Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2006, 21:30
pinokio
pinokio is offline
Aangezien ik het tweede semester (half januari - half juli) in Leuven ga studeren voor mijn master International And European Public Law, heb ik mijn eigen kamer te huur staan voor deze periode en ben ik op zoek naar een 'kot' (of studio) in Leuven voor die periode.

Mijn kamer is:
18m2,
In een gezellig studentenhuis (Studentenhuis van Tilburg 2006!) met 16 gezellige huisgenoten,
Op loopafstand van de Universiteit / AVANS / Station Tilburg West / bushalte(s) en winkelcentrum de Westermarkt,
En een kwartiertje van het centrum.
De huur bedraagt ongeveer 270euro per maand (elektriciteit, gas, water en 100Mbit Internet inbegrepen).
Voor (ongeveer) de periode half januari - half juli

Ik ben op zoek naar een 'kot' (of studio) in Leuven:
minimaal 14m2
(Redelijk) in het centrum
max. 300 euro.
Voor (ongeveer) de periode half januari - half juli
Oud 19-10-2006, 10:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik denk dat het lastig wordt om iets te vinden in Leuven voor een half jaar, vrijwel alle kamers hanteren daar 10 of 12 maanden contracten. Je kan dus bijna geen kamer huren per maand. Je kan eens kijken op www.kotwijs.be wellicht staat er iets tussen
Oud 28-10-2006, 13:39
Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Ik zou eens rondkijken op de website van de Kuleuven (www.kuleuven.be) naar erasmus-contactadressen, er zijn namelijk vaak studenten die in Leuven studeren maar zelf voor een half jaar op erasmus gaan, die verhuren hun kamer dan voor een half jaar. 1 van mijn kotgenoten doet dat nu, alleen ging hij het eerste semester weg.
http://www.kuleuven.be/internationaa...sstudenten.htm
Misschien heb je hier wat aan.

Regels voor berichten