Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2006, 20:12
Charl0tteee
Charl0tteee is offline
Hallo mensen Ik vraag ffjes raad want ikweet ff nie meer wat ik moet doen

Mijn ex en ik gingen 6 maanden geleden uit elkaar. We zeiden dat we geen ruzie hadden en hadden zeiden ook geen onaardige dingen over elkaar alleen het contact was weg.
Ik heb een paar keer een gesprek met hem aan proberen te knopen omdat ik hem terug wil als vriend, wat we voor onze relatie ook waren. Het had alleen niet zoveel succes. Nu blijkt zelfs dat ie mij heeft geblokkeerd op msn ... omdat ik zo lang geen contact meer met hem heb gehad vind ik heb raar staan om hem ineens een mail te sturen met: waarom heb je mij geblokkeerd of een sms of wat. Weten jullie hoe ik subtiel contact kan krijgen?

Alvast bedankt

xxxx

Laatst gewijzigd op 23-10-2006 om 20:14.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-10-2006, 20:17
Neiu
Neiu is offline
Ik zou hem eens een mailtje sturen waarin je vraagt hoe het met hem gaat en dat soort dingen en niet meteen beginnen met vragen waarom hij je geblokkeerd heeft. Dan heb je kans op een reactie met: 'precies daarom' erin. Gewoon wat oppervlakkig gebabbel.
Ook zou ik hem niet smsen. Dat is directer dan een mailtje vind ik zelf en dan heb je denk ik minder kans op een reactie.
Succes
Oud 23-10-2006, 21:00
Charl0tteee
Charl0tteee is offline
Citaat:
Neiu schreef op 23-10-2006 @ 21:17 :
Ik zou hem eens een mailtje sturen waarin je vraagt hoe het met hem gaat en dat soort dingen en niet meteen beginnen met vragen waarom hij je geblokkeerd heeft. Dan heb je kans op een reactie met: 'precies daarom' erin. Gewoon wat oppervlakkig gebabbel.
Ook zou ik hem niet smsen. Dat is directer dan een mailtje vind ik zelf en dan heb je denk ik minder kans op een reactie.
Succes
Dat zou ik kunnen doen ja, dankje

Ik probeer mezelf wel voor te stellen wáárom hij me heeft geblokt. Ik had hem al een behoorlijke tijd dus niet gesproken.
Hij heeft mij uit het niets geblokt en ik weet de reden niet....
Persoonlijk, als iemand mij niets boeit of er mij niets dwars zit blokkeer ik een persoon niet, vandaar. Ik weet niet wat er aan de hand is.
Oud 23-10-2006, 21:01
Chimera
Chimera is offline
Als je 'em mailt reageert 'ie waarschijnlijk niet. Kennelijk heeft 'ie geen behoefte aan contact, misschien omdat hij het er moeilijk mee heeft ofzo. Moet je niet te persoonlijk opvatten.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 08:16
Scatterheart
Scatterheart is offline
Als hij zes maanden geleden zei dat hij "geen ruzie" met je wilt of "vrienden wil blijven" hoeft dat niet in alle gevallen te betekenen dat dat zes maanden later nog zo is. Misschien is hij gaan nadenken over jullie relatie en is hij tot de conclusie gekomen dat hij verder geen contact meer met je wilt. Niet enthousiast reageren op jouw pogingen en je zelfs blokkeren zegt wel genoeg toch? Ik zou het laten zitten en hem zeker niet gaan e-mailen.
Oud 24-10-2006, 16:20
Verwijderd
Misschien heeft hij je geblokt omdat hij niet steeds met je geconfronteerd wil worden omdat hij het er bijv. nog moeilijk mee heeft. Grote kans dat hij je over een tijdje dan wel weer unblokt.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 17:34
Charl0tteee
Charl0tteee is offline
Bedankt voor de reacties maarja de kans is er ook dat ie me gwn heeft verwijderd natuurlijk.
Oud 24-10-2006, 18:03
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Charl0tteee schreef op 24-10-2006 @ 18:34 :
Bedankt voor de reacties maarja de kans is er ook dat ie me gwn heeft verwijderd natuurlijk.
Aangezien je aan moet vinken dat je iemand blokkeert, denk ik dat 'ie dat bewust heeft gedaan.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 18:09
Charl0tteee
Charl0tteee is offline
Citaat:
Chimera schreef op 24-10-2006 @ 19:03 :
Aangezien je aan moet vinken dat je iemand blokkeert, denk ik dat 'ie dat bewust heeft gedaan.

