Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Voor dat iemand oordeelt over mn leeftijd en niet serieus blabla, heb hiervoor 2x anderhalf jaar wat met jongens gehad, dus weet wel dat dit heel anders is. Morgan, je hebt pm. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Vond dat heel veel ver ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar gelukkig ga ik volgend jaar samenwonen met vriendin, dus ik sla twee vliegen in één klap. Lijkt me nu alleen vervelend als mijn vriendje het uitmaakt en vriendin onder de trein komt ofzo, maar daar gaan we maar niet van uit! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou ja je moet alles positief zien toch! Natuurlijk is het niet de meest ideale situatie, omdat je erg gebonden bent aan je weekend (met hem). Als ik terug kijk op de tijd dat ik mijn vriend alleen in het weekend zag, kan ik wel zeggen dat ik echt mijn eigen (studenten)tijd heb gehad. Ik zat nl door de weeks op kamers en in het weekend ging ik naar hem (en mijn moeder + orkest). Tsjaa... natuurlijk is het makkelijker om elkaar altijd te kunnen zien! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
het immer vroleykhe Dorst ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ok en om toch maar even mee te praten: als we elk weekend zorgen dat we wel ff tijd samen hebben om gewoon samen te zijn en te kunnen praten en whatever dan vind ik het allemaal wel best. maar als ik hem in een weekend alleen op ons werk zie en verder nog alleen op gelegenheden waar onze vrinden ook bij zijn zoals parties enzo zodat ik hem dus eigenlijk maar 5 minuutjes spreek ofzo ja dan ehh vind ik dat minder ok. maar goed, dat laat ik maar niet meer gebeuren dus. eigenlijk is dit wel een andere situatie dan die van alle mensen hier geloof ik, want jullie gaan juist allemaal in de weekenden naar elkaar en hebben dan ook alleen maar samen tijd, maar als ik in het weekend hier ben moet ik ook 2 dagen werken en wil ik nog andere vrienden zien enzo blabla. maar goeddd ik zie 'm vaak zat hoor, ik vind het wel best ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|