Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik probeer mezelf wel voor te stellen wáárom hij me heeft geblokt. Ik had hem al een behoorlijke tijd dus niet gesproken. Hij heeft mij uit het niets geblokt en ik weet de reden niet.... Persoonlijk, als iemand mij niets boeit of er mij niets dwars zit blokkeer ik een persoon niet, vandaar. Ik weet niet wat er aan de hand is.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ja dat ie me bewust geblokt heeft is duidelijk maar ik weet niet of ie me ook heeft verwijderd. Dat maakt toch wel verschil ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Alleen ongeveer een maand geleden heb ik wel met hem gepraat, dat was de laatste keer. We hebben gewoon met elkaar besproken wat er de laatste tijd is gebeurd en toen was die vriendschappelijke sfeer weer terug. Maar nu is het nergens meer te bekennen... En over die mogelijke liefdesverklaringen: sommige vriendinnen van mij hebben 'm ook in hun lijst en die zeggen dat nog altijd alleen z'n roepnaam in z'n msn-naam staat ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En als je hem gaat mailen vergeet dan niet dat als je dat met je msn-mailadres doet naar zijn msn-mailadres dat hij t niet zal ontvangen, omdat je geblokt bent. (niet dat ik denk dat je stom bent maar ik denk ik zeg het maar ff ![]() Ehja succes ermee ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe pak ik dit aan? AVblog | 4 | 14-01-2014 12:35 | |
Liefde & Relatie |
Vind een Jongen leuk hoe pak ik dit aan_?? Joshua101 | 7 | 11-06-2011 09:01 | |
Liefde & Relatie |