Ik weet niet of dat wat is? Anders zou je eens moeten informeren bij die woningbouwvereniging. Zij woont nu in Noord, in de buurt van Banne Buiksloot.
Oud 22-10-2006, 13:33
pillbox tales
pillbox tales is offline
Wat is er mis met Osdorp?

Regels voor berichten