Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
He... Zit jij niet bij een corps? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nee, niet echt roepen, wel es gedaan, om een één of ander belabberd shirt ofzo, maar niet echt ernstig beledigend...
Verder becomplimenteer ik mensen wel vaak makkelijk op straat, maar dat is meer praten dan roepen. Dan spreek ik ze gewoon aan om hun haardracht of kleding ofzo ![]() Maar echt beledigend roepen niet, en volgens mij doelde je daar meer op...
|
Uit mezelf vrij weinig.. soms als ik even in een vervelende bui ben (en wat op heb
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik roep mensen nooit na. Maar wanneer ik met een goede vriendin uit ben of door de stad lopen of op een terrasje zitten lachen we wel altijd om rare mensen die we tegenkomen. Natuurlijk wel netjes achter de rug, want zo onbeschoft zijn we natuurlijk ook weer niet. Naroepen doe ik dus niet, uitlachen dus wel
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik moet toegeven wel eens mensen na te roepen..
Maarjah.. als je je omdraait, heel verachtend kijkt en keihard : "FREAKS!" roept tegen mij en mn vrienden vind ik dat je erom vraagt.. Dat is dan wel "jezelf verlagen", maar ik vind t niet zo koewl als mensen over me heen lopen.. gebeurt al veel te vaak... |
![]() |
|
![]() |
Ja maar nooit zomaar negatief.
Wel als er dus iets tegen mij gezegd wordt dan ben ik te eigenwijs om mijn mond te houden. Verder complimenteer ik wildvreemden weleens met hun kleding (zouden mensen vaker moeten doen) ofzo of ik roep iets naar iemand met een bandshirt van een toffe band ofzo.
||
![]() |
Citaat:
![]() Op de basisschool riep ik soms wel eens anderen na maar nu doe ik dat dus eigenlijk nooit meer. |
![]() |
|
Dr zullen vast wel meisjes zijn geweest die misschien iets van "breezahhhh" hebben gehoort ofzo maar tis nooit echt iets van roepen ofzo dat is imo beetje nutteloos, maar ach t kan een keer gebeuren dat je iets een beetje te hard zegt ofzo.
voorbeeldje: ik huppel over de lokale kermis (wel met tegenzin maar ach ik was daar) en ik uit mijzelf even over de kleding wijze van de mensen daar en na iets te hard "burgerlul" te zeggen na zo wat omgelopen te zijn door een iets te dik dom uitziend man figuur word ik dan dus "raar" aangekeken... mja och t was geen roepen dus t maakt niet uit.
|
Verwijderd
|
Ik roep mensen die ik ken wel eens bij naam als zij mij niet gezien hebben, maar dat doe ik niet te hard en meestal sowieso niet omdat ik het nogal ongepast vind om over straat te gaan lopen brullen.
Ik heb nooit mensen om een negatieve reden nageroepen en ik zal dat ook nooit doen. Het is me zelf vaak genoeg gebeurd maar ik vind het kinderachtig en ik heb geen reden om me zo te verlagen. Punt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Naroepen doe ik nooit, tegen mezelf of een vriend praten over het volk dat ik op straat tegen komen wel - why not? Gaat niemand dood aan, en 'tiz niet te verstaan buiten een straal van 5 meter ![]()
|
![]() |
tis wel eens dat ik heel vrolijk hooooi naar iemand roep en het blijkt niet iemand te zijn die ik ken
![]() echt iets flauws of waar iemand zich aangevallen door kan voelen doe ik niet..... ik schiet er toch niks mee op (boeit me verder vrij weinig) en zij vinden het ook niet leuk... natuurlijk idd weleens stiekem achter de rug een beetje lachen, maar net zo goed kan ik achter de rug praten over iemand die er koewl uitziet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
och een "heey" kan geen kwaad als je denkt die persoon te kennen (wat achteraf niet zo blijkt te zijn
![]() ![]() ![]() ![]() Verder zou ik niet weten waarom ik mensen na zou roepen en waarom mensen zich ook maar iets van mijn gebrul aan zouden moeten trekken als ik het wél zou doen... Hooguit inderdaad als ik een groep mensen groet die mij niet wedergroet... Dan kan ik nog wel volstaan met een "nou ik wens jullie een zeer rottige dag" o.i.d.
|
Naroepen doe ik nooit, vind ik echt respectloos. (Kheb wel af en toe de behoeft om bij die lonsdale mannetjes 'en nu allemaal lekker hakkuh dan!' te roepen maar dat durf ik toch nooit
![]() Verder af en toe wel op b.v. een terrasje mensen kijken en daar dan ook wel 'ns over lachen, maar nooit zo dat ze het kunnen horen... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Absoluut niet. dat vind ik vreselijk. Wat ik wel doe is op mensen af te lopen om te zeggen dat hun haar of makeup bijvoorbeeld prachtig zit. Uitlachen doe ik overigens ook, maar wel zo dat ze het absoluut niet merken.
||
Citaat:
Iedereen lacht wel eens iemand uit ook al zeggen sommigen van niet. (tja sommige mensen vragen er gewoon om , kan het ook niet helpen ![]() Maar naroepen doe ik nooit, dat vind ik zoiets doms, ik heb er ook een hekel aan als mensen dat bij mij doen. Maar inderdaad als mensen iets heel leuks aanhebben of een ![]() ![]()
||
Citaat:
maar goed ![]() ik heb er geen behoefte aan om naar mensen te schreeuwen.
||
Citaat:
![]() dan ben ik echt bang dat men mij uitlacht ![]() zovan : nou ja bemoei je er niet mee ![]() niet dat ik dat zelf denk hoor als iemand iets liefs zegt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ontopic: Euh, denk het niet, ik roddel alleen achter hun rug ('sheesh, moeje kijken wat die voor schoenen heeft... aaah!! dooos!!!') |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Een trouwring draag je saai! #927 fizzle-fluffy | 500 | 24-03-2010 22:53 | |
Psychologie |
scheldt jij mensen uit naar wat ze dragen? fuchsia | 143 | 07-12-2005 16:03 | |
De Kantine |
Hanggroepjongeren... sjoeltie | 186 | 04-10-2004 11:21 | |