Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
bedankt ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zelf een procedure aanspannen bij de rechtbank (dat dus alleen als niks anders werkt, dat is ook de stap die een deurwaarder daarna neemt) kost je minimaal € 70 griffierechten, maar daarnaast valt het wel mee. (wel moet je dan natuurlijk zelf je zaak verzorgen, ook niet echt makkelijk)
||
Citaat:
Overigens kun je proberen bij een juridisch loket oid langs te gaan, die kunnen je waarschijnlijk wel verder helpen. Aanklagen is een uiterste middel, en ik zou dat niet te snel doen. Is je baas overigens filiaalhouder van een grotere keten ? Neem dan eens contact op met de 'baas van je baas', van de landelijke keten dus.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ik weet wie mijn werkgever is, maar dat heb ik niet op schrift staan, ik heb nog geen loonstrook gehad omdat die man geen geld heeft. Ik heb een contract getekend en een loonbelastingverklaring, ik werk er sinds juni maar heb geen loon gehad omdat het elke keer vooruit werd geschoven. Toen heb ik in Juli 1000 eu uit knip gehaald als voorschot op mijn loon. Daar was de baas het mee eens,maar later in t jaar zat er steeds te weinig in de knip om mij te betalen,,. het is idd shady, heeel vreemd bedrijf ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi pinguins zijn awesome #1863 Verwijderd | 497 | 30-04-2016 16:46 | |
Werk, Geld & Recht |
Werkgever aanklagen pinkblack12 | 21 | 25-05-2015 13:04 | |
Werk, Geld & Recht |