Ja dat ie me bewust geblokt heeft is duidelijk maar ik weet niet of ie me ook heeft verwijderd. Dat maakt toch wel verschil
Oud 24-10-2006, 18:10
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Charl0tteee schreef op 24-10-2006 @ 19:09 :
Ja dat ie me bewust geblokt heeft is duidelijk maar ik weet niet of ie me ook heeft verwijderd. Dat maakt toch wel verschil
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat 'ie je wel geblokt en niet verwijderd heeft hoor, en ik snap ook niet waarom dat uitmaakt, maargoed
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 18:26
deoxyribose
deoxyribose is offline
niet gaan mailen, gewoon vergeten en verder gaan met je leven

Ik snap niet dat mensen nou bewust contact gaan zoeken met hun kersverse ex, ik wou dat ik kon kiezen om hem nooit meer te zien zeg maarja, ik zie hem elke dag. :/
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 24-10-2006 @ 19:10 :
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat 'ie je wel geblokt en niet verwijderd heeft hoor, en ik snap ook niet waarom dat uitmaakt, maargoed
Ik heb het weleens anders gezien hoor. Dat iemand het gewoon ff niet aankon en daarom iemand blokte, maar diegene later gewoon weer unblokte.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 19:13
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 24-10-2006 @ 19:49 :
Ik heb het weleens anders gezien hoor. Dat iemand het gewoon ff niet aankon en daarom iemand blokte, maar diegene later gewoon weer unblokte.
Na zes maanden nog? Dan lijkt me dat je er toch wel langzaam aan overheen bent.
Oud 24-10-2006, 19:32
Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Of misschien heeft hij in z'n nickname liefdesverklaringen aan een nieuwe vriendin staan en wil hij de TS sparen.

@ Charl0tteee: Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij zal reageren als je een e-mail stuurt, maar wie weet. Als jij je er beter bij voelt dat je toch iets geprobeerd hebt moet je het doen. Persoonlijk zou ik mijn conclusies trekken.
Oud 24-10-2006, 21:42
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mustang_Sally schreef op 24-10-2006 @ 20:32 :
@ Charl0tteee: Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij zal reageren als je een e-mail stuurt, maar wie weet. Als jij je er beter bij voelt dat je toch iets geprobeerd hebt moet je het doen. Persoonlijk zou ik mijn conclusies trekken.
Ik denk ook dat het uitblijven van een reactie je in ieder geval niet vrolijker maakt
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 21:55
Charl0tteee
Charl0tteee is offline
Citaat:
deoxyribose schreef op 24-10-2006 @ 19:26 :
niet gaan mailen, gewoon vergeten en verder gaan met je leven

Ik snap niet dat mensen nou bewust contact gaan zoeken met hun kersverse ex, ik wou dat ik kon kiezen om hem nooit meer te zien zeg maarja, ik zie hem elke dag. :/
ik zie 'm ook elke dag maar toch is hij zo ver weg, en dat doet pijn Ik vind 't gewoon erg zonde dat behalve onze relatie ook onze vriendschap naar de knoppen is. Voor onze relatie waren we goede vrienden namelijk
Alleen ongeveer een maand geleden heb ik wel met hem gepraat, dat was de laatste keer. We hebben gewoon met elkaar besproken wat er de laatste tijd is gebeurd en toen was die vriendschappelijke sfeer weer terug. Maar nu is het nergens meer te bekennen...

En over die mogelijke liefdesverklaringen: sommige vriendinnen van mij hebben 'm ook in hun lijst en die zeggen dat nog altijd alleen z'n roepnaam in z'n msn-naam staat
Oud 24-10-2006, 22:01
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Charl0tteee schreef op 24-10-2006 @ 22:55 :
ik zie 'm ook elke dag maar toch is hij zo ver weg, en dat doet pijn Ik vind 't gewoon erg zonde dat behalve onze relatie ook onze vriendschap naar de knoppen is. Voor onze relatie waren we goede vrienden namelijk
Alleen ongeveer een maand geleden heb ik wel met hem gepraat, dat was de laatste keer. We hebben gewoon met elkaar besproken wat er de laatste tijd is gebeurd en toen was die vriendschappelijke sfeer weer terug. Maar nu is het nergens meer te bekennen...
Ja, het is wel moeilijk, maar zoek gewoon ander gezelschap. Dan wordt het echt een stuk draaglijker, geloof me.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 22:23
June bug
June bug is offline
Citaat:
Charl0tteee schreef op 24-10-2006 @ 18:34 :
Dat kun je checken in je msn --> Extra, Opties, tabblad Privacy en dan vlak onder de lijstjes met 'geblokkeerd' en 'geaccepteerd' staat: 'Wie heeft mij toegevoegd als contactpersoon?' met een knopje 'Bekijken' erachter. (in msn 7.5 iig)
En als je hem gaat mailen vergeet dan niet dat als je dat met je msn-mailadres doet naar zijn msn-mailadres dat hij t niet zal ontvangen, omdat je geblokt bent. (niet dat ik denk dat je stom bent maar ik denk ik zeg het maar ff )

Ehja succes ermee
Oud 25-10-2006, 00:05
Al Murphy
Al Murphy is offline
Mwa, ik denk dat je je beter niet bemoeit met de manier waarop iemand anders met zijn msn-blokkeerlijst omgaat.
1) Weet je wel zeker dat hij je geblokkeerd heeft? Misschien komt hij gewoon bijna nooit online met msn...
2) Als hij je al geblokkeerd heeft, hoef je daar nog geen conclusies uit te trekken. Vriendschap heeft niks te maken met hoe ik iemand bij msn onderverdeel. En er zijn veel mensen die bij het beëindigen van een relatie een tijdje contact met elkaar vermijden (dus ook niet meer telefoneren of msn'nen) om daarna eventueel opnieuw een beetje vriendschap/kameraadschap bij elkaar op te zoeken.
3) Probeer niet verder te gaan waar jullie een half jaar geleden gestopt zijn. Dat heeft niet veel zin. Probeer gewoon terug opnieuw te beginnen, zoals jullie zolang geleden ook samen iets begonnen zijn. Je zal hem toch opnieuw moeten leren kennen, met de wetenschap dat een relatie tussen jullie nooit zal werken, maar dat er waarschijnlijk wel een basis is om gewoon vriendjes te zijn.
4) Nogmaals: dat hij je bij msn misschien geblokkeerd heeft, wil niet zeggen dat jullie geen vrienden kunnen zijn. Bij mij is het de normaalste zaak van de wereld dat ik veel mensen op blokkeren zet bij msn, zeker als ik al met iemand anders in een gesprek of zo zit.
Oud 27-10-2006, 21:39
Anaïs
Anaïs is offline
Een mailtje waarin je gewoon even vraagt hoe het met hem gaat, daar lijkt me absoluut niets verkeerds aan. Als hij daar na een half jaar niet mee zou kunnen omgaan...
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 14:08
Verwijderd
Hij heeft het wél begrepen en realiseert zich dat 'vrienden blijven' niet werkt. Zorg dat jij het ook begrijpt.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 14:42
juno
juno is offline
Met sommigen kun je meteen vrienden blijven, met anderen pas na een hele tijd en met met weer anderen echt nooit meer.

Als hij dat wil komt hij heus wel weer op de proppen, en anders is het jammer, maar helaas.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2006, 16:10
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Soms kan je nou eenmaal geen vrienden blijven, hij zal er weinig behoefte aan hebben denk ik.
Oud 01-11-2006, 11:13
Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
het is een illusie dat een ex een goede vriend kan worden. dat is onmogelijk, daarvoor is meestal te veel gebeurd. er zullen altijd nog gevoelens voor elkaar bestaan. hoe sterk deze gevoelens ook zijn, zullen deze tot spanningen tussen jullie twee leiden. je kunt beter geen contact met hem zoeken en elkaar zoveel mogelijk vermijden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten