eej allemaal..niet een heel grot probleem maar tog..
ben vroeger wel gepest en ben nog steeds erg onzeker. Ben nu bezig bij een grote groep mensen te gaan horen. Tgaat heel langzaam bij mij. Kpraat nu met de mensen die ik al ken, telkens zeg ik ietsjes meer tegen degenen die ik nog niet zow goed ken.
nu is het probleem dat ik voor t eerst in mn leven egt verliefd ben.. op een jongen uit die groep..kdacht dat ik al bes vaak verliefd was geweest, maar dat stelde nix voor vergeleken met nu...
ik dnek egt letterlijk de hele dag aan hem, en das net zow erg als t klinkt, kword egt moe van mezelf... en het is al een paar maanden zow, dus volgens mn vriendinnen moet ik t maar eens un x zeggen, maar ik durf niet.
als ik bij die groep mensen ben, zeg ik niet zoveel, en waarom zou hij nou op een meisje zeggen dat nauwelijks wat zegt? ja als ik mensen wat beter ken, praat ik wel veel, maar voor t zover is heeft ie misschien wel een ander...
dan is er nog iets, tis een goeie vriend van mn broer, en hij gaat t heel raar vinden... hij kan me niet met un vriend voorstellen, kheb er ook nog nooit 1 gehad ( ben 14) en hij gaat zeker raar reageren, en me ermee pesten als ik t zou zeggen en t onbeantwoord blijkt, terwijl ik dan waarschijnlijk egt ff down ben.
verder nog wat facts: de jongen in kwestie vind me iig wel liev, en tegen wederzijdse kennissen vraagt hii best vaak naar me...
pleez help me, kben desperate! wat zouden jullie doen?
vast bedankt + kuzzjuhs
|