Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2002, 20:06
smileyinluv
smileyinluv is offline
eej allemaal..niet een heel grot probleem maar tog..

ben vroeger wel gepest en ben nog steeds erg onzeker. Ben nu bezig bij een grote groep mensen te gaan horen. Tgaat heel langzaam bij mij. Kpraat nu met de mensen die ik al ken, telkens zeg ik ietsjes meer tegen degenen die ik nog niet zow goed ken.
nu is het probleem dat ik voor t eerst in mn leven egt verliefd ben.. op een jongen uit die groep..kdacht dat ik al bes vaak verliefd was geweest, maar dat stelde nix voor vergeleken met nu...
ik dnek egt letterlijk de hele dag aan hem, en das net zow erg als t klinkt, kword egt moe van mezelf... en het is al een paar maanden zow, dus volgens mn vriendinnen moet ik t maar eens un x zeggen, maar ik durf niet.
als ik bij die groep mensen ben, zeg ik niet zoveel, en waarom zou hij nou op een meisje zeggen dat nauwelijks wat zegt? ja als ik mensen wat beter ken, praat ik wel veel, maar voor t zover is heeft ie misschien wel een ander...
dan is er nog iets, tis een goeie vriend van mn broer, en hij gaat t heel raar vinden... hij kan me niet met un vriend voorstellen, kheb er ook nog nooit 1 gehad ( ben 14) en hij gaat zeker raar reageren, en me ermee pesten als ik t zou zeggen en t onbeantwoord blijkt, terwijl ik dan waarschijnlijk egt ff down ben.

verder nog wat facts: de jongen in kwestie vind me iig wel liev, en tegen wederzijdse kennissen vraagt hii best vaak naar me...

pleez help me, kben desperate! wat zouden jullie doen?

vast bedankt + kuzzjuhs
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-07-2002, 20:10
Rosie
Rosie is offline
In ieder geval normaal praten/typen..

En verder gewoon vertellen wat je voelt enzo ik bedoel nee heb je en ja kan je krijgen. Oftewel niks te verliezen.

Rosie
Oud 05-07-2002, 22:09
girl18
girl18 is offline
domme opmerking voor die rosie hierboven maar goedzz... mensen mogen typen hoe ze het willen okeeyz.?

maar goed

je moet in elk geval niet op je broer lette.. want zo zijn broers dat ze je pesten... maar hij zou denk ik ook wel blij voor je zijn hoor maar goed ik zou met die jongen waar je verliefd bent proberen te praten of probeer het met briefjes.. met wachten help je niks doe het gewoon
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 23:30
Lotus11
Lotus11 is offline
Citaat:
Rosie schreef:
In ieder geval normaal praten/typen..

En verder gewoon vertellen wat je voelt enzo ik bedoel nee heb je en ja kan je krijgen. Oftewel niks te verliezen.

Rosie

Dont you just love that name
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 09:17
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
je moet wel proberen om ook gewoon met hem te kunnen praten, gewoon gezellig, vraag hem un x iets gezelligs te doen, of als je dat niet durft, met heel je vriendengroep. In ieder geval; veel SUC6!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten