|
|
Bekijk resultaten poll: XPI wat is dat | |||
via internet |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 100.00% |
een programma kopen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 1. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Pop-ups kan je juist niet met adblock bestrijden, je kan alleen banners en afbeeldingen blokkeren.
Ik raad je eerst firefox te installeren, als je dat niet gedaan hebt. Daarna ga je met firefox naar de addon-site van mozilla en gaat naar de pagina van adblock-plus, klik op "install now", wacht een paar seconden en klikt dan op installeren. Ik durf bijna te wedden dat deze popups van internet explorer afkomen, om deze te kunnen bestrijden, raad ik je aan om de starterspost van centraal spyware adware en virussen door te nemen en deze te volgen. Offtopic: Citaat:
Laatst gewijzigd op 24-10-2006 om 13:18. |
![]() |
|
Een poll? ^o)
Maar ik snap ook niet echt wat je bedoelt, en ik denk ook niet dat je de oorzaak van de popups bij Firefox moet zoeken. Scan maar eens op spyware.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
FFox opent geen snelkoppelingen meer ... N00se | 6 | 19-07-2008 13:51 | |
Software & Hardware |
[browser] Firefox met spellchecker apekop123 | 7 | 10-11-2006 18:37 | |
Software & Hardware